SKYRIM!!!

probleema12312312330

Elikkäs olisi kyseessä skyrimin osto. En tiedä toimisiko kyseinen peli edes tietokoneella(jos toimii niin minimi asetuksilla) joten ajattelin kannattaisiko peli ostaa ps3:lle. Steamissa on ainakin päivitys kyseiselle pelille, joka parantaa pelin näyttävyyttä. Onko ps3:lle sama päivitys.

Mielipiteitä otetaan vastaan.

1

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nördnord

Erehdyin hankkimaan Skyrimin ps3:lle.
      Lataustauot ovat suurin vika, ne ovat järkyttävän pitkiä. Niin pitkiä että niiden aikana kerkeää kaatamaan kupin kahvia ja nautiskelemaan sen.
      Nuo lataustauot rikkovat pelin rytmin tyystin, kun matka kodistakin ulos kaupunkiin vie usean kymmenen sekunnin.

Ota tuohon mukaan Skyrimin huono inventori systeemi ja uskon viettäneeni noin 60% peliajasta jossain muualla kuin pelimaailmassa... Skyrim on hieno peli johon haluaisin kiivaasti rakastua mutta ps3 portti ei anna siihen mahdollisuutta. Nyt vasta olen voinut kasata uuden koneen joka pyörittää Skyrimiakin, joudun luultavasti hankkimaan sen nyt pc:lle...

Lisäksi PS3:lle ei ole tullut vielä yhtäkään dlc:tä, saa nähdä tuleeko lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4204
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3627
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3339
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2880
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2358
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2349
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2082
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1696
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1537
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1526
    Aihe