olisiko Laihialla kauniita naisia ? Silloin eräs oli ihastunut sellaiseen lehmännahkaturkkiin sonnustautuneeseen naiseen. Onkohan vielä laihialla?
Vastaukset 23
- Imeliä2
No, ei kai se nainen ny vielä oo laittanu päällensä lehemännahkaturkkia ko on nii vielä lämpimät kelit
- innostunutsonni
onhan täälä muutama komia lehemä nahkaturkkeineen, muttei ne täältä lähäre mihinkään kulumallakaan.
- Emalia
Mutta onko sitä hehkiää helmiäishuulista lehemännahkaturkkista naista nyt näkyny ?
- innostunutsonni
Nyt on halapahallin kulumilla näkyny se lehemännahkaturkkinen komia , luultavasti frouvasihiminen. Ja huulet kiilsi niin hehkiänä helemiääsestä. Menkää tarkkaalemahan.
- Moomma ny tarkkaalem
.
Moomma ny tarkkaalemas ja merkittemmä kaikki tapahtumat pieneen mustaan muistikirjaan
.
- Mikä hä
Kuuluuko sen oikiasti olla vapaalla jalalla
- ookko häh?
Ookko sä saanu siltä pakit kun se nuan vaivaa?
- lapsirakas1
Soon Elviira Ilmajoelta ja miehestä leikattu. Muutti joku vuosi sitten näille nurkille.
Oikein ylväs yksilö.- Armas6
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
- Heluunaakka
Armas6 kirjoitti:
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
Voi taivas, että mua huvittaa
- Mua pelottaa
Heluunaakka kirjoitti:
Voi taivas, että mua huvittaa
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
- shemale---
Mua pelottaa kirjoitti:
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
SheMale???????
- enooenooenooenoo
Rohkiasti tarkistamaan lääkitystä! Lääkäri on ystävä!
- Amaliaarmas1
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
- malluska
Amaliaarmas1 kirjoitti:
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
jatkakaa
- Heluunaakka
malluska kirjoitti:
jatkakaa
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
- pai-kallinen
Heluunaakka kirjoitti:
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
Nyt on kyseinen frouva nähty.
- Lutmilla
Oliko muuten viimme talavena kulukeilla. Vaikka kai ny pian taas voi odotella kun talavi jo pukkaa täs kohta pian. yhyren kerran se kuluki nahkahousuilla. Olisko kumminki sen tyypin nainen.
- lehmikamu
Tiedän sen ettei o enää niin hehkiäkää. Vanha jo rupee olemaan ja selekä luokalla.
- juus-soo
Ei askareskumara haittaa kyllä se oikee sitte kunhan ei ole yli 45 astetta, kun heittää sen mansikin turkin nurkkaan.
On kuulemma muuttanut mikintuvalle syksyllä. - riittävä_syy
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
- kaupungille-ilmoitus
riittävä_syy kirjoitti:
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
Joko kaupungille on tehty ilmoitus vihapuheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398