En uskalla katsoa miehiä silmiin

Ujo tyttönen

Olen siis 18 vuotias nainen ja ongelma on se että en uskalla katsoa ikäisiäni HYVÄNNÄKÖISIÄ miehiä silmiin tai edes sinnepäin. Ratkaisen ongelman sillä, että yritän vain katsella jonnekkin ihan muualle vaikka se varmasti näyttää tosi naurettavalta....

Olen kauhean ujo vaikka on nätiksi sanottu, jotkut ihan tuntemattomatkin ihmiset ovat esim bussissa sanoneet että olenpa nätti mutta silti en uskalla lähestyä ketään vähän hyvännäköisempiä miehiä.

Välillä on hiukan ahdistavaa kun tuntuu että kaikki tuijottaa, josta ystävät myös huomautelleet. Yritän vain väkinäisesti vilkuilla jonnekkin ihan muualle, kunhan en vain katso ketään silmiin.

Terveisin ujo naisenalku.

5

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 178

      No kukapa uskaltaisi katsoa tyttöä silmiin tai tulla juttelemaan kun sitten heti haukutte, että ootpa ruma ja idiootti kun luulit että voisit mulle tulle juttelemaan?

    • fddd

      Mulla ihan sama... Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, toljotan kaikkea muuta kuin häntä silmiin ja sitten se saa musta sellaisen kuvan että mua ei kiinnosta ollenkaan. On vaan hankalaa katsoa silmiin miestä jos alkaa heti punastella ja ujostella. aargh :D Ja 178: ei kaikki naiset ole töykeitä miehille joista ei ole kiinnostuneita, itse ainakin jutskaan kaikille jotka tulee puhumaan :)

    • 2+1

      kokeile katsoa miehen silmien väliin. se näyttää toisesta kun katsoisi silmiin!

    • inikkremimiN

      Miehillä ongelma on pahempi, naiset voivat kuittailla toisen ujoudelle sanomalla että "silmäni eivät ole tuolla, ne ovat ylempänä".

      Itse korkeintaan vilkaisen ajoittain toista silmiin. Tuijottaminen tuntuu luonnottomalta, lähes riidan haastamiselta. Toisaalta jos toinen katsoo kokonaan ohitse puhuessaan näyttää sekin hassulta.

    • LerppaTanko

      Parhaiden siitä ujoudesta pääsee kun menet vaan sen vieraan miehen eteen polvillesi ja otat suikkiin, samalla katselet herkeämättää sieltä alaviistosta miestä suoraan silmiin viekoittelevasti. Ei se sen kummempaa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe