Saunalahdelta hommasin Huawei E353 mokkulan, ja koneelle piti tietenkin asentaa "Mobiililaajakaista"-ohjelma. Ongelma on siinä, että aina kun netin yhdistää, se avaa Elisan Mobiililaajakaistan sivun. Ei auta vaikka menen Asetuksiin > Lisäasetukset > Yhteydet > Saunalahti 3G > Ominaisuudet > Tehtävät-välilehti > Auto launch webpage connect > Poista. Vaikka tämän poistaisi, niin tietokoneen käynnistyttyä uudelleen se kuitenkin avaa tämän sivun ja Auto launch on tullut takaisin. Mitä pitäisi tehdä ettei tämä sivu aina aukeaisi?
Nettitikusta kysyttävää
3
191
Vastaukset
- vähän harmittaa
Taitaa olla jonkinlainen mainoskikka. Ei voi laittaa avautumaan kotisivulle.
Minä laitan Elisan sivulta nettiradion päälle, ja avaan sitten selaimen uudelleen, joka avautuu kotisivulle. Näin pysyy yhteyskin paremmin päällä, tosin tänä aamuna on kyllä hidas, ja pätkii tosi paljon. Ei ole pitkään aikaan ollut näin huonot yhteydet. - huiwai
Mobiililaajakaista on kyllä pakko asentaa, mutta mikään pakko juuri sitä ei ole käyttää. Käy vaikka hakemassa Huawein oma softa eli Mobile Partner ja muodosta yhteys sillä. Jos profiili pitää tehdä käsin, ainoat kohdat mitä pitää täyttää ovat APN: internet.saunalahti ja numero mihin soittaa *99# (saattaa olla jo valmiina.) Käyttäjänimi ja salasana jäävät tyhjiksi ja profiilin nimi saa olla mitä vaan.
XP:ssä ja seiskassa MWconn on täysjärkisin yhteysohjelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079193
- 936950
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355816Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665593- 553611
- 503425
- 513233
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573232- 562992