Tuollainen olisi nyt vahvasti hankintalistalla mutta mielelläni kuulisin onko kellään ollut mitään ongelmia sen kanssa tai onko jotain negatiivista sanottavaa? Vieläkö automaattilaatkoissa ollut ongelmia jne.
www.citroen.fi/fi/home/#/fi/citroen-c5-tourer/
C5 Tourer HDi 240 V6 Exclusive Autom.
6
717
Vastaukset
- 200 tkm vasta
Hieno on. Moottori on ikiliikkuja, laatikko on se japanilainen Assin joten ei voi toimia.
ciroen ei ole valmistanut V6 dieseleitä, joten katsoppa uudestaan mikä merkki siinä keulassa on
- ranskalainen peruna
Citroen on itse valmistanut V6 kiisselin.
- pöljä
Citroen C5 Tourer 3.0HDI V6 241KM sprint 0-190km/h - YouTube
► 0:38► 0:38
www.youtube.com/watch?v=_jqkTHeSqtg10. huhtikuu 2010 - 38 sekuntia - Lataaja: PLKaras
Citroen C5 Tourer 3.0HDI V6 241KM sprint 0-190km/h.
- gs birotor
Eipä noita taida montaakan ylsilöä maassa olla, joten arvailuksi menee viat, jos ei oteta niiltä osin jotka koskettavat c5 mallia yleisesti.
Tuo moottorihan on mielestäni fordin tekemä ja perustuu PSA-FORD yhteistyöhön. - sbdzvg
En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan negatiivista ko. autosta. Ainoa negatiivinen on olkapoikkeama. Mutta sitähän voi säätää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei763466Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071782- 1061092
- 991065
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735