Ei ainakaan näillä palstoilla ole ollut havaintoa kuukausiin,saattaahan se olla että hirvipeijaiset on vieny ajan ,,,kuuleman mukaan ne saattaa kestää parhaimmilla 2 kuukautta.
Assuuko Jokikylällä ennää kettää??
18
382
Vastaukset
- asukki
On siellä vielä jokunen savu. Se tuo kaamos, kaamos.
- päättäjiä täällä
Virkeeä sakkia täällä assuu. On uuteen valtuustoonkin valittuja.
- höpöjä puhut.
e,een kyllä usko kuka mukamas..?
- tosi tieto
höpöjä puhut. kirjoitti:
e,een kyllä usko kuka mukamas..?
Kysy keskusvaalilautakunnalta.
- numerotiedustelussa
tosi tieto kirjoitti:
Kysy keskusvaalilautakunnalta.
Joku neiti vastas eikä se tienny.
- Meikä@
numerotiedustelussa kirjoitti:
Joku neiti vastas eikä se tienny.
Ei sitten kovin merkittäviä ehdokkaita, kun eivät tienneet.
- kasvokkain vain
Jokikyolällä on muuta elämää. Sehän ei näy tällä höpinäkanavalla. Jos valehtelevat niin valehtelvat naapureille suoraan eikä nimikerkin suojassa.
- YÖK'
Vaa.että siis ja elämää missä? Keskellä kylää on kertakaikkiaaan kauheta torkyä kylän jakeskustan keskellä. Käykee kahtomassa. Tollojen paratiisi.
- tervetuloo vaan
Täällähän me. Tuu vaikka kattoon. Kahvitkin keitämme.
Jokikylä on muaalimannapa, pikkusen napatöhnää ja varvassientä, mutta kuiteskin.
Myö on aateltu jos tehtäs jokikylän pyhäkivi jota sais tulla kumarttaan jokkainen kynnellekykenevä.- J. vuaan
Tehhään se toinen kivi tänne Vuohtomälle
- joko horroksessa.
J. vuaan kirjoitti:
Tehhään se toinen kivi tänne Vuohtomälle
No missä ne oikeet Jokikyläset on.?
- turkishaalarihemmo
Varmaan ovat työmaallaan!!
- kustaa !
turkishaalarit on lämpimät, pallluta sinä munas minä piän lämpimänä lämpöhaalareissa
turkishaalareita pilkkaava on varmaankin jo aivonsa palelluttanut ? - vaurasta väkeä
Ne muuttaa talveksi kylille ja kesäksi joen varteen. Ylellistä elämää tämmöinen.
- ylävirralta pissaava
Joki onkin elämän eliksiiri,,joko siinä voi muuten uida??kesäisin.
- Saukko.10
ylävirralta pissaava kirjoitti:
Joki onkin elämän eliksiiri,,joko siinä voi muuten uida??kesäisin.
Voi uida ja kalat syödä jos keho kestää. Eliiksiiri tulee ylä jokea alaspäin maista myrkyt. Ei tarvii suolata saalista. Ps. Eiole saukkoja näkynyt useampaan vuoteen.
- Sen kun....
Kateeiset naputtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683