mietin jotain itsepuolustuslajia, siis joko krav magaa, defendoa tai streetwise systemsiä. Siis nimenomaan puolustusta varten. mulla on kuitenkin selkä leikattu (skolioosin takia) joku 6 vuotta sitten, tai enemmänkin. En voi esim. nostaa ja kantaa painavia tavaroita jne. mietin voinko ylipäänsä harrastaa mitään itsepuolustuslajeja?
selkävaivaisena kurssille
3
112
Vastaukset
- /()
Jos et uskalla selvittää asiaa kokeilemalla, sitä kannattaa kysyä sellaiselta lääkäriltä, jolla on paljon kokemusta leikatuista selistä ja urheilijoiden hoidosta. Täältä on turha toivoa saavansa luotettavia vastauksia, eikä tavallisten yleislääkärien mielipiteisiin kannata luottaa paljon enempää.
- selkävaivainen
sitä just mietin, et jos soitan terkkariin ja sanon et haluan harrastaa jotakin itsepuolustuslajia ja pitää päästä ortopedian erikoislääkärille puhumaan asiasta, koska minulla on selkä leikattuu, niin enhän saa mitään aikaa varattua :/.
- /()
Julkista puolta on tosiaan turha vaivata, kun kyse on pelkästä harrastuksesta. Jos rahasi ei riitä yksityislääkäriin, ota riski ja kokeile jotain lajia varovasti tai tyydy suosisti muihin harrastuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452368
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521603Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311588- 641277
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451277The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2431043- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58859Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20849