feikkitimantti?

tiina

haat on jo kohta eika olla ostettu viela sormuksia. ongelma on se, etta pelkaan kadottavani sormukseni joskus tulevaisuudessa, ja siksi en haluaisi kallista sormusta (olen tiputettut useamman korviksen viemariin ja kadottanut pari sormusta jne..). se malli, jonka kuitenkin haluaisin, on aika tyyris.

onko mielestanne jotenkin huono juttu, jos vihkisormuksen kivi ei ole timantti eika muukaan jalokivi, vaan puolijalokivi? enta jos paadyn johonkin jalokiven nakoiseen puolijalokiveen, joka olisi 1 karaatin kokoinen, niin kehtaanko sanoa kavereille ettei se ole jalokivi, vai pitaisko valehdella etta se on?

onko kellaan puolijalokivea vihkisormuksessaan?

5

1284

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gill

Älä nyt ainakaan ala kusettamaan valetimanteillasi!
      Jos et halua stressata kalliin timantin hukkaamista, ni osta sitte halpa.

• Janna

Hankit tietenkin juuri sellaisen sormuksen kuin haluat ja katsot tarpeelliseksi. Vaikka siinä olisi asvaltinmurunen. :D Mitäs se kenellekään kuuluu. Eikä sinun tarvitse mitään selitellä. Nykyään aika monikin valitsee jo ihan muun kuin timanttisormuksen vihkisormuksekseen. On värillisiä kiviä, kivettämiä, aivan mitä vain.

• osta

Mikäli sormuksesi on oikein kokoinen se ei kyllä mihinkään itsekseen häviä. Nornaalielämässä sormusta ei tarvitse kovin usein poistaa sormesta ja siksi kannattaa ottaa sen verran napakka koko ettei se siitä itsekseen katoa.

• rouva -99

Kyllä musta voi ihan suotta kertoa kavereille
      ettei ole aito timantti!
      Mitä se oikeestaan kellekkään kuuluu ja ei se
      "rakkaus" ole timantin aitoudesta taikka koosta kiinni... (itellä vihkisormuksena tsirkkoneita)
      voipi olla väärin kirjoitettu mut eipä se mua kaada,ja onnellisia silti ollaan!!!

• December's Bride

Itse olen menossa naimisiin joulukuussa. En ole koskaan pitänyt timanteista joten en myöskään niitä halua vihkisormukseeni. Mulle merkitsee enemmän se, että menen rakastamani miehen kanssa naimisiin kuin se kuinka monta timattia sormuksessa on... Sormuksen pitää olla just sellainen kuin itse haluaa, sillä eniten sillä on merkitystä kantajalleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2512
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1762
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      697
      1169
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      998
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      956
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      86
      819
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      97
      816
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      766
    Aihe