haat on jo kohta eika olla ostettu viela sormuksia. ongelma on se, etta pelkaan kadottavani sormukseni joskus tulevaisuudessa, ja siksi en haluaisi kallista sormusta (olen tiputettut useamman korviksen viemariin ja kadottanut pari sormusta jne..). se malli, jonka kuitenkin haluaisin, on aika tyyris.
onko mielestanne jotenkin huono juttu, jos vihkisormuksen kivi ei ole timantti eika muukaan jalokivi, vaan puolijalokivi? enta jos paadyn johonkin jalokiven nakoiseen puolijalokiveen, joka olisi 1 karaatin kokoinen, niin kehtaanko sanoa kavereille ettei se ole jalokivi, vai pitaisko valehdella etta se on?
onko kellaan puolijalokivea vihkisormuksessaan?
feikkitimantti?
5
1222
Vastaukset
- Gill
Älä nyt ainakaan ala kusettamaan valetimanteillasi!
Jos et halua stressata kalliin timantin hukkaamista, ni osta sitte halpa. - Janna
Hankit tietenkin juuri sellaisen sormuksen kuin haluat ja katsot tarpeelliseksi. Vaikka siinä olisi asvaltinmurunen. :D Mitäs se kenellekään kuuluu. Eikä sinun tarvitse mitään selitellä. Nykyään aika monikin valitsee jo ihan muun kuin timanttisormuksen vihkisormuksekseen. On värillisiä kiviä, kivettämiä, aivan mitä vain.
- osta
Mikäli sormuksesi on oikein kokoinen se ei kyllä mihinkään itsekseen häviä. Nornaalielämässä sormusta ei tarvitse kovin usein poistaa sormesta ja siksi kannattaa ottaa sen verran napakka koko ettei se siitä itsekseen katoa.
- rouva -99
Kyllä musta voi ihan suotta kertoa kavereille
ettei ole aito timantti!
Mitä se oikeestaan kellekkään kuuluu ja ei se
"rakkaus" ole timantin aitoudesta taikka koosta kiinni... (itellä vihkisormuksena tsirkkoneita)
voipi olla väärin kirjoitettu mut eipä se mua kaada,ja onnellisia silti ollaan!!! - December's Bride
Itse olen menossa naimisiin joulukuussa. En ole koskaan pitänyt timanteista joten en myöskään niitä halua vihkisormukseeni. Mulle merkitsee enemmän se, että menen rakastamani miehen kanssa naimisiin kuin se kuinka monta timattia sormuksessa on... Sormuksen pitää olla just sellainen kuin itse haluaa, sillä eniten sillä on merkitystä kantajalleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426