huittisten kampaamot

mitä suositelet

En tunne huittisten kampaamoja,mihin kannattaisi mennä? Missä osataan ammattitaidolla leikata ja värjätä hiukset ja jossa on mukava asiakasta kuunteleva henkilökunta. Millainen paikka on Han hair?

48

6752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiäkö ollaan?

Onpa typerää piilomainontaa, yök!

• Vähään tyytyvä

No joo,,,on todella kysymys ?Kannattaa ajaa Helsinkiin jos karvat niin tärkeeltä tuntuu,ehkä sieltä taitoa löytyy ja Viros kuulemma osataan.

• Tätäkö kyselit?

Juu, ei tuollaisille trollipellekyselijöille viitsi edes vastata. Tai vastatan niin että Han hair kampaamo nyt ainakin on ihan peffasta, ne polttaa lämpörullilla sun tukkasi aivan karrelle. Lisäksi ne käyttää huonoa kuparipitoista vesijohtovettä omasta takapihan kaivostansa ja siksi värjäyksistä tulee vihertävänsävyisiä.

• tyhmiäkö ollaan?

Heh, heh mainio vastaus!

• irsta
        tyhmiäkö ollaan? kirjoitti:

Heh, heh mainio vastaus!

Mutta missä parhaat `munkit´,tuoko aivan kasvoille?

• Bosanurse

Tuo tuo. Hyvin oli viimenkin.

• entinen vakkari

hanhair menetti kaiken kun menetti Sinin :(

• Mun hair

Ainakin mun hiukset ko. Han hair laittoi hyvin. Onhan täällä muitakin, mutta kaikilla on varmaan omat lempparinsa ja makunsa. Aina voi vaihtaa isommitta murheitta, jos pettyy..hiukset kun tahtovat kasvaa...

• kuontalo

Han hair on hyvä. Samoin Hanna-Leena ja hän, joka on töissä kemikaliolla, nimeä en nyt muista.

• vakkari asiakas

Hius ja kynsiateljeessa on hyviä kampaajia.

• Satalinnaan

Kyseisen liikkeen omistajalta saa myös pakkohoito lähetteitä helposti hänen äitinsä ja veljensä suosiollisella avustuksella. Kannattaa käydä.

• viiksiävailla
        Satalinnaan kirjoitti:

Kyseisen liikkeen omistajalta saa myös pakkohoito lähetteitä helposti hänen äitinsä ja veljensä suosiollisella avustuksella. Kannattaa käydä.

Onko kirvesmies iskenyt tänne huittistenkin keskustelu palstalle.

• vaalea

siellä on ihana vaalea verikkö,.olen käynyt siellä kerran,.mut suosittelen kampaamo tammiaa,.käyn aina siellä,kun saan lahja kortin,.

• entinen3

En suosittele Hanhairia enää kenellekään, kun Sini ja kummpanit lähti sieltä! Mene ennemmin Gitiin...

• ..tyytymätön asiakas

Kävin pari kertaa Hanhair:issa,mutta en varmaan mene koskaan enää.Eivät osanneet leikata hiuksiani eikä ollut mitenkään kehuttavaa palvelukaan.Mieluummin vien rahani johonkin toiseen kampaamoon.

• tyytyväinen
        ..tyytymätön asiakas kirjoitti:

Kävin pari kertaa Hanhair:issa,mutta en varmaan mene koskaan enää.Eivät osanneet leikata hiuksiani eikä ollut mitenkään kehuttavaa palvelukaan.Mieluummin vien rahani johonkin toiseen kampaamoon.

ei mikään parturi tai kampaaja ole ihmeidentekijä.
        jos pää on mikä on niin siitä ei saa hyvää millään.

• satunnainen asiakas

omaltakohdaltani han hairiin olen ollut erittäin tyytyväinen. suosittelen.

• pehko

Väkilukuun nähden Huittisissa on paljon parturi-kampaamoita. HanHairko on siis ainoa mainitsemisen arvoinen? Täytyy olla tosi suosittu.

• katsellut

siellä hyvät silikonit

• Vakituinen asiakas

Hius- ja kynsiatejlee sekä Liisan Classic omat suosikit. Molemmissa paikoissa saanut parasta palvelua ja lopputulokseen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen!

• mie2

Liisan Classic on myös mun suosikki. Liisa on niin pirteä ja mukava ja leikkaa minun mielestäni hyvin. Hintakin on kohdillaan. Naisten hiusten leikkaus maksaa hänellä vähemmän kuin esim han hairissa miesten hiusten leikkaus.

• myös vakituinen

Liisan Classic, ehdottomasti paras!! Kannattaa mennä sinne!!

• huittislainen???

Missä tuollainen Classik on???

• olen käynyt

Osuuspankin talossa toinen kerros. R-kioskin päällä. On ainakin ollut Liisan Classic.

• naikkone

Minulla ainakin kampaaja vaihtuu heti, jos saksen jälki näkyy liian selvästi.. pitkä tukka ja kerroksittain pitänyt, niin olen tarkka siitä ettei rajoja näy.. Pari tässäkin mainittua kampaajaa jo kokeillut, mutta mutta. . .

• kuljin ohi

Katukuvassa näytti siltä että yksi olisi poistunut,tai vaihtoi paikkaa.Citi???

• lemppari

Joo Giti vaihtoi paikkaa. Löytyy kukkakauppa Rentukan "vierestä". Oma lemppari!

• risse

liisan klassikki oli katastroohvi :/

• Karjalaisen

Rauha on parasta.....

• vakkari4

Parturi-Kampaano Helena, Sani-kirppiksen takana, kysykää Emmiä, paras :)

• eiammattitaitoa

En ole löytänyt Huittisista ainuttakaan hyvää kampaajaa. Leikkaavat väärin ja värjäys on mitä on. Kannattaa mennä esim.Turkuun. Siellä ammattitaitoa.
      Huittisten kampaamoissa ei sitä juurikaan ole. Lisäkoulutus olisi tarpeen. Mutta hinnat kyllä osaavat kiskoa....osaamattomasta työstä. Ikävä juttu.

• Suosittelenrouvaa

Maija Kolehmainen

• tarkkaatyötä

Parturi-kampaamo Kaisa. Meidän perhe ainakin on ollut tyytyväinen hänen leikkausjälkeen.

• pettynytasiakas_____

Itse en todellakaan enää mene Kaisalle. Huh huh... Kerta sai riittää..!!!!!!!!!!p

• Tyytyväinenasiakas

Olen käynyt Kaisalla ja käyn edelleen. Osaa leikata ja värjätä ja on mukava ihminen. Ei kertoile kenenkään asioita, suosittelen.

• pettynytasiakas-
        Tyytyväinenasiakas kirjoitti:

Olen käynyt Kaisalla ja käyn edelleen. Osaa leikata ja värjätä ja on mukava ihminen. Ei kertoile kenenkään asioita, suosittelen.

Ei osaa leikata. Ei osaa värjätä. Ym.

• Tanokas-kappeli

Kotiparturivehkeet saa Honkkarista kahdellakympillä. Säästöä!

• pettynyt_-

Kyseisessä kampaamossa on hinnoittelu täysin hakusessa. En ole vastaavaan törmännyt aiemmin missään...

• Nylöyty

Hei, Ivan on ihan huippu. Testatkaa. Pitkään ollut hakusessa hyvä kampaaja Huittisissa. Joskus kävin Tammialla ja HanHairissa pidempäänkin. Liisan classic lopettanut? Siellä näkyi saksen jälki liian selvästi, ja liian kova puhumaan, myös juoruilua.
      Uusia tuulia Huittisiin vaan, rohkeutta ja uskallusta

• järkeä

Onko tuo Ivan missä??Toria vastapäätä on joku jonka nimestä ei ajaessa
        saa selvää,ei myöskään siitä onko parturi kampaaja vai kebab paikka.

• karvat

mites se menikään se lause kivenpyörittäjien kylässä?

• Huittislainen

Liisan Classic on paras ja liike sijaitsee Säästöpankin talossa.

• Vakkari

Eila Törmä on hyvä ja Paavo kihartaa jossei rva kerkee.

• CharlieBrowner

Kunnan parturi nukkuu paljon ja sitä pitää herätellä välillä.
      Mutta on se aika patukka. Pelkkää raitaa.

• lyhyttukkainen

Aikoinaan testasin aika monet paikkakunnan parturit. Katsoin, mikä on hinta/laatusuhde. Ja lopputulos oli, että palasin vanhaan tuttuun, jo eläkkeelle jääneen Leenan parturituoliin. Koska hiukset ovat uusiutuva "luonnonvara", niin suurta vahinkoa ei tapahdu, vaikka lopputulos ei olisikaan odotettu.
      Jos et saa parturiaikaa ihan samalle päivälle tai samalle viikollekaan, kertoo melkoisesti parturin suosiosta...ja siis taidostakin :)

• Ennenki

Entä Anna-Leena onko vielä toimessa.
      .

• karvanverranparempaa

Tummiin karvoihin kiharat tarttis saada, ammattitaidolla. Mutta ei poltettuja.
      Ei taida olla enää tosiammattilaisia tarjolla. Opettelijoita en jaksa.

• kaikenlaisiasekoja

Ivan jos alapään karvoihin tarvit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17023
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4764
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2696
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1979
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1459
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1234
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1119
    Aihe