olisiko Laihialla kauniita naisia ? Silloin eräs oli ihastunut sellaiseen lehmännahkaturkkiin sonnustautuneeseen naiseen. Onkohan vielä laihialla?
Joku taannoin kyseli
23
517
Vastaukset
- Imeliä2
No, ei kai se nainen ny vielä oo laittanu päällensä lehemännahkaturkkia ko on nii vielä lämpimät kelit
- innostunutsonni
onhan täälä muutama komia lehemä nahkaturkkeineen, muttei ne täältä lähäre mihinkään kulumallakaan.
- Emalia
Mutta onko sitä hehkiää helmiäishuulista lehemännahkaturkkista naista nyt näkyny ?
- innostunutsonni
Nyt on halapahallin kulumilla näkyny se lehemännahkaturkkinen komia , luultavasti frouvasihiminen. Ja huulet kiilsi niin hehkiänä helemiääsestä. Menkää tarkkaalemahan.
- Moomma ny tarkkaalem
.
Moomma ny tarkkaalemas ja merkittemmä kaikki tapahtumat pieneen mustaan muistikirjaan
.
- Mikä hä
Kuuluuko sen oikiasti olla vapaalla jalalla
- ookko häh?
Ookko sä saanu siltä pakit kun se nuan vaivaa?
- lapsirakas1
Soon Elviira Ilmajoelta ja miehestä leikattu. Muutti joku vuosi sitten näille nurkille.
Oikein ylväs yksilö.- Armas6
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
- Heluunaakka
Armas6 kirjoitti:
Onko se friustanu yhren päällikön housuissa ? Onkohan se se ?
Voi taivas, että mua huvittaa
- Mua pelottaa
Heluunaakka kirjoitti:
Voi taivas, että mua huvittaa
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
- shemale---
Mua pelottaa kirjoitti:
Onko se ny se tirkistelijä-alma taas liikenteessä????
SheMale???????
- enooenooenooenoo
Rohkiasti tarkistamaan lääkitystä! Lääkäri on ystävä!
- Amaliaarmas1
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
- malluska
Amaliaarmas1 kirjoitti:
Mitä tuo ny tarkoottaa ? Eksää usko, jotta oikiasta asiasta puhutahan.
jatkakaa
- Heluunaakka
malluska kirjoitti:
jatkakaa
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
- pai-kallinen
Heluunaakka kirjoitti:
Syksy on ollu niin märkä, ettei lehemännahkaturkilla oo vielä keherannu kulukia. Joten eipä oo näkyny vielä maisemis. Ehkä ens vuoren puolella kun pakkaaset tuloo.
Nyt on kyseinen frouva nähty.
- Lutmilla
Oliko muuten viimme talavena kulukeilla. Vaikka kai ny pian taas voi odotella kun talavi jo pukkaa täs kohta pian. yhyren kerran se kuluki nahkahousuilla. Olisko kumminki sen tyypin nainen.
- lehmikamu
Tiedän sen ettei o enää niin hehkiäkää. Vanha jo rupee olemaan ja selekä luokalla.
- juus-soo
Ei askareskumara haittaa kyllä se oikee sitte kunhan ei ole yli 45 astetta, kun heittää sen mansikin turkin nurkkaan.
On kuulemma muuttanut mikintuvalle syksyllä. - riittävä_syy
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
- kaupungille-ilmoitus
riittävä_syy kirjoitti:
Jo yksistään tuo hirvitys olisi peruste sulkea koko Yle
Joko kaupungille on tehty ilmoitus vihapuheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818