aloiteta uutta paikkakuntaa???
Vieläkään?
Miksi ei sitten Vaalasta
11
210
Vastaukset
- hepuli2
juu,juu... Kaikki nämä sivut saisi lopettaa. Onhan täällä hyvä asioista keskustella, mutta kun se aina menee lopulta siihen mitä nämä sivut on täynnä.
- Korvenkynttilä
Menkää keskustelemaan Oulun palstalle kun olette niin wannabe-oululaisia.
- kauas pois
Ouluun tässä pikapuoliin muutetaankin,,
- 90 km
Miten vaalalainen uskaltaa noin maan ääriin lähteäkään?
- hepuli2
90 km kirjoitti:
Miten vaalalainen uskaltaa noin maan ääriin lähteäkään?
ei sitä paljon tarvi kun mopo alakaa näillä junteilla karkaamaan...
- salettia on se
ai mihin se muka joku mopo karkaileee????
Ja kenellä ja millä iällä?
Kyllä Vaalasta löytyy vastuksia ja asioita mistä pitäisi puhua kaikkien!- Salettipa saletti
Vaalan isoin ongelma on se, mistä löytää sellainen kumppani, joka haluaa ottaa kaikella tavoilla taantuvan kunnan riesakseen. Väestö-, palvelu- ja elinkeinopohja ovat mitä ovat, etäisyys suurempiin keskuksiin aivan liian pitkä, naapureina samanlaisia köyhiä jne.
Sama pätee valtaosaan Suomen kunnista, mutta mitä juuri Vaalaan kohdistuvaa keskustelunaihetta tuossa juuri olisi? Tosin minunkin mielestäni Vaalan ABC:lle pitäisi saada tilavammat vessat, mutta tuo ongelma ei omaa keskustelupalstaansa varmastikaan vaadi. - Satunnainen kulkija
Salettipa saletti kirjoitti:
Vaalan isoin ongelma on se, mistä löytää sellainen kumppani, joka haluaa ottaa kaikella tavoilla taantuvan kunnan riesakseen. Väestö-, palvelu- ja elinkeinopohja ovat mitä ovat, etäisyys suurempiin keskuksiin aivan liian pitkä, naapureina samanlaisia köyhiä jne.
Sama pätee valtaosaan Suomen kunnista, mutta mitä juuri Vaalaan kohdistuvaa keskustelunaihetta tuossa juuri olisi? Tosin minunkin mielestäni Vaalan ABC:lle pitäisi saada tilavammat vessat, mutta tuo ongelma ei omaa keskustelupalstaansa varmastikaan vaadi.Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa Vaalan ABC:stä. Lisäksi Ihme pitäisi joko purkaa tai laittaa täydelliseen remonttiin. Nykyisellään siellä ei oikein viitsi pistäytyä, kun kaikki on niin eilistä.
- maallikkopoliitikko
Kuntaliitosten taloudellinen hyöty jää saamatta kun kunnan viranhaltijoille taataan vuosien ansiot.Tämä epäkohta jos saataisiin pois, niin köyhien kuntien naittamisesta tulisi hyötyä.
Eli Vaala Siikalatvaan ja puolenkymmentä muutakin siitä samaan läjään.Kunnantalot myyntiin enitentarjoavalle, yrityskäyttöön. - läsituulonen
Vaala,Puolanka ja Utajärvi yhteen veneeseen, ja Muhos siihen peränpitäjäksi,,
- jeess....
ei kun lisää kannanottoja Vaalan asioista!
Saanko minä poltaa mitään ns. outoa puuta tms, takassani/leivinuunissani, ,ettei naapuri häiriinny savunhajuistani esim.?
Minä poltan halkoja, nykyään sain ostettua halvalla jopa koivupilkkeitä, seassa saattaa olla muutakin puuta, näköjään....luvatun hinnan "erotuksessa, siis lienee siksi hinta ollut pikkasen halvempi"????.
Lisäksi maitopurkit ja laskut , maksetut siis, sanomalehdet, ja kaikki missä lukee että voit polttaa uunissa poltan, enkä usko että kummempaa hajua tulee naapurille, samoin naapurimme polttelee "kaikkea", ei ole ollut ongelmia välillämme koskaan talvisin!
Joskus kyllä tulee jostainpäin naapureista outoja katkuja, lieneekö jotain muovipussien poltteluita tms sellaista, mutteipa tuo häirihe vähäinen katkuvälillä, luvallistahan sekin on leipäpussien mukaan!
Naapurisopua vaan on kiva vaalia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984