no itse oli ihan pakko ostaa tuo m&m kalenteri kun näin mitä herkkuja siinä oli
mutta kertokaa tekin ihmeessä mikä on suosikki kalenterinne tai mikä teillä
parhaillaan on kertokaa myös inhokkine ja miksi se on inhokkinne mulla
inhokkeja ei varsinaisesti oo,mutta kaikki tollaset mistä saa noita krääsä leluja
ovat kyllä ärsyttäviä HUOMIO!!!!!!!!!!!! mun oma mielipide
Mikä joulukalenteri teillä on?
9
942
Vastaukset
- hauskaa löylyä.....
Meillä on semmoinen kaljakori, jonka etupuoli on peitetty ja numeroitu! Pullotkin riittävät sopivasti 24:een päivään.
Tosi jännää arvata, että mitähän sitä taas tänä päivänä tulee luukusta....... - Anonyymi
-Baileys Joulukalenteri (Sisältää kermaliköörikonvehteja)
-Fazer patukat joulukalenteri
-Joulukalenteri Only 75g (Suklaajoulukalenteri)
-Palapelijoulukalenteri 🧩- Anonyymi
Sekä Veikkauksen joulukalenteriarpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Veikkauksen joulukalenteriarpa.
Ei voittoa tuossa Veikkauksen joulukalenteriarvassa 😏
- Anonyymi
😋🎁
- Anonyymi
Ei minkäänlaista ollut koskaan kun en tykkää suklaasta enkä karkeista, myöskään kosmetiikkakalenterit ei käy tai jotku puurokalenterit.
Sellaisen voisin huolia jos olisi erilainen olutpullo joka lokerossa, mutta eihän niitä kaupasta löydy..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku tällainen:
https://kauppa.omapanimo.fi/products/oma-panimo-olutjoulukalenteri-24-pienpanimo-olutta?variant=42169627771068No vaikka joku tuollainen, mutta ei niitä täällä ole kaupoissa. Ainuttakaan en ole nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka joku tuollainen, mutta ei niitä täällä ole kaupoissa. Ainuttakaan en ole nähnyt.
Niin. Ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386