yksinäinen ja masentunut.

surullinen..

Mulla ei ole täällä, paikkakunnalla missä asun, yhtään kaveria. ja se masentaa. olen aina yksin. vaikka kavereita on, niitä näkee n. muutanan kerran vuodessa. minulla on veljeni kanssa hyvät välit, kuin myös äitini. vietän äitini kanssa aika paljon aikaa. mutta silti olo on yksinäinen ja masentunut. olen yrittänyt saada kavereita, mutta olen niin hiljainen ja ujo, että ei siitä tule mitään. olen yrittänyt rohkaista itseäni puhumaan, mutta en vaan pysty. minulla on joskus itsetuhoisia ajatuksia. puhun usein ystävieni kanssa, tekstailemme ja puhumme netissä. ja vaikka he sanovat välittävänsä tosi paljon, tuntuu, että heillä on paljon parempia kavereita ja että tuskib haluaisivat edes nähdä minua. ystäväni ja perhe on ainoat, kenen kanssa voin olla oma itseni. olen jopa mietitinyt itsemurhaa, vaikka en pystyisi ikinä tekemään sitä. olen välillä onneni kukkuloilla, mutta vain päivän tai pari. sitten taas masennun. vihaan elämääni. tuntuu, että kukaan ei välitä. joskus tekisi mieli vain kuolla...

5

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on tuttu tunne yksinäisyys siis. Oikealla aallonpituudella olevaa kaveria tuntuu olevan mahdotonta löytää, näin tuntuu olevan mulla tilanne. Kyllähän niitä hyvänpäivän tuttuja sun muita on, mutta sellaista jolla ois samoja mielenkiinnonkohteita ja jonka kanssa vois puhua kaikenlaisista asioista luottamuksella niin ei juuri ole.

      Hyvä luotettava ystävä/kaveri tuntuu olevan haavetta vain, kun en oo tähän päivään mennessä sellaista kohdannut... lähes jokainen on pettäny odotukset jotkut enemmän ja toiset vähemmän.

      Kirjoittele jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia, proffasta löytyy tiedot.

    • onneton699

      mä olen samassa tilanteessa kun sä...ja menny pahempaan suuntaan,löysin kaverin pullosta...oon itkeny ja juonu...masentaa,vituttaa,eikä ole hyvä olla,tuntuu että mun elämä on täs....

    • 23k4j2k3lj4

      Sama juttu mullakin. Pullo on kaveri, muita ei enää paljoa seura kiinnosta! :(

    • Aina yksin.

      Sama juttu. minulla tasan 0 kaveria... rupee riittämään pikkuhiljaa..

    • yksinhohho

      Ihan kuin olisin kirjoittanut tuon itsellä täysin sama tilanne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe