Fantasia lyhyt tarina: Halkeama pimeydessä

Ville-Mark

Heip kaikki! Nyt olisi tarjolla fantastista fantasiarymistelyä! Voi tätä onnea!

Teksti on hiukan pidempi, 3 lukua, noin 50 sivua (fontti 12, riviväli 1,5), joten tarjoan kaksi vaihtoehtoa lukijalle: sen voi lukea joko alla olevasta linkistä, tai sitten voin laittaa sen suoraan sähköpostiisi.

Koska teksti on noin pitkä, ymmärrän etteivät kaikki ehdi tai jaksa sitä lukea, jos kuitenkin luette sen niin toivon, että jaksatte myös jonkinlaista palautetta näpytellä. Palaute on yksi suuri tekijä, millä minä tästä mihinkään kehityn, joten suoraa saa kertoa onko teksti hyvä vai ei, ja se legendaarinen miksi. Jos kuitenkin olet niin mahtava ja luet ja sen lisäksi jaksat vielä palautetta antaa, niin pienenä toiveena olisi hiukan laajempi palaute, jota voin hyödyntää myös muissa tulevissa teksteissä.

Tämä kyseinen tarina on ollut sivuprojekti muiden, isompien tekstien rinnalla, joten minulle se kirjoittajana ainakin oli kevyt tuulahdus muista tehtävistä. Tarina on perinteistä fantasiarymistelyä, on kääpiöitä ja ihmisiä, mutta toivon tuoneeni siihen oman lisämakuni. Tarina sisältää jonkin verran verta ja suolenpätkiä, joten ihan kaikista nuoremmille en taida suositella.

Sen pidemmittä puheitta toivon kaikkien nauttivan tekstistä! Kirjoitan viihdyttääkseni ihmisiä, joten tämä ja kaikki tuleva on sinulle omistettu.

Linkki tekstiin: http://kirjoittaja.fi/component/content/article/42-scifi-ja-fantasia/175-halkeama-pimeydessae

Jos haluat tekstin sähköpostiisi niin laita minulle viestiä: [email protected], jossa minut saa nopeiten ja parhaiten kiinni, tai laita yksityisviestiä.

Kiitos, ja toivottavasti nautitte!

2

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikirjailija

      olen lukenut tarinan kirjoittaja.fi- sivustolta. Tosi hyvä. Onneksi olkoon!
      Oletko yrittänyt sitä Portin novellikisaan?
      Tarina on pitkä yhdeltä istumalta luettavaksi, mutta voihan sen aittaa suosikkeihin ja lukea pätkän päivittäin. Tosin tarina tempasi kumaan ja meni kahtena palana heti kättelyssä

    • Ville-Mark

      Kiitos erittäin paljon!

      Tiedostan sen aika pitkäksi, ja piti ihan miettiä hetki, että viitsiikö sitä laittaa vai ei tuonne sivulle, mutta onneksi tuli laitettua. En ole itse asiassa kuullutkaan tuosta kisasta, pitää heti etsiä mitä siitä sanotaan. Itse olen kanssa lukenut vähän tekstejäsi, varsinkin Almaa ja Henkeä, joka yllätti ollen erittäin humoristinen. Kun tajusin mistä on kyse osasin asennoitua ja todella nauraa asioille, sanat ovat ainakin hyvin halussa (;

      Kiitos siitä, että luit, ja että vielä pidit ja kerroit sen ! Merkitsee minulle todella paljon (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe