hurghada ja hotelli jasmine village hurghada

jacuuu

heippa!
kertokaahan joku tästä kyseisestä hotellista, onko hyvä?? olen menossa ensi kuussa sinne. :)

kiitos!

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin kävi

      No sinähän sinne olet menossa, joten koetapa viihtyä. Me olimme ja tuskin toiste nememme.

      Jäi pikkasen kauhukuvaa!

      Hotelli muuten ihan ok, mutta kotieläimistä emme pitäneet. Tai oikeastaan pitää puhua yksiköstä. Mutta sen nähtyämme emme laittaneet kenkiä jalkaan ensin ravistelematta niitä emmekä menneet yöllä kylppäriin sytyttämättä valoja. Oli tuo skorpioni sen verran elähdyttävä näky!

      Hyvää matkaa. Paikka muuten ihan kiva. Nautinnollista lomaa!

      • Näin kävi

        Paljastettakoon nyt totuus. Me emme ole tuossa hotellissa koskaan olleet, emme tiedä hotellista mitään ja tuo juttu oli täyttä satua.

        "olen menossa ensi kuussa sinne." - sittenpä näet sen itse.

        Mutta minä olen lopen kyllästynyt näihin "millainen hotelli" -kyselyihin. Millä puolella oven saranat ovat, onko kylmävesihana vasemmalla vai oikealla, mitä ja millaista jne...

        Nuohan selviävät hotellin esitteestä, jos vain viitsii sen lukea. Monet muut asiat selvittää matkan myynyt toimisto, kysykää siltä.

        Kokemukset ovat asia erikseen, mutta niitäpä ei tavallisesti kysellä. Paitsi makuasioita, kuten "onko ruoka hyvää?". Ei ole olemassa mitään yleistä makuasiaindikaattoria.

        No, olen vuoden mittaan antanut näihin kyselyihin parikymmentä vastausta. Toivottavasti vastaukset ovat miellyttäneet, ainakaan kukaan ei ole tullut perään huutelemaan. Joten onko vastauksilla ollut kyselijälle mitään merkitystäkään.


      • voehele
        Näin kävi kirjoitti:

        Paljastettakoon nyt totuus. Me emme ole tuossa hotellissa koskaan olleet, emme tiedä hotellista mitään ja tuo juttu oli täyttä satua.

        "olen menossa ensi kuussa sinne." - sittenpä näet sen itse.

        Mutta minä olen lopen kyllästynyt näihin "millainen hotelli" -kyselyihin. Millä puolella oven saranat ovat, onko kylmävesihana vasemmalla vai oikealla, mitä ja millaista jne...

        Nuohan selviävät hotellin esitteestä, jos vain viitsii sen lukea. Monet muut asiat selvittää matkan myynyt toimisto, kysykää siltä.

        Kokemukset ovat asia erikseen, mutta niitäpä ei tavallisesti kysellä. Paitsi makuasioita, kuten "onko ruoka hyvää?". Ei ole olemassa mitään yleistä makuasiaindikaattoria.

        No, olen vuoden mittaan antanut näihin kyselyihin parikymmentä vastausta. Toivottavasti vastaukset ovat miellyttäneet, ainakaan kukaan ei ole tullut perään huutelemaan. Joten onko vastauksilla ollut kyselijälle mitään merkitystäkään.

        Taas yks paskan tärkee riivinrauta.Eikö tämä foorumi ole meille matkustaville jotka voi vaihtaa kokemuksia eri lomakohteista,hotelleista ym. Totta helvetissä jokainen osaa lukea hotellin esitteet mitä hotelli pitää sisällään ja vähän ulkonakin. Mistä tällä foorumilla sitten voi keskustella??


      • Näin kävi
        voehele kirjoitti:

        Taas yks paskan tärkee riivinrauta.Eikö tämä foorumi ole meille matkustaville jotka voi vaihtaa kokemuksia eri lomakohteista,hotelleista ym. Totta helvetissä jokainen osaa lukea hotellin esitteet mitä hotelli pitää sisällään ja vähän ulkonakin. Mistä tällä foorumilla sitten voi keskustella??

        Juuri niistä kokemuksista. Eikä makuasioista. Eikä tyyliin: millaiset kalusteet partsilla.


      • onnetonmopo
        Näin kävi kirjoitti:

        Juuri niistä kokemuksista. Eikä makuasioista. Eikä tyyliin: millaiset kalusteet partsilla.

        No missä täällä on kyselty partsin kalusteista...Sehän on miten ne kysymykset haluaa ottaa.Tossa ylempänkin kysyttiin tietty hotelli ja onko hyvä.Kyllä minä ainakin ymmärisin että kokemuksia kaivataan eikä partsin kalusteista tai oven saranoista.Ja jos et kerran kyseissä hotellissa ole ollut niin miksi vastaat..


    • Näin kävi

      On niitä, jannattaisi opetella haun käyttö, niin ei nolaa itseään tietämättömyydellään.

      Tämän aloituksen kysymys taas oli "kertokaahan joku tästä kyseisestä hotellista, onko hyvä??" eli nyt kysytään makuasioita. Sellaista yksiselitteisesti verifioitavaa käsitettä kuin "hyvä" ei olekaan. Kuten käy ilmi näistä aloituksista, minusta eivät ole yleensä "hyviä".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe