Onko kenelläkään kokemuksia mersu vai jagge?

mikä olisi hyvä?

Koitin toista palstaa. En tiedä osuisiko tällä kertaa oikeampaan palstaan.

Pitäisi auto ostaa. Onko kokemuksia, mikä näistä olisi paras? CLS mersu? E Mersu vai Jaguar XF

Uudehkoa autoa olen etsimässä joten hinnan pudotuksesta on turha puhua. Järjetöntähän tuo on laittaa autoon syrjäseudun omakotitalon hinta kiinni. Minulla kuitenkin on kaksi irtainta esinettä mihin panostan: Oma sänky, nukun siinä 8h yössä, silloin kun olen kotona. Auto: kilometrejä tulee yli 70.000 vuodessa.

Ehdot on nämä:
-Mukava. Mitä enemmän luksusta sen parempi. Istun tunteja autossa ja arvostan pieniä (sekä isoja) lisävarusteita jotka tekee matkustamisesta mukavan

-Pehmeä kyyti. En halua mitään japsi kivirekeä. Jagella en ole koskaan ajanutkaan, mutta sisätilat houkuttaa.

-Hieman tunnoton ohjaus. Mersut ovat pitkällä matkalla hyviä ja vakaita ajaa. En tykkää Lexuksesta joka autona on tosi hyvä, muttta ohjaus on mielestäni liian herkkä pitkään ajoon.

-Teho. Etsin autoa jossa on potkua, mutta joka ei kuluta mahdottomia. Diesel kone ja n. 200-250 hv riittää oikein hyvin

Kertokaa kokemuksia?

10

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä totuutta....
    • mikä olisi hyvä?

      1. Laitatan massat pohjaan
      2. Jos tiellä on suolaa, auto ruostuu
      3. Kuvissa oli VANHOJA autoja
      4. Käykö noin kovaa kateeksi? -Voin kertoa: Ihan aiheetta. Kuten jo sanoin: Auto on minulle työkalu eikä pippelin jatke. Jos auto on sinulle jatke, se on sinun asia.

    • siinä totuutta......

      Aloituksessasi ei edes käy ilmi, mikä SINULLE on vanha auto, toiseksi, luuletko, että 200-250v syntyy ilmaiseksi, kuten vähäpäästöiset autot tänäpäivänä kuluttaa..... Kaiketi sun mielestä 250hv tulee ilmaiseksi, josta ei tarvitse rahallisesti maksaa mitään ylimääräistä.......

      olet kyllä täys toope.......

    • mikä olisi hyvä?

      Miten sinua voi noin kovaa ärsyttää se, että etsin kunnollista autoa?
      Jos tämä nyt on jotenkin relevanttia niin ostan uuden, tai lähes uuden (maks. 10.000km ajettu) auton.

      En oikein ymmärrä tätä hevosvoima-valitustasi. Miten vain jos sait hyvän mielen. Ostan kuitenkin jonkin noista autoista; Voit sitten katsella sieltä lähijunasta moottoritielle kun hurautan ohi :) Hyvää viikonloppua ja koitahan herätä lauantaihin paremmalla mielellä :)

    • siinä totuutta.....

      Jos TODELLA olisit etsimässä autoa itselles, et roikkuisi suoli24 palstalla keskellä yötä kirjoittelemassa tyhmyyksiä. JOS olisit etsimässä autoa itselles, niin oikea sivusto olisi esim. nettiauto, tai autoliikkeiden sivustot.
      JOS olisit etsimässä autoa itselles, olisit tälläkin hetkellä kiertelemässä autoliikkeitä. Joten on perusteltua uskoa, että olet joku teini, joka on päättänyt julkaista unelmansa kaikkien luettavaksi.


      "-Teho. Etsin autoa jossa on potkua, mutta joka ei kuluta mahdottomia."
      Kertoisitko, miten tuo on mahdollista muuten, kuin ajelemalla tyhjäkäynnillä?

    • mikä olisi hyvä?

      Se minkä vuoksi minä olen "keskellä yötä roikkumassa" täällä ei liene kuuluvan sinulle tai ole mitenkään relevanttia varsinaisen aiheen kanssa.

      Jokainen etsii tavallaan autoa. Mikäli hakisin 80-luvun pommia, kuluttaisin aikaani autoliikkeissä ravaamiseen.

      Tehoihin voinen vastata: Koitas katsoa teknisiä tietoja n. 200 heppaisesta uudehkosta dieselistä. Kohtuu kulutus ja kulkee riittävästi.

      Tämä keskustelu tuskin johtaa mihinkään. En enää vaivaudu vastaamaan, joten laita nyt se skodakuskin naseva loppukaneetti tänne minun jälkeeni ja saa hyvä mieli :)

      P.s: Teininä en kyllä ihan haaveillut neliovisesta dieselistä. Minulla oli myös teini-iässä nukkumaanmenoajat...

    • paras ostos

      Osta Toyota Avensis Premium

    • sivusta seuraaja

      Mene muualta hakemaan vinkkejä. Tämä on kateellisten palsta josta et saa kunnon vastauksia. "Siinä totuutta" on hyvä esimerkki. Kaverilla luonto ei enää kestä vastata

    • seuraaja sivusta

      Milloin mun auton tietokone ilmoittaa, milloin pitää pyyhkiä perse?

    • FORD4EVÄ

      MÄ AJAN AINASKI VOORTILLA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe