Jouduin käymään keski-suomesta etelään ajaessani käymään kellon takia (ilta myöhä) kaupassa Inkeroisissa ja voi sitä kusen hajua... pari äijää kaupassa ja ohi kävellessään haisi niin paskalle ja kuselle, toisella vielä luki selässä VALTRA.
Inkeroisissa haisee kaupassa vanha kusi
Järkytyin HAJUSTA
3
315
Vastaukset
- tukiainen...
jos ne oli niitä eko viljeliöitä.
- VoimaaValtrasta
Niin se oli vain se oma luontainen hajusi joka ilmavirran mukana pölähti nenääsi kun he kävelivät ohi. Olisit vain rohkeasti pyytänyt niin olisivat niistäneet tuollaisen räkänokan.
- Uusi duuni?
Josa selässä luki Valtra, se kai oli työpusero. Tiedätkö, miten paskasissa paikoissa miehet (kin) joutuvat työtä tekemään. Silti on joskus päästävä murkinaa hakemaan, vaikka ei ole mahollisuutta smokkia vaihtaa päälle. Iltajuomatkin pitää hakea kuten muutkin, hyvänhajuiset, tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227