5 maatiaiskissanpentua etsii koteja,ovat nyt luovutusiässä (3 kollia ja 2 narttua) kuvia saa pyydettäessä.etsimme kisuille pysyviä hyviä koteja!ovat sisäsiistejä,syövät lihaa ,raksuja,vettä,leikkisiä ihania ihmisiin,lapsiin(iästä riippumatta)koiriin ja toisiin kissoihin tottuneita!Hakeutuvat mielellään ihmisten keskuuteen leikkimään/syliin.(JOSKUS HERÄTESSÄ ON OLLUT USEAMPI KISULIINI PÄÄNI VIERESSÄ NUKKUMASSA)Kissat hyvin sosiaalisia ja terveitä,madotettujakin!jos olet kiinnostunut antamaan kodin kissalle voit soittaa tai laittaa tekstiviestiä. p.s. 2 kissoista ovat kaksosia,nukkuvat yhdessä ja tekevät yhdessä melkeinpä kaikki,haluaisimme heille saman kodin toinen heistä on narttu toinen uros,olisi sääli erottaa toisistaan.mutta jos tilanne menee siihen että heidät on pakko erottaa niin ainoastaan pakon edestä!!!kissat sijaitsevat keski-suomessa jyväskylässä.kissoilla on hintaa ettei niitä oteta vain hetken mielenjohteesta,jotka joutuvat vaihtamaan useasti kotia tai joutuvat huonoihin oloihin!
5 maatiasikissanpentua vailla koteja!
17
849
Vastaukset
- agraEli pennut ovat siis minkä ikäisiä? 
- mun_keroolemme etsimässä kissakaveria meidän 5kk ikäiselle kissatytölle. 
 asumme jyväskylässä, joten voisimme tulla vaikka heti katsomaan. =)
 otatko yhteyttä -> juho (PISTE) niva (ÄT) elisanet (PISTE) fi
- PilkunnussijaMiksi ei mainita hintaa? Yleensä sellaiset kuuluvat myynti-ilmoituksiin. 
- Kahdelle kotiHei. Olemme etsimässä kahta pentua, joten voitaisiin tulla katsomaan. Edelliset kissat elivät tosi vanhoiksi, eli tositarkoituksella etsimme. Viestitkö tarkemmin: jaana.kusnetsov(at)dnainternet.net? 
- TiaHei! vieläkö pentuja on jäljellä? T: Tia - Ansu731Moi. Maksaako pennut jotain ja oisko tyttöpentua? Mikä on pentujen tarkka ikä? 
- Ansu731Moi. Maksaako pennut jotain ja oisko tyttöpentua? Mikä on pentujen tarkka ikä? 

- Kisulle kaveriHeippa. Onko pentuja vielä? Meillä olisi neljän kuukauden ikäinen tyttö jolle olisi kiva saada kaveri. Asumme Kirkkonummella ja on auto käytössä joten haku onnistuu, riippuen kuinka kaukaa pennut ovat. Mitä hintaa olet ajatellut pyytää pennuista? 
 Terveisin: Piia
- Ansu73111Moi. oltaisiin kiinnostuneita varsinkin tuosta puolipitkäkarvaisesta tytöstä. Kisu tulis joululahjaksi miehelleni. Ollaan tulossa ens maanantaina Saloon, jolloin voisimme pennun noutaa. Voitko laittaa s-postiin kuvia ja keskustellaan sitä kautta, josko pentu sais meiltä hyvän kodin loppuelämäksi. T: [email protected] 
- minä vaaVilperi missä pennut sijaitsee? - Ansu73111Joo, edelleen odotan kuvia pennuista. En ole niitä saanut vaikka muutama päivä sitten niitä pyysin. Meillä on jo yksi kissa ja kaksi pientä koiraa. Etenkin meitä kiinnostaa se puolipitkäkarvainen tyttöpentu. Kuvia voit laittaa [email protected]. Toisetkin pennut kiinnostavat, mutta narttupennut ainoastaan. 

- kissanpentu.vilperi11 laittaisitko sähköposti minulle [email protected] 
 jutustellaan pennista :)
- hei kaikki kissanpennut on varattuja huomenna lähtee yksi uuteen kotiin ja tänään toinen pääsi jo vilperi11 
- moi minä etsin kissanpentua seuraksi meidän 9kk kissalle.katsoin ilmoitusta tarkemmin ni teidän pennut on tainu mennä jo mutta jos ois jääny vielä pentu niin kiinnostaisi kovasti. - )))))))))))))))Mistä päin pentu pitäisi löytyä? 

- jenna-mari85Meillä olisi ainakin hakusessa luovutusikäinen kissanpentu Satakunnan alueella. Eli 12-16 viikkoinen mieluiten narttu ja lyhytkarvainen. Olisi kiva jos madotukset olisi kunnossa, mutta madotetaan sitten kyllä itse, koska viiään kissa kuitenkin rokotettavaksi :) 
 sähköpostiin voi ilmoittaa jos jollain on tyttökissiä vapaana
 [email protected]
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset485061
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut273724
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131871
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351