mahdollisesti keuhkokuume?

nainen921

Viime lauantaina alkoi flunssa ja maanantaina todettiin (todella huonolla tutkimiselle; kuunneltiin vain keuhkot) keuhkoputkentulehdukseksi. nyt 3 päivää antibiootteja syötyäni oloni ei ole parantunut; hengitys on yhtä huonoa ja pinnallista. yskin, rinnan kohdalla tonni paino, kyljet kipeänä, ruokahaluttomuutta ja yleiskunto niin heikkona että kymmentä porrasta ei jaksa kävellä hikoilematta ja hengästymättä. Mutta se kuume; hyvin hyvin alhainen.

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvaan vaan

      Mikä estää menemästä lääkäriin jos kunto huonontuu?

    • Henna

      Suosittelen menemään uudelleen lääkäriin heti huomenna. Itselläni oli kesällä keuhkokuume ja mulla oli ainoastaan yhtenä päivänä kuumetta 38.

    • Sairas

      Mullakin n. kk sitten keuhkokuume,oli jonkunaikaa jäsenet särkeneet otin tulehduskipulääkettä joka auttoi sen hetken. Koko ajan kävin töissä, 8 pv:n antibioottokuuri tätä ennen poskiontelotulehdukseen.Sitten menin lääkäriin kun en meinannut päästä sängystä ylös kun jäsenet niin kipeät, kuumetta 37.5.
      Lääkäri kuunteli keuhkot, sanoi että keuhkokuume sellaiset rohinat kuuluu, vielä määräsi pika crp (tulehdusarvo) joka näytti yli 200.Lääkäri kirjoitti lähetteen suoraan sairaalan päivystykseen.Siellä röntgeniin ja uudelleen verikokeisiin jolloin crp näytti 231. Osastolle jouduin ja olin 3 päivää tiputuksessa. Kotiin lähtiessä oikein "hevoskuuri" lääkkeitä ja jossain vaiheessa meen uudestaan kontrolliin.
      Tämä oli jo neljäs kerta kun minulla oli keuhkokuume.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe