Onko kukaan käynyt USAn puolelta Tijuanassa? Suositteletteko?
reissu Tijuanaan?
4
496
Vastaukset
- Dude
kerjaavia lapsia, huoria, asunnottomia, rahjaisia rakennuksia ja kaikenlaisia trokareita niin suosittelen paikkaa. Jos haluat nahda Meksikoa niin suosittelen matkustamaan kauemmas sisamaahan.
- Kalpeanaama
Suurin yllätys minulle oli kun näin että 12. kaistainen (muistaakseni) moottortie loppui ja soraiset kiviset kadut tulivat vastaan. Jo silloin kun kävin siellä niin minulle suositeltiin että älä mene omalla autolla vaan ota San Diegosta Mexikkolainen turisti bussi niin rajan ylitys onnistuu parhaiten. En tiedä miten nyt kun rajalla tarkastukset ovat lisääntyneet.
Muuten jos kerran käy San Diegossa niin suosittelen Tijuanaa sen erillaisuuden perusteella.
Oma tyttöni muuten lähti tänä aamuna ajamaan Etelä Kaliforniaan ja hänelle suosittein pistäytyä Tijuanassa. Hän on vasta 19 vuotias. - jussi
olin kolme viikkoa sitten, mentiin paikallisen San Diegon kaverin kanssa yli, viisumia et tarvi, muista pitää kuitenkin passi ja vihreä kortti mukana paluuta varten.
Elikäs ihan jees paikka, edullista, mutta kerjäläisiä ja kaupittelijoita joka puolella,
aika huonot kadut ja taksit 70-80 luvun alun chevyjä, tinkiä kannattaa ym. Kävin itse Hard Rock Cafesta ostaan paidan ym. Lämpöä noilla seuduin riittää, tuon heinäkuisen päivän kun olin, oli 35 ja ylikin, eli juotavaa kuluu!
Käypä siinä vallankumouksen arkin luona, Tijuanan maamerkki, muuten pyöri ihmeessä alakaupungilla
Hyvää matkaa Baja Californiaan, Tijuanaan! - Tipi
Käsittääkseni jenkeistä mexicon puolelle rajan ylitys menee ihan ongelmitta, mutta takaisinpäin tullessa voi kestää kauemminkin. Olen käynyt itse 10 vuotta sitten Tijuanassa ja tänä kesänä Mexico cityssä sekä Mexicon länsirannikolla. Tijuanassa kurjuus tiivistyy; kerjääviä lapsia ja aikuisia, kusi haisee, miehet seuraa (jos olet nainen!). Tänä kesänä näkemääni Mexicoa rakastin yli kaiken, Tijuanaa en niinkään. Mutta kymmenen vuotta välissä niin aikana kuin ikäeronakin voi selittää kaiken. Joten käy ihmeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612402
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182007Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552003Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11685"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941294Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2131056Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.342982