reissu Tijuanaan?

pablo

Onko kukaan käynyt USAn puolelta Tijuanassa? Suositteletteko?

4

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dude

kerjaavia lapsia, huoria, asunnottomia, rahjaisia rakennuksia ja kaikenlaisia trokareita niin suosittelen paikkaa. Jos haluat nahda Meksikoa niin suosittelen matkustamaan kauemmas sisamaahan.

• Kalpeanaama

Suurin yllätys minulle oli kun näin että 12. kaistainen (muistaakseni) moottortie loppui ja soraiset kiviset kadut tulivat vastaan. Jo silloin kun kävin siellä niin minulle suositeltiin että älä mene omalla autolla vaan ota San Diegosta Mexikkolainen turisti bussi niin rajan ylitys onnistuu parhaiten. En tiedä miten nyt kun rajalla tarkastukset ovat lisääntyneet.
      Muuten jos kerran käy San Diegossa niin suosittelen Tijuanaa sen erillaisuuden perusteella.
      Oma tyttöni muuten lähti tänä aamuna ajamaan Etelä Kaliforniaan ja hänelle suosittein pistäytyä Tijuanassa. Hän on vasta 19 vuotias.

• jussi

olin kolme viikkoa sitten, mentiin paikallisen San Diegon kaverin kanssa yli, viisumia et tarvi, muista pitää kuitenkin passi ja vihreä kortti mukana paluuta varten.

Elikäs ihan jees paikka, edullista, mutta kerjäläisiä ja kaupittelijoita joka puolella,
      aika huonot kadut ja taksit 70-80 luvun alun chevyjä, tinkiä kannattaa ym. Kävin itse Hard Rock Cafesta ostaan paidan ym. Lämpöä noilla seuduin riittää, tuon heinäkuisen päivän kun olin, oli 35 ja ylikin, eli juotavaa kuluu!

Käypä siinä vallankumouksen arkin luona, Tijuanan maamerkki, muuten pyöri ihmeessä alakaupungilla

Hyvää matkaa Baja Californiaan, Tijuanaan!

• Tipi

Käsittääkseni jenkeistä mexicon puolelle rajan ylitys menee ihan ongelmitta, mutta takaisinpäin tullessa voi kestää kauemminkin. Olen käynyt itse 10 vuotta sitten Tijuanassa ja tänä kesänä Mexico cityssä sekä Mexicon länsirannikolla. Tijuanassa kurjuus tiivistyy; kerjääviä lapsia ja aikuisia, kusi haisee, miehet seuraa (jos olet nainen!). Tänä kesänä näkemääni Mexicoa rakastin yli kaiken, Tijuanaa en niinkään. Mutta kymmenen vuotta välissä niin aikana kuin ikäeronakin voi selittää kaiken. Joten käy ihmeessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1683
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1103
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      437
      1076
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe