Onkohan yhtään taloa tehnyt tämä livingstone? Mistä näitä AMMATTILAISIA sikiää sotkemaan rakentamista?
Livingstonekodit
7
700
Vastaukset
- Liillupukka
Eiköhän tuokin Firma ole vain netissä. Eivät taida olla yhtään taloa valmiiksi saaneet. Tai ainakin niin epäilen, kun ei heidän nettisivuillaan ole kuin piirroksia.
- Kuis on?
Onko tämä sama kuin rocktalot?
- Rakentelijoita
Joo. Samanlainen puuhastelijaporukka joka tekenee max yhden talon vuoteen. Onhan se hyvä että näitäkin " autotalleja " on. Riittää sedillä rakennusvalvonnoissa ihmettelemistä... Samoin kuin asiakkailla. Kiva harrastus varmaan toi kivitalojen rakentelu.
- Puuhastelijoita
Rakentelijoita kirjoitti:
Joo. Samanlainen puuhastelijaporukka joka tekenee max yhden talon vuoteen. Onhan se hyvä että näitäkin " autotalleja " on. Riittää sedillä rakennusvalvonnoissa ihmettelemistä... Samoin kuin asiakkailla. Kiva harrastus varmaan toi kivitalojen rakentelu.
Molemmilla lafkoilla pelkkiä netissä vain feikkikuvia. Eivät siis rakenna oikeasti.
- tarzan3
Niin näyttääpi olevan pelkkiä cadilla tehtyjä piirroksia.
Ei yhtään kuvaa valmiista kohteesta.
Uskaltaisitko sinä tilata tämmöisiltä firmoilta.
Uskaltavatkohan itse tunnustaa, että hei sinun talosi on muuten meidän ensimmäinen :). - HG//888
Onko nämä Livingstonen kaverit vielä tehneet yhtään taloa?
- Betonipulmunen
Kyllä tekivät muutamat talot, mutta nyt menivät myös konkurssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527