Musa-ja vaatetyylinne? Asenteenne?

Elämä OK?

^otsikko^

Ite kuuntelen Tokio Hotellia, Metallicaa, ACDC:tä, KISSIÄ jne.
Mulla on scene-kampaus, ja pukeudun aika erilaisesti kuin muut. Joskus kyllä vaatteet voivat sekoittua massaan. Meikkaan siten, että peitän aknen peitepuikolla ja käytän valokynää. Ripsarii ja kulmakynää laitan myös jos jaksan.

Ja tuolla asenteella tarkoitan niinkuin asennetta elämään, kuolemaan, elämiseen jne. Mun mielestä elämä on paska paikka, josta onneksi pääsee joskus pois. Tai oikeastaan joskus tää on ihan hyvä paikka, kun ajattelen, että hauanko todella kuolla, niin tulee mieleen, että on liian iso juttu menettää tää kaikki. Otan kaiken irti elämästä, ja iloitsen, että synnyin ylipäätänsä. Kuolema on mun yksi isoimmista peloista, mutta en kyllä haluaisi elää ikuisesti... Se olisi jo kamalaa. Elämisestä sen verran, että on typerää tehdä itsemurha, vaikka kyllä sitä joksus JOAKINEN kuolee. Aivan varmasti. Ottaka vaan iisisti, kyllä asiat voi parantuu.

Joo, sori toi noin pitkä selostus, mutta asiaa on paljon.
Kiitos jos vastaatte tähän :)

61

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

mikä on skene-kampaus?

• littlemonsteeer

Se on kyllä scene, ei skene. Ja googlaa. Ei jaksa swlittää.

Itse oma tyylini on, mustat pillifarkut joita oon itse repinyt. Musta punanen niitti vyö. Bvb tai botdf paita, converset, joissa on uudet nauhat. Reppu joka on täynnä pinsettejä ja hakaneuloja, hiukset mulla on tummanruskeet vähän olkapäitä pidemmät. Musamakua mulla on black veil bride, blood on the dance floor, snow white poison bite, paramore ja bigbang.

• littlemonsteeer
        littlemonsteeer kirjoitti:

Se on kyllä scene, ei skene. Ja googlaa. Ei jaksa swlittää.

Itse oma tyylini on, mustat pillifarkut joita oon itse repinyt. Musta punanen niitti vyö. Bvb tai botdf paita, converset, joissa on uudet nauhat. Reppu joka on täynnä pinsettejä ja hakaneuloja, hiukset mulla on tummanruskeet vähän olkapäitä pidemmät. Musamakua mulla on black veil bride, blood on the dance floor, snow white poison bite, paramore ja bigbang.

Ja nih, asenteeni? En välitä mitä muut musta aattelee. Masentunut, välillä ja ainii toho tyyliin viellä et, kuullokkeet yleensä joko kaulalla roikkumassa tai korvilla.

• sedcfghjbvbhjn
        littlemonsteeer kirjoitti:

Ja nih, asenteeni? En välitä mitä muut musta aattelee. Masentunut, välillä ja ainii toho tyyliin viellä et, kuullokkeet yleensä joko kaulalla roikkumassa tai korvilla.

*black veil briseS ;)
        ja aloittaja kyllä kirjoitti scene eikä skene......

• emogirl12
        sedcfghjbvbhjn kirjoitti:

*black veil briseS ;)
        ja aloittaja kyllä kirjoitti scene eikä skene......

Black veil brides* ei brises. Ja tarkotin tolle lifemockerille ku se oli kirjottanu skene

• porilainen hiippari

Tyyli on mustat bondagehousut musta huppari ja nahkatakki hiukset pitkähköt eli noin leukaan asti ja puhtaat on ja tietenki mustat musiikki: suicide silence, chelsea grin, whitechapel, slipknot, all american rejects, black veil brides, avenged sevenfold, cannibal corpse, anesthetized ja attack attack. asenne elämässä: jos elämä potkii niin mähän potkin takasin!

• eilen sekoilin känni

emot on outoja. Japanityyli on outo.
      Preppytyyli on hyvä, samoin 80rockstyle hieman nykyaikaistettuna, myös punkkarit. Hevarit ei vain iske.
      Itse asiassa Fruittareilla on hyvä tyyli miksi niitä dissataan? Love One Direction style but also Sex Pistols. Eli olen siis tyttö ja luettelin tyylejä mistä pidän pojilla. Viestissäni ei ole mitän järkeä. En vastannut edes kysymykseen.

• 1hk12

mitä tarkoitat hevarilla? hevari eli tarkalleen Heavy Metallia enimmäkseen kuuntelevalla on just tollane 80-luvun rockstyle? metallia kuuntelevilla tyylin mukaan on ihan erilaisia tyylejä laidasta laitaan...

• sadasdas1

ni ja ruotsalaisetkin pukeutuvat fruittarimaisesti ja heitä sanotaa homoiksi koskeeko se suomalaisia fruittareita?

• zunami97

Mitä vaa paitti rap dubstep ja hiphop ja lempparia o Psykedeellinen-trance

Vaatteet o normisti farkut ja huppari sit rillirousku olen ja hiukset on ihan mite sattuu ku mä en osaa kammata niitä hyvi

Asenne ku oon uskovainen ni uskon kuoleman jälköseen elämään, polttamista vastaan ei oo mitään, mut en keuhkojani aio pilata, liiallinen alkoholin käyttö säälittävää touhua (oon 16 ja uskonnolinen vakamus ei vaikuta alkoholi mielipiteeseen), itse elän niinku parhaaks nään että en ehdointahdoin tee itteleni hallaa. Tosta viä ku kuoleman jälköseen elämään uskon ni en silti odota/halua kuolla sillä tiedän että kaikille läheeisille tulee siitä todella kurja olo (tiedän vaikka ei ole läheisiä kuollut) ja sit yritän välttää ennakkoluuloja ja oon oikeestaan aina ilone

• pussihousuhippi99

Vähäsen myöhässä, mutta.. Pukeudun lähes aina lökäreihi ja hupparii/rotsiin ja jos laitan farkut nii roikotan!:D cäppi aina ;)
      Meikkiä en oikeestaa käytä paitsi puuteri:)
      Kuuntelen musaa lähes kokoajan ja VAAN räppii:) Tällä hetkellä kuuntelen räppiä vuorokaudessa noin 16-21 tuntia joka päivä :) Ja yleesä just nää perus Cheek, Brädi, Uniikki, Spekti yms:) Ja itelläki tavotteena tänä vuonna äänittää eka biisi;)
      Ja sit tällä hetkellä tuntuu ettei mikää tunnu miltää.. Jotenki kaikki on vaa pettäny luottamuksen eikä kukaa tue.. Mut yleesä ajattelen elämän positiivisena, mut nyt ei vaa voi.. Sentää on toine maailma.. paratiisi.. Voi kirjottaa kaiken ylös ja räppää ajatuksia:)
      Eli oon siis aika jätkämäine ja helevetin ylypee siit ;D !

• dirtybrokebeautiful

Ei ketään varmaan kiinnosta, mut laitetaanpa silti :D
      Pukeudun yleensä mustiin/tummanpunasiin (pilli)farkkuihin ja tennareihin ja bändipaitoihin farkkuliiviin/takkiin jossa on piikkejä ja bändien kangasmerkkejä. Joskus laitan jotain hienompaa päälle, kun kyllästyttää noi. Hiukset on vähän semmoset emotyyliset, mutta haluisin leikata lyhyemmäks ettei ois niin..
      musamaku vaikuttaa mun pukeutumiseen aikapaljon. kuuntelen punkkia lähinnä.
      Elämänasenteista sen verran että olen anarkisti, tasavertaisten ihmisoikeuksien puolustaja ja straight edge (ei päihteitä). Ja semmonen mielipide elämästä/kuolemasta mulla se että kun nyt kerran synnyttiin, niin vedetään tää paska läpi :D

• SHEESH

NOo pukeudun normi farkkuihin ei lökärit pillit huppareihin kauluspaitoihin ja normi paitoihi ja t paidat on ny mitä on ja shortsit on useimmite sellaset frkku tyyliset kengät on ny perus tennarit ja skeitti kengät hiukset on sellaset semi lyhyet et kuha pystyy saa nii jees. Musa vaihtelee hevi rock rapcore reggae dubstep drum and bas mixit rap joskus tylsistyneenä amispoppi ja hardcore

• jftubiahdoaow

mä tykkään tosi vanhoista biiseistä, en kuuntele paljon näitä uusia biisejä. asenne on aikalailla että kerran eletään ja siitä pitää nauttii kuin viimestä päivää. mulla ei oo omaa tyylii eli oon massa

• TheBoyFilled

Musiikkimaku- Rock/Vaihtoehtorock
      Pukeutumistyyli- Massa :p huppari ja farkut
      Asenne elämään- Elämä on mahtavaa kun löytää jotain josta aidosti nauttii (mulla musiikki)

• _h_e_y

MUSAMAKU; rock ja metalli. esim. Halestorm, AC/DC, Airbourne,Iron Maiden, Av7x, Eluveitie, Cannibal corpse ja Guns n roses

PUKEUTUMISTYYLI; Tykkään erityisesti bootcut-farkuista, bändipaitojakin on, ei mitenkää erikoinen.

ASENNE; Elämme vain kerran, eletään joka päivä kuin se olisi viimeinen.

• Juu elikkäs musiikkimakuun kuuluu Skrillex, Knife Party, K-396 ja Pitbull.
      Elämä pitää elää täysillä, koska ei sitäkään kestä enempää kuin sen 80 vuotta, eli toisin sanoen: Elä elämäsi täysillä, tee virheitä jalä tee mitään mitä tulisit katumaan pahasti!

• Musiikkityyliini kuuluu rento Yhdysvaltalainen kantri ja kaikki musiikki mikä on rauhallista ja siinä on puhtaat instrumentit. Yleensä piano ja kitara on mieleen.

Pukeudun yleensä trench takkiin, kauluspaitaan ja farkkuihin. Kesällä vaihdan kauluspaidat lyhythihasiin tai T-paitoihin. Vältän yleensä hupparia taikka tuulipukua. En vain pidä niistä.

• haglabagla

Musiikki: kasarirokki, glamrock, kasarihevi, punk, goottirock, postpunk.

Pukeutuminen: musta nahkarotsi, bändipaitoja, jenkkihuivi ranteessa, siniset pillifarkut, niittivyö, converset, maiharit. En käytä huppareita tahi lökäreitä. Hiukseni ovat pitkät leijonaharjatyyliin sivujakauksella.

Asenne: Elämä on hedonistista nautiskelua.

• piece&love

Tyyli: niittikorsetteja, tyllihameita, valtavia rusetteja päässä, kasaribändipaitoja, pinkkejä, revittyjä leggingsejä, rockyhameita, mikrosortseja joissa on taskussa printti, niittivöitä, itämaistyylisiä minimekkoja, isoja ja näyttäviä koruja ja tällä hetkellä mustapinkki tukka.
        Musiikki: SHINee, UKiss, Skrillex, Rammstein, FiFiFu, TheColdKill jne..
        Asenne: Anna elämäsi olla outo niin se on elämys^^ xD

• Rusettihullu olen
        piece&love kirjoitti:

Tyyli: niittikorsetteja, tyllihameita, valtavia rusetteja päässä, kasaribändipaitoja, pinkkejä, revittyjä leggingsejä, rockyhameita, mikrosortseja joissa on taskussa printti, niittivöitä, itämaistyylisiä minimekkoja, isoja ja näyttäviä koruja ja tällä hetkellä mustapinkki tukka.
        Musiikki: SHINee, UKiss, Skrillex, Rammstein, FiFiFu, TheColdKill jne..
        Asenne: Anna elämäsi olla outo niin se on elämys^^ xD

Vauuuuu, ihana tyyli sulla piece&love

• liferocker

Musiikkimakuuni kuuluu asenteella soitettu rockmusiikki. Rakastan taitavasti soitettua bassokitaraa musiikin taustalla ja soitan kyseistä soitinta itsekin. Lempibändejä on monta, näihin kuuluvat Aerosmith (mahtavat kitarariffit, basson voi kuulla selvästi, laulaja yksi maailman parhaista), AC/DC (tätä on hard rock parhaimmillaan! Saa minut aina vatkaamaan jalkaani ja päätäni musiikin tahdissa.), Guns n' roses (ei ehkä aivan hard rockia, mutta mahtavaa musiikkia kuitenkin). Lista voisi jatkua pidempäänkin, mutta tuo kertoi jo musiikkimaustani riittävästi.

Pidän revityistä farkuista, sillä ne näyttävät hyvältä jalassa, värifarkkuja en käytä, vain tavallista ja mustaa farkkukangasta. Pidän myös usein mustia collegehousuja niiden mukavuuden takia. Pidän college- ja nahkatakeista, tennarit näyttävät hyvältä jalassa. Myös niitit ja rastaraidat sopivat vaatetukseen. Koulussa käytän olkalaukkua.

Elämänasenteeni on rento, yritän nauttia elämästä. Ystävät ovat tärkeitä. Olen hyvin huumorintajuinen, ja rakastan ihmisten naurattamista. Musiikki on tärkeä osa vapaa-aikaani.

Toivottavasti tekstistä ei tullut liian pitkä. Peace.

• mr penis

Musatyyli rap. Uniikki, spekti, rähinä posse.
      Vaate tyyli SWAG. Obeyn snäpäri aina pääs.
      Peniksen pituus: 32cm. Siit tää mun nimimerkki juontaa juurensa:P

• T5U

oikeesti, sori ku oon näin vajukki mut mikä ihmeen tyyli on tää SWAG ku kaikki höpöttää siit?

• BENDELE BOIJAD

MUSADYYLI SKRILLEX
      SWAG. ÄNÄRI SNÄBÄRI AINA BÄÄSSÄ .
      MOTTO PV;DÄ VOI AINA WIRITTÄÄ KEULIMAAN ENEMMÄN BENDELE
      :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      HUONOIN DYYLI FOBBA

• nhääj

musiikkimakuni: pop,R&B,räp
      tyylini:yleensä pillifarkut,toppi huppari

• IhanatylleröxD

Musamaku: Marilyn Manson, Apulanta ja HIM yms satunnaiset pari biisii sielt täält...

Tyyli: Pillifarkut, minihameet, kaikki ihanat niittihommelit, ihunat korkkarit ja kaikki kiva!
      Hupparit, kauluspaidat, pändipaidat, sellaset kivat ruutulliivit ja tiukat paidat :)

Asenne: Liian vitun hyvä itsetunto on iha fakin jees

• IhanatylleröxD

JA KLAMYDIA!!!! Mut kyl apiska manson voittaa ;)

• topkek

juuh eli musiikin puolelta Tool, Isis, Pelican, King Crimson, Boards of Canada

• Meow :3

Musiikkimaku: Marilyn Manson, Slipknot, Murderdolls, Cradle Of Filth, Nightwish, Amaranthe, satunnaisesti Cannibal Corpse yms. Myös AC/DC, Iron Maiden ja vastaavat.

Tyyli: Gootti sekotuksella ns. "hevarin" ja muuhun sellaiseen. Vihreä irokeesi on että juup... Rakastan ketjuja, mustaa pitsiä ja nyörityksiä.

Asenteeni vaihtelee päivästä ja tunnetilasta riippuen paljonkin.

• LäskiHevari666

Musiikkimaku on hyvin laaja eli melk kaikki menee, kuitenin pääosin kaikki rock ja metal, suosikki bändeja Halestorm, The Agonis jne jne, kaikissa musatyyleissä ja bändeissä on puolensa.

Pukeudun farkkuihin, tummiin t-paitoihin ja bändipaitoihin ja tottakai nahkatakkiin
      Sit tottakai pitkät mustat hiukset ja nenäläväri

Asenne on, se riippu paljonko oon nukkunut, mut siis elämä on loppujen lopuksi paskoineen puolineen aivan ihanaa ja mahtavaa, sillain hippi rauhaa ja rakkautta tyyliin, olkaa oma itsenne ja älkää masentuko erilaisuudesta.

Kaikkein parasta on että oon poika :3

• Meow :3

Poikana olo on varmasti ihanaa... se on kuule viikko kateutta joka kuukausi...

• irwinismo
        Meow :3 kirjoitti:

Poikana olo on varmasti ihanaa... se on kuule viikko kateutta joka kuukausi...

Uskon. :D.
        Oma musiikki maku voi olla jonku mielestä outo. Kuuntelen Irwiniä, Turo's hevi geetä, eppu normaalia ja amispoppia.
        Pukeudun normi farkkuihin, huppareihin sun muihin tavisvaatteisiin. Hiukset on ruskeat ja päässä on rillien lisäksi musta lippis jossa suomenleijoma ja teksti Finland.
        Asenne on semmonen että kerran vain eletään joten ei kannata murehtia menneitä.

Eletään vaan vaikka piruuttaan ilman turhia murheita, sillä hiljaisina poikina haudoissaan lepää monia urheita.

• paaahtoleipä

Mun musamaku on oikea sekamelska; mm. Adam Lambert, Paramore, Owl City, Avril Lavigne, An Cafe, One Ok Rock, Kyary Pamyu Pamyu, Kanon Wakeshima, Lmc, Gackt, OneRepublic, The Used, Simple Plan, Ukiss, BigBang, 2NE1.... jne.

Tyylini on jotain ernuemoscenenaturall-sekamelskaa sekin. Lyhyet ruskeat hiukset tupeerattuna kerroksittain. Meikki on aika luonnollinen; peitepuikkoa, valokynää ja ripsaria. Vaatteet yleensä mustat, punaiset, harmaat tai mustavalkoiset pillifarkut, punainen tai musta tyllihame, toppi tai kiva printti t-paita tai huppari, en käytä bändipaitoja. Jalassa musta ja punainen converse. Pari kaulakorua ja käsikoruja.

Asenteeni taas... lähinnä positiivinen kaikkeen. Mielestäni on ihan turhia murehtia ja vatvoa itselleen kuulumattomia asioita. Ainahan sitä toivois joka asiaan enemmän jotain. Päivä kerrallaan jne.

• dozen

Kuuntelen enimmäkseen Hip Hoppia/Rappia eli Eminem, Biggie, Tupac, Gang Starr, D-12, Public Enemy, Hopsin ja Dr Dretä :) Mitään uusia räppäriröppäreitä en kuuntele
      koska ne on täyttä paskaa. Hopsin on ainut joka menee. Pukeudunkin kai muusiikin mukaan (?) Musta/Valkonen T-Paita, Musta huppari tai hätätapauksessa harmaa. Normaalit farkut, Harmaat/Mustat kollarit. Valkonen/Harmaa sellanen ihanan paksu ja löysä pitkä hihanen. Myös mustat/valkoset/harmaat hihattomat on kivoi :3 joo ja oon poika :p

• Kawaii-Chan

Eli musamakuni vai... Noo, tokio hotel, bvb, diaura, kiss ja j-rock, ja j-pop, yleensä vaihtelee.
      Vaatetyyli mulla on aika erillainen, että erotun joukosta ^.^ Monesti lolita mekko, pitkät polvisukat, pidenykset, irtoripset, rusetti päässä ja kengät riippuu. Joskus mulla on hillitympi :3 Asenteeni, eli siis kuolemaa kohtaan ja muutenkin? En ihan ymmärtänyt, mutta en sinällään pelkää kuolemaa, mutta haluan elää pitkään. Joskus olen masentunut. En yleensä kamalasti riehu, ja tykkään liikkua yksin :3

• Kawaii-Chan

Nijoo tohon tyyliin viellä. Mun hiukset on mustat, joissa on otsatukassa vaaleanpunaista ja latvoissa on vaaleanpunaista myös. Moneati tupeeraan. Mulla on aika pitkät hiukset, vähän rintoja alapuolella olevat :3

• tysw

ite kuuntelen hiphoppii ja aion olla erottuva vaatteiden kannalt seiskal;)

• Kartiotrolli

Kuuntelen ernuscenecoree ja justin bieberiii ja käytän swagahtavii kuteit mut en snäbärii

• sasku-t

musa makuun kuuluu...avicii,brädi,elokuu,ozzy osbroune jaa melkein kaikkki mitkä tulee NRJLTÄ

• seministirr

lempimusaa on gangsta rap mutta olen avoin kokeilemaan muitakin genrejä. vaatteet on vähä reilut huppari ja tpaita snapback ja semilöysät farkut. asenne on fuck the police gently

• elämävoiollapepusta:D

Kuuntelen melkein mitä vain paitsi ei sellaista missä esim. Ei ollenkaan lauleta. On tietenkin poikkeuksia. Vaatetyylistäni sen verran että ihmiset voi ajatella kadulla että olen pissis mutta itse ajattelen että pukeudun omalla tavallani, rakastan suuria korviksia ja mekkoja. Korkokenkiä löytyy pari kappaletta. Ja huoneeni kertoo aika paljon minusta, pidän asusteista joten ne on laitettu nätisti esille, aika tyylikäs & simppeli, ehkä oon vähän minimalistinen(eikä niin vähääkään) kolme mustavalkoista taulua joissa on amy winehouse,marilyn monroe ja Elizabeth taylor. Asenne on sellainen tosi tempperamenttinen kuitenkin positiivinen persoona mutta kova ulkokuori kuitenkin koska elämässä on välillä kestämistä. Ja itsemurhat on perseestä, en ole itse koskaan ajatellut sellaisia mutta joutunut monta kertaa pelkäämään ystävien takia. Täytän 16 vuotta.

• koreaakoreaa

Mulla taas on rakas Korea tyyli

• hauki-lippis

Hauki-lippis aina päässä joka säässä.

• Joey Slade

Kuuntelen Murderdollsia,Slipknottia,Black veil bridesii ja Children of bodomii ja oon vasta 11-vuotias.

Käytän käsikoruja yhen on antanu Ultranoir-bändin Anton Vaan.Ja bändipaitoja aina.Ne on melkein aina tummii.Käytän mustia reisitaskuhousuja.Lempipaita on nyt ainaki Slipknot People=Shit-paita.Ja käytän tennareita ja skeittareita ja on vaalea pitkä tukka.

• nimetön gaselli

Okeeeei! Tän listan kokonaan luettuani tuli tosi ernu olo! :D oon luullu et pukeudun ihan taviksesti, mut tääl onki kaikkii ihme hevi scene pellejä ( sori vaan ihmiset) :D

No siis itte kuuntelen mm: Pachanga, J. Balvin, Daddy Yankee, Snoop Dog, Eddy Wata, Akon, Shakira, pittbull, Justin Timberlake, Beyonce ym. Rytmikäst settii :P

Tyyli on: Muodikas, vaikken muotia seuraakkaan... Vähän 60-luvun tyyliä ja rentoa ja söpöä, sellasta oman tyylistä :)

Elämän asenne: jos naama ei miellytä, ei ole pakko katsoa ;) eli siis jos en tällasena kelpaa, ni painu sinä sitten kuuseen :)

• Massahirviö alart

Hyi vittu mikä massahirviö!

• TeenSlayer666

haistakaa vittu.

• vvvvvvvv

uuuh kovis

• Joka magen unelma

Vitut lentää sun edessäs es-tölkissä.

• NightHeartHowler<3

Pukeudun mustiin, "Outoihin" vaatteisiin ja oikeastaan minä kuuntelen MELKEIN kaikkea, mikä EI OLE "suosittua"... Ja rakastan Nightcore versioita... :3
      Ai niin... Ja minä käytän koiran kaulapantaa ja ketun häntää. x3
      Asenteeni elämään... hmmm.... se on varmaan jokin tälläinen:
      "Kukaan ei selviä elämästä kuolematta"... Eli siis ei minua haittaa ylä ja alamäet... Ne ovat vain vaiheita, joita kohtaa elämässä. Kuolema on... :D
      Joo. Olen OUDOIN TYYPPI MAAILMASSA!!!! xD
      Ja todella erotun massassta.

• Metalismygod

Et sä kyl mitenkää outo oo. Mun useimmat kaverit on ton tyylisii ^^

• Ziiuz

Kuuntelen pääasiassa metallia. Tyyli on sellanen suht normi ku en meinaa mistään löytää mitää halpaa kivaa :< Farkutki pitäs repii itte mut kummiski pilaan ne

• Hip hop forever

Lyhyesti sanottuna hoppari kuuntelen 2paccia ja asenne on ihan sama mitä muut aattelee

• kuristaja97

Näin nopeasti sanottuna musiikki: NWA.Wu Tang Clan, ODB,YDB,Tupac,Bone n thugs harmony tms.. kaikki old school g-funkki
      Tyyli. Maastohuppari/takki. NORMAALIT Farkut ja toki sitten vielä lippis ja sekin normaali ( ei siis suoralippainen )

• hoppar

No Karl kanin huppari 3 xl ja kanin lökärit isot housut lippis kuulokket huivi joku bling ling koru ja skeitti kengät

sanon vaan oon oma itseni en välitä paskaa vertaa mitä muut sanoo jos sanoo niin sanokoo noudatan hopparin lakii eli vaatetus tyylii ja yritän itsekkin äännittää räp sanoituksii purkkii kun ottaa päähän kaikki niin freestylen vaan kirjoituksii niin paha mieli lähtee pois ja oon ylpee itsestäni oon mikä oon en tuomitse tyylii kun kaikki olemme erilaisii mäki kuuntelen räppii mut kuten aika moni en niinkää maistream räppii vaan tupac jne old school ja Ug räppii

• Metalismygod

Pukeudun nahkarotsiin, bändipaitaan, maihareihin, niittivyöhön ja sitte vaa ulos.
        Kuuntelen Metallicaa, Meshuggahii, Barathrumii, Megadethii, Lamb Of Godii jne. Noita normaaleja metallibändejä. Kovin "kevyestä" musiikista en kyllä tykkää, rockiki alkaa menee jo.... Niin. Kyllä Guns n' roses ja Bon Jovi menee mut sinä sitte kaikki mun rokkibändit.
        Ei paskaakaan kiinnosta jos joku tulee vittuilee. Kuollaan me kaikki muutenki ja meiät unohdetaan, kunhan vaan vedetää tää paska läpi ku tänne kerra päästiinki.

• tribute1

Minä.

• yoylyoyylyoyolo

Kuuntelen kpoppia, meikkaan, pukeudun tummiin vaatteisiin ja kuljen fiiliksellä "Fuck the police, i do what i wan't!" :) Eli pari kertaa on ollu kyttien puhuttelussa mutta kerran me vain eletään :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6565
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      555
      2261
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      83
      1235
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      81
      915
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe