Mikä olisi paras vapaaehtoistyö, jotta saisin tulevaisuudessa palkkatyötä? Olen maisteri matematiikasta, mutta en ole löytänyt palkkahommia.
Paras vapaaehtoistyö
5
367
Vastaukset
- Hyvä koulutus
En itse menisi palkattomaan työhön, mutta koulutusalasi on hyvä ja laaja-alaisesti käytettävä, joten töitä varmastikin löytyy.:)
- ykstyötön
Ei tunnu löytyvän. Saattaa johtua siitä, että edellinen duuni oli ohjelmointia, se oli melko vierasta minulle ja tuli vähän kehno työtodistus.
- ykstyötön
No, nyt löytyi osa-aikainen palkkatyö, mutta vielä olisi kiva keksiä vapaa-ajalle projekti, jossa voisi hyödyntää matikkaa.
- ykstyötön
Excel 2013 kirjoitti:
Hei
Meillä olisi !
Osaatko yhtään Exelliä ?
Vastaa; [email protected]Osaan, jos tarkoitat Exceliä, vaikkakin suosin nykyään avointa lähdekoodia ja teen mieluummin hommia Sagella ja R:llä. Suomitodaystä en ole kuitenkaan kiinnostunut sen huonon maineen takia: Kotisivut johtavat nimeen Absurdistanin Sanomat ja se taas sivulle http://groups.yahoo.com/group/Hginvasekehdokkaat/message/99 . Lisäksi on erikoista, että en löytänyt kyseisen firman ilmoitusta Monsterista enkä Molin kotisivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2513186Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191780Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231453Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381312- 1041268
- 801268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135982
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967