KOUVOLA ;KOUVOLA;KOUVOLA

Rakennusmestari Kosk

Hei missä kaikkien kunnallisvaaliehdokkaiden kirjoitukset nyt on kun vaalit on käyty?
Ei paljon yleisön osastoilla kirjoitella epäkohdista eikä muustakaan.

Arvasin,pellejä joka pää. Asiat loppu hyvin lyhyeen.

Ai niin nythän tärkeysjärjestyksen kärjessä on oma palkka!!!

Mites Ratamo?.
Tarkalleen ottaen tämä Raimo Hovi on pikkasen pihalla hyvästä rakennuspaikasta kun Vartissa väittää, että hyvää rakennuspaikkaa ei tarkalleen ottaen ole.
Ja täyttä dibadaabaa tähän kohtaan.
Otappa nyt selvää,jos on rakennettu vesistön päälle tai muuten,huonoon paikkaa.
Onko siellä ollut tarjolla parempaa rakennus maaperää?Saatikka tilaa yleensäkkään muualla.

Aika hyvä tuo tarkalleenottaen.

Nythän puhutaankin rakennuskustannuksista paikkojen osalta. Onhan ne tehnyt kuuhunkin rakennelmia että sehän se ei ole se pointti tässä hommassa. että minne pystyy rakentamaan.

Vaan että onko edullisempaa rakentaa jonnekkin muualle!!!

Elikkä nyt mennään taas vähän väärille raiteille ja yritetään hämätä kuntalaisia.

Ei tämäkään nyt mitään rakettitiedettä ole mihin kannattaa rakentaa ja mihin ei.

7

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhtiä hommaan

,,, ja kuka rakentaa. Onhan aivan luonnollinen juttu että noin mittava ja vaativa kohde kilpailutetaan normaalilla tavalla.

Säännöt koskee myös jopa Kouvolaa.

Kyseessä on niin mittava sijoitus että suositan sen unohtamista. Näissä kuvioissa ei parane kulken pää pilvissä.

Eli pikkuhiljaa kuusaanmäelle laajennusta. Etsikää myös sellaiset suunnittelijat että tekijät ettei tarvi joka kesä rempata .

Onhan tuo jo vitsi, jos mäen päällä on jatkuvaa vesivauriota.
      Niin, myöskin pikku puro kävelykadulla. Eikös konsulentti osannut, vai söikö kaikki määrärahat.

• likainen suomi

Erinomainen selvennys sumuroinnista. Tosin vika alueelta ja vika puolueesta,
        mutta tuollaista, härskiä menoa sitä täälläkin touhutaan.

Kouvolassa ilmiö kulkee ukkomafin nimellä. On toiminut vuoskymmeniä.
        Nyt meillä on ylisuuri hallinto. Eivät tee mitään. Joka hommaan konsulti junailemaan mitä ukkomafia sanoo.

Tämä estää Kouvolaa toimimasta ja synnyttää velkaa

• ihmeen hieno kylä

Aloittaja kirjoittaa vähän mutta sitä enempi asiaa.

Vuosikymmeniä jatkunut venkoilu hallinnossa on jo niin luontevaa että eivät nuo vesipäät tajua tervettä toimintaa

• H2o,ph

Vesi on sentään puhdasta luonnontuotetta,siellä täytyy olla vahvemmat liemet päässä,ei muuten tultaisi ehdottamaan suota rakennuspaikaksi.

• hyväsiitätulee

Asijantuntijat vauhdissa.

• lapsille myrky,velat

Suo on siitä kiva että sen kuivaaminen pumppaamalla ei onnistu. Pintaojilla saadaan metri turvetta kuivemmaksi mutta tässä sekään ei auta, koska tehtaan kaatopaikalta valuu uutta tilalle.

Kouvolan päättäjiltä voi tulla aloite että pumpataan kymijoki tyhjäksi ja sitten kuivalla pohjalla kävellään ja kasataan dioksiinit talteen.

Aikataulu asialle. Vähän hakusessa, mutta sota-ajan vaaralliset pommit poistettiin 60 vuodessa,että toivossa on hyvä elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe