Terveppä terve! Oesko minkälaesta hierontaa ja mihin hintaan? Mitä suapi jos jos Savoksi kyssyy ja antaa kahta satasta?
Thaihieronta Loviisassa
Reijo K
3
3652
Vastaukset
- 111111111
Kalakukkoja......???
- A.Saukko
Seksitreffit,fi oli kuva todella muodokkaasta hierojasta Loviisassa. Onko se sama lahna kun Hong Jokissa vai onko tää joku kilpailija? Jaa saako siellä piparia kahvin kanssa vai pelkkää kahvia?
- kaverimies
Yksi tuttu (avio)mies kävi. Asiallista hierontaa, ei mitään salaisuuksia. Sitä mitä luvataankin ilman yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849