Minulla on ennestään kolme lasta; Lumi-Kukka, Kirsikka Liisa-Orvokki ja Vuokko Maria.
nyt sitten odotan kaksosia, tyttöä ja poikaa, ja toivoisin että saisin joitakin nimi ehotuksia.
On tärkeää, että lapsella on samantyylinen nimi kuin muillakin lapsillani, eli siis haluan siihen jonkun niikuin Kirsikka, Kukka, Vuokko..
Itse olen miettinyt näitä nimiä pojalle:
Otto, Pyry, Ilari, Jere, Joona, Aaron, Miko, Jami, Jiri, Ilja, ..
Ja tytölle:
Sini, Säde, Sara, Viola, Tuuli, Ilona, Iina, Meri, Kiira, Ruusu, Emily, Petra..
-Kiitos-
Nimi ehdotuksia?!
14
977
Vastaukset
- tarja
kivaa vaihtoehtoa,mutta valitaanpa vaikka tällä perusteella tää tytön nimi kun kaikkien tyttöjenne nimet on kuitenkin eri teemaa tavallaan niin Säde Ruusu Ilona ja pojallekkaan en laittaisi kuitenkaan tuota Pyryä ainakaan ekaksi,entäpä Aarni Pyry Ilari...
- Nella
Itse ehdottaisin:
Ilja Pyry Ilari
(Sara?) Vilja Ilona - TuisKu
mutta Suomessa ei ole yhtään Liisa-Orvokkia. Harvoin sitä myös jo odotusaikana tiedetään, että kaksoset ovat tyttö ja poika. Lumi-Kukka, Kirsikka ja Vuokko ovat kyllä kauniita nimiä, mutta tarinasi ontuu.
- Tuija81
Niin, muuten hyvä juttu tuo sinunkin juttusi tuisku, mutta emme asu suomessa.
Asumme espanjassa.
Olemme kylläkin tällä hetkellä koko perhe suomessa mummini syntymäpäivän takia.
Ja tiedän kyllä että lapseni tulevat olemaan tyttö ja poika, tuskin se lääkäri niin ihan huvikseen sanoi. Voi tosin olla mahdollista, että hän on erehtynyt, mutta luulisin, että se on aika varmaa, jos lääkäri niin kerran sanoi.- joo
on reilua myöntää, jos jää provoilusta kiinni, eikä yritä peittää sitä vielä huonommalla jutulla...
Ja lääkärithän varman päälle ilmoittaa sukupuolen! Ultralla se on erityisen luotettavaa!
- HApsikukkiainen
Joo ja rouvalla on ikää 24v. Voi helkkari. Onnea vaan 5 lapsen mutsille!
- Tuija81
Niin, voin olla nuori viiden lapsen äidiksi, mutta sen ei pitäisi olla sinun ongelmasi.
Mutta teenpäs kerrankin niin kuin äiti on neuvonut: Jätän kateellisten ja lapsellisetn ihmisten jutut omaan arvoonsa. - Harakka
Tuija81 kirjoitti:
Niin, voin olla nuori viiden lapsen äidiksi, mutta sen ei pitäisi olla sinun ongelmasi.
Mutta teenpäs kerrankin niin kuin äiti on neuvonut: Jätän kateellisten ja lapsellisetn ihmisten jutut omaan arvoonsa.Muija ei edes tiedä omaa ikäänsä! Jos olet syntynyt -81, niinkuin nimimerkistäsi voisi päätellä, niin olet korkeintaan 23-vuotias... Asut muka Espanjassa, oivoi! Kiinni jäit, myönnä pois vaan, niin helpottaa.
- Tuija81
Harakka kirjoitti:
Muija ei edes tiedä omaa ikäänsä! Jos olet syntynyt -81, niinkuin nimimerkistäsi voisi päätellä, niin olet korkeintaan 23-vuotias... Asut muka Espanjassa, oivoi! Kiinni jäit, myönnä pois vaan, niin helpottaa.
Olen kyllä syntynyt -81 ja olen 23.. kuinka niin? Ai siksikö tuon puheeksi otit, kun en kommentoinut tuohon "24 vuotias" juttuun?
Ja kysynpähän vaan miksi en voisi asua espanjassa?
Hah.. pitäisiköhän jättää tuollaiset jutut omaan arvoonsa?
- niina
Miettimistäsi poikien nimistä sisarusparven lisäksi ei sovi muu nimi kuin Pyry. Tytöistä Viola olisi myös hyvä sopien sisarusparven kanssa! (hyviä ovat myös Ruusu, Sini, Säde ja Tuuli, myös Roosa!)
Ehdotan nimiä Pyry Ilari ja Viola Suvi-Tuuli. - joku vaan
mä pudottelen ne pois, jotka ei mun mielest ei passaa, ja mahd.perustelut.
otto
pyry,
kuulostaa aivan koiran nimeltä
joona
aaron,
liian uskonnollinen, ja tulee mieleen elvis
miko
jami
jiri
eipä jääny noita mahd. "nimikanditaatteja" paljon jäjelle
ja sitten tytön nimet, jotka EI passaa;
sini
säde
viola
ilona
iina
meri
kiira
ruusu
Ja muista et nää, jotka mä pudotin pois on vaan MUN mielipiteit!!! - Tuija81
Päätimme mieheni kanssa nyt sitten nimet: Vilja Suvi-Tuulia ja Pyry Ilja Aaron.
Eikö Lumi-Kukka, Kirsikka, Vuokko, Vilja ja Pyry sovikkin kauniisti yhteen?- mama
miten ihanat nimet! Kerrassaan loistavat!
- jiji
Ilja-Ilari
Tuuli-Nuppu
ehdotelmiä
iisa,inka.aino.rosa.nina.tiia.sade.evita,
ossi,roni,tino,eemi,topi,alpi,tärppääkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423497Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42493Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/852196Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1381850- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131339"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1591111