10.1.-12 Hurghadaan...

tyttö 60 v.

Onko ketään,joka on käynyt Lomamatkojen kohteessa Hurghada ja hotelli Sea Garden? Kokemuksia? Olen käynyt kaksi kertaa Sakkalan puolella Finmatkojen kohteessa.
Käyttäytymiset, myyjät yms. tuttuja asioita.

6

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 60 v.

      Siis vuosi on 2013!

    • Olet itserakas paska

      Haulla Sea Garden "Yhteensä 89 osumaa".

      Et sitten viitsinyt itse etsiä ja lukea, vaan päätit teettää homman muilla.

      • tyttö 60 v.

        Olipas epäystävällinen viesti!!!!


    • hyvähotelli

      Itse olen ollut kyseisessä hotellissa 3 kertaa. Ja ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa. Huoneet ovat simppelit, välillä oli ongelmia suihkun kanssa sekä vessa ei aina suostunut vetämään :D Aamupala oli monipuolinen ja mauttava. Uima-allas alue on aivan ihana ja siihen paistaa aurinko koko päivän :) Allas on myös ihana. Henkilökunta on aivan mahtavaa, kun oppii tuntemaan niin huumori lentää :) Hotelli on todella hyvällä paikalla, noin 50m New Marinan satamaan ja noin 50m Sheraton streetille shoppailemaan ja syömään!!

      • tyttö 60 v.

        Kiitos vastauksestasi. Tuntuu, että on valinnutkin itselleni sopivan hotellin. Miten pärjäsit aktiivisten kauppiaiden kanssa? Muistatko jotain kauppaa, paikkaa, jota haluaisit suositella?


      • hyvähotelli
        tyttö 60 v. kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Tuntuu, että on valinnutkin itselleni sopivan hotellin. Miten pärjäsit aktiivisten kauppiaiden kanssa? Muistatko jotain kauppaa, paikkaa, jota haluaisit suositella?

        Aivan varmasti on hyvä hotelli valinta :) No paras taktiikka on olla niin ettei huomaakkaan kauppiaita, yrität samalla vähän sivu silmällä katella ja jos löydät jotain kiintoisaa niin sitten tinkimään :) Hinnasta aina pois vähintään -50%, mielummin enemmänkin. Kauppiaat on myös yleensä hyvin mukavia. Itse muistan hyvin vesipiipun oston, oli mukava kauppias joka tarjosi teetä, istuimme yli 2h ja puhuimme kaikesta maan ja taivaan väliltä ja samalla sain vesipiipun. Jos juot olutta, suosittelen Golf ravintolaa josta saa 6punnalla oluen ja siitä on mukava katsella sheratonin menoa :) Siinä Golf ravintolan vieressä on myös kiva hajuvesikauppa josta itse tein viimeksi ostokseni :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe