Mulla ei ole täällä, paikkakunnalla missä asun, yhtään kaveria. ja se masentaa. olen aina yksin. vaikka kavereita on, niitä näkee n. muutanan kerran vuodessa. minulla on veljeni kanssa hyvät välit, kuin myös äitini. vietän äitini kanssa aika paljon aikaa. mutta silti olo on yksinäinen ja masentunut. olen yrittänyt saada kavereita, mutta olen niin hiljainen ja ujo, että ei siitä tule mitään. olen yrittänyt rohkaista itseäni puhumaan, mutta en vaan pysty. minulla on joskus itsetuhoisia ajatuksia. puhun usein ystävieni kanssa, tekstailemme ja puhumme netissä. ja vaikka he sanovat välittävänsä tosi paljon, tuntuu, että heillä on paljon parempia kavereita ja että tuskib haluaisivat edes nähdä minua. ystäväni ja perhe on ainoat, kenen kanssa voin olla oma itseni. olen jopa mietitinyt itsemurhaa, vaikka en pystyisi ikinä tekemään sitä. olen välillä onneni kukkuloilla, mutta vain päivän tai pari. sitten taas masennun. vihaan elämääni. tuntuu, että kukaan ei välitä. joskus tekisi mieli vain kuolla...
yksinäinen ja masentunut.
5
271
Vastaukset
Tuo on tuttu tunne yksinäisyys siis. Oikealla aallonpituudella olevaa kaveria tuntuu olevan mahdotonta löytää, näin tuntuu olevan mulla tilanne. Kyllähän niitä hyvänpäivän tuttuja sun muita on, mutta sellaista jolla ois samoja mielenkiinnonkohteita ja jonka kanssa vois puhua kaikenlaisista asioista luottamuksella niin ei juuri ole.
Hyvä luotettava ystävä/kaveri tuntuu olevan haavetta vain, kun en oo tähän päivään mennessä sellaista kohdannut... lähes jokainen on pettäny odotukset jotkut enemmän ja toiset vähemmän.
Kirjoittele jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, proffasta löytyy tiedot.- onneton699
mä olen samassa tilanteessa kun sä...ja menny pahempaan suuntaan,löysin kaverin pullosta...oon itkeny ja juonu...masentaa,vituttaa,eikä ole hyvä olla,tuntuu että mun elämä on täs....
- 23k4j2k3lj4
Sama juttu mullakin. Pullo on kaveri, muita ei enää paljoa seura kiinnosta! :(
- Aina yksin.
Sama juttu. minulla tasan 0 kaveria... rupee riittämään pikkuhiljaa..
- yksinhohho
Ihan kuin olisin kirjoittanut tuon itsellä täysin sama tilanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664