Kaikki mahdolliset kokemukset tästä kennelistä tervetulleita! harkitsen siis pennun kysymistä tästä kennelistä, mutta on huonoja kokemuksia TODELLA luotettavan oloisista kasvattajista niin nyt ajattelin olla mielummin vaikka liian varovainen..
Riihikarsinan kennel
5
4498
Vastaukset
- Kukkaliisa
Ei mitään hyvää sanottavaa, syystäkin olet varovainen. Pysyisin kaukana kyseisistä kennelistä
- Anonyymi
Mä olen seurannut tän kasvattajan kirjoituksia toisen kasvattamansa rodun puolesta (foorumilla) ja on kyllä niin ihmeellistä juttua, että meni osaltani ei-listalle jo ajat sitten. Yksi asia kasvattamisideologia ja toinen miten koiriaan pitää ja kouluttaa
- Anonyymi
En missään nimessä ottaisi minkään rotuista koiraa tästä kennelistä.
Tulokset puhuu puolestaan. Ja kasvattajan käyttäytyminen jotain järkkyä - Anonyymi
Kertokaa esimerkkejä! Onko koirat silti terveitä? Eihän sillä ole merkitystä mitä ohjeita koiran kasvatukseen kasvattaja antaa, omistajahan se koiransa kouluttaa!
- Anonyymi
Tämä kasvattaja on aika suorasanainen mutta pakkoko kaiken on olla pumpulia ja hattaraa nykyään. Hän taitaa avoimesti kertoa mielipiteensä ja kertoo myös terveysjuttuja avoimesti ja sitä ei läheskään kaikki tee.
Omasta kokemuksesta sanon että ottaisin yhä koiran ko. paikasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510912
- 817323
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445364- 715227
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334113- 472968
- 362885
- 402390
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372219