Olen siis 18 vuotias nainen ja ongelma on se että en uskalla katsoa ikäisiäni HYVÄNNÄKÖISIÄ miehiä silmiin tai edes sinnepäin. Ratkaisen ongelman sillä, että yritän vain katsella jonnekkin ihan muualle vaikka se varmasti näyttää tosi naurettavalta....
Olen kauhean ujo vaikka on nätiksi sanottu, jotkut ihan tuntemattomatkin ihmiset ovat esim bussissa sanoneet että olenpa nätti mutta silti en uskalla lähestyä ketään vähän hyvännäköisempiä miehiä.
Välillä on hiukan ahdistavaa kun tuntuu että kaikki tuijottaa, josta ystävät myös huomautelleet. Yritän vain väkinäisesti vilkuilla jonnekkin ihan muualle, kunhan en vain katso ketään silmiin.
Terveisin ujo naisenalku.
En uskalla katsoa miehiä silmiin
5
574
Vastaukset
- 178
No kukapa uskaltaisi katsoa tyttöä silmiin tai tulla juttelemaan kun sitten heti haukutte, että ootpa ruma ja idiootti kun luulit että voisit mulle tulle juttelemaan?
- fddd
Mulla ihan sama... Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, toljotan kaikkea muuta kuin häntä silmiin ja sitten se saa musta sellaisen kuvan että mua ei kiinnosta ollenkaan. On vaan hankalaa katsoa silmiin miestä jos alkaa heti punastella ja ujostella. aargh :D Ja 178: ei kaikki naiset ole töykeitä miehille joista ei ole kiinnostuneita, itse ainakin jutskaan kaikille jotka tulee puhumaan :)
- 2+1
kokeile katsoa miehen silmien väliin. se näyttää toisesta kun katsoisi silmiin!
- inikkremimiN
Miehillä ongelma on pahempi, naiset voivat kuittailla toisen ujoudelle sanomalla että "silmäni eivät ole tuolla, ne ovat ylempänä".
Itse korkeintaan vilkaisen ajoittain toista silmiin. Tuijottaminen tuntuu luonnottomalta, lähes riidan haastamiselta. Toisaalta jos toinen katsoo kokonaan ohitse puhuessaan näyttää sekin hassulta. - LerppaTanko
Parhaiden siitä ujoudesta pääsee kun menet vaan sen vieraan miehen eteen polvillesi ja otat suikkiin, samalla katselet herkeämättää sieltä alaviistosta miestä suoraan silmiin viekoittelevasti. Ei se sen kummempaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768