Minulla on useita sahoja jo ennestään ja kaikkiin olen käyttänyt aspenin pienkone bensaa 2%.Nyt kuitenkin ostin tämän https://www.toknet.fi/hyundai-ketjusaha-chs2502q/6438114350980/dp?ref=browsinghistory kokeilu mielessä ja ohjekirjassa sanotaan sekoitus suhteeksi 35:1.Eli leikkaako kiinni 2 prosenttisella?
Kummastunut
8
343
Vastaukset
- 35:1
Herää kysymys paljonko tuo 35:1 on prosentteina?
- ihmemees
Se on 2.85 % .Eli onkohan alle prosentilla niin väliä?
ihmemees kirjoitti:
Se on 2.85 % .Eli onkohan alle prosentilla niin väliä?
Kylläpä on aika erikoinen vaatimus pensiinille tuo 2.85%. En ainakaan itse ottaisi riskiä 2% valmiin pensiinin kanssa!(voi leikata kiinni) vaan sekottaisin itse tuon 2.85% pensaa.
- ihmemees
Niin on.Oliskohan helpompi laittaa 3%
No tuo 3% on ainakin helponpi laskea päässä paljonko öljyä tarvitaan tiettyyn pensiini määrään kun 2.85%. Muistelisin että teboil huoltoasemalla jossa käyn aika harvoin olis hyllysä sattunut silmään valmista 3% pienkone pensaa 5litran tai 4litran kannuisa. Tämä muisti havainto on 4-6 vuoden takaa valmistavasta ei muisti kuvaa!
- jeejeejeejeeejee
3 prosenttisella kävi hyvin.Vaikka 99 euron sahalta ei voi kummia odottaa niin olin positiivisesti yllättynyt =)
- HANSON2
Käyttöohjeessa kielletään etanoli bensiinien käyttö(95E10 JA 98E5).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833