olisiko Laihialla kauniita naisia ? Silloin eräs oli ihastunut sellaiseen lehmännahkaturkkiin sonnustautuneeseen naiseen. Onkohan vielä laihialla?
Joku taannoin kyseli
23
529
Vastaukset
- Imeliä2
No, ei kai se nainen ny vielä oo laittanu päällensä lehemännahkaturkkia ko on nii vielä lämpimät kelit
- innostunutsonni
onhan täälä muutama komia lehemä nahkaturkkeineen, muttei ne täältä lähäre mihinkään kulumallakaan.
- Emalia
Mutta onko sitä hehkiää helmiäishuulista lehemännahkaturkkista naista nyt näkyny ?
- innostunutsonni
Nyt on halapahallin kulumilla näkyny se lehemännahkaturkkinen komia , luultavasti frouvasihiminen. Ja huulet kiilsi niin hehkiänä helemiääsestä. Menkää tarkkaalemahan.
- Moomma ny tarkkaalem
.
Moomma ny tarkkaalemas ja merkittemmä kaikki tapahtumat pieneen mustaan muistikirjaan
.
- Mikä hä
Kuuluuko sen oikiasti olla vapaalla jalalla
- ookko häh?
Ookko sä saanu siltä pakit kun se nuan vaivaa?
- lapsirakas1
Soon Elviira Ilmajoelta ja miehestä leikattu. Muutti joku vuosi sitten näille nurkille.
Oikein ylväs yksilö.- Armas6
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
- Heluunaakka
Armas6 kirjoitti:
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
Voi taivas, että mua huvittaa
- Mua pelottaa
Heluunaakka kirjoitti:
Voi taivas, että mua huvittaa
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
- shemale---
Mua pelottaa kirjoitti:
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
SheMale???????
- enooenooenooenoo
Rohkiasti tarkistamaan lääkitystä! Lääkäri on ystävä!
- Amaliaarmas1
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
- malluska
Amaliaarmas1 kirjoitti:
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
jatkakaa
- Heluunaakka
malluska kirjoitti:
jatkakaa
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
- pai-kallinen
Heluunaakka kirjoitti:
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
Nyt on kyseinen frouva nähty.
- Lutmilla
Oliko muuten viimme talavena kulukeilla. Vaikka kai ny pian taas voi odotella kun talavi jo pukkaa täs kohta pian. yhyren kerran se kuluki nahkahousuilla. Olisko kumminki sen tyypin nainen.
- lehmikamu
Tiedän sen ettei o enää niin hehkiäkää. Vanha jo rupee olemaan ja selekä luokalla.
- juus-soo
Ei askareskumara haittaa kyllä se oikee sitte kunhan ei ole yli 45 astetta, kun heittää sen mansikin turkin nurkkaan.
On kuulemma muuttanut mikintuvalle syksyllä. - riittävä_syy
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
- kaupungille-ilmoitus
riittävä_syy kirjoitti:
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
Joko kaupungille on tehty ilmoitus vihapuheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798