vuosien varrella on useaan otteeseen ollut juttuja että neumann on ollut sekavana keikoilla ja kaatuillut ja sammunut keikkojen aikana lavalle
joskus luki että kerto kärsineesä paniikkikohtausahdistulsesta ja joitui syömään diapamia ja sitten ku juo alkoholia niin saattaa löytää itsensä sammuneena lavalta ilman muistikuvaa
alkoholihan tunnetusti lihottaa viinaksissa kaloreita ja krapulassa pitsaa vain elämää sarjas oli iso maha
neumannin sekavat keikat diapam ja alkoholi
6
616
Vastaukset 6
- syösinäkintarpeesees
VOI KAUHEETA!!
- jokainenaamu
Ehkä hänellä on resepti näihin lääkkeisiin,ovat aika yleisiä tabuja nykyään.Alkoholin kanssa ne eivät sovi,on vaarallinen yhdistelmä.Voimia Nipalle!!!
- sininen nami pilleri
Jos neumanni olis AINUT pami veikko, joka esintyy "lavalla" tai lavalla, se olis aikas moinen ihme. Kun muistelee, kuinka monta artistia on patkassu tyhjään pami tai muu aine päässää, niin luku on iso. Viimeinen lienee M Jäksonni, joka douppa unilääkettä, kun pikku pamit eivät riittäneet.
Suomessakin on monta rokkari, joka on vedellyt pössöstä heroon ja silti liikkuu ihan omin jaloin. Eduskunnassakin on pössötteliötä, jotan siellä on myös pamittajia, joista joku ihan koukussa tilastoa tarkastellen.
Pamit on aikas skeidoja, kun niihin tuppaa juuttuu ja on pakka saada pilleriä. Menettää äkkiä tehonsa, kun se toleranssi nousee nopsaan. - jussinakaljaaajapami
sekaisinhan noista menee
entinen rokkari elää pilvi linnassa hehehehe - Ei enää Nipaa kiitos
Onhan se keikoillansa kännissä.
- sammunut tähti...
Säälittävä vanha sammunut tähti. Pois julkisuudesta jo,kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480