Onkohan yhtään taloa tehnyt tämä livingstone? Mistä näitä AMMATTILAISIA sikiää sotkemaan rakentamista?
Livingstonekodit
7
693
Vastaukset
- Liillupukka
Eiköhän tuokin Firma ole vain netissä. Eivät taida olla yhtään taloa valmiiksi saaneet. Tai ainakin niin epäilen, kun ei heidän nettisivuillaan ole kuin piirroksia.
- Kuis on?
Onko tämä sama kuin rocktalot?
- Rakentelijoita
Joo. Samanlainen puuhastelijaporukka joka tekenee max yhden talon vuoteen. Onhan se hyvä että näitäkin " autotalleja " on. Riittää sedillä rakennusvalvonnoissa ihmettelemistä... Samoin kuin asiakkailla. Kiva harrastus varmaan toi kivitalojen rakentelu.
- Puuhastelijoita
Rakentelijoita kirjoitti:
Joo. Samanlainen puuhastelijaporukka joka tekenee max yhden talon vuoteen. Onhan se hyvä että näitäkin " autotalleja " on. Riittää sedillä rakennusvalvonnoissa ihmettelemistä... Samoin kuin asiakkailla. Kiva harrastus varmaan toi kivitalojen rakentelu.
Molemmilla lafkoilla pelkkiä netissä vain feikkikuvia. Eivät siis rakenna oikeasti.
- tarzan3
Niin näyttääpi olevan pelkkiä cadilla tehtyjä piirroksia.
Ei yhtään kuvaa valmiista kohteesta.
Uskaltaisitko sinä tilata tämmöisiltä firmoilta.
Uskaltavatkohan itse tunnustaa, että hei sinun talosi on muuten meidän ensimmäinen :). - HG//888
Onko nämä Livingstonen kaverit vielä tehneet yhtään taloa?
- Betonipulmunen
Kyllä tekivät muutamat talot, mutta nyt menivät myös konkurssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645