no itse oli ihan pakko ostaa tuo m&m kalenteri kun näin mitä herkkuja siinä oli
mutta kertokaa tekin ihmeessä mikä on suosikki kalenterinne tai mikä teillä
parhaillaan on kertokaa myös inhokkine ja miksi se on inhokkinne mulla
inhokkeja ei varsinaisesti oo,mutta kaikki tollaset mistä saa noita krääsä leluja
ovat kyllä ärsyttäviä HUOMIO!!!!!!!!!!!! mun oma mielipide
Mikä joulukalenteri teillä on?
14
1210
Vastaukset 14
- hauskaa löylyä.....
Meillä on semmoinen kaljakori, jonka etupuoli on peitetty ja numeroitu! Pullotkin riittävät sopivasti 24:een päivään.
Tosi jännää arvata, että mitähän sitä taas tänä päivänä tulee luukusta....... - Anonyymi
-Baileys Joulukalenteri (Sisältää kermaliköörikonvehteja)
-Fazer patukat joulukalenteri
-Joulukalenteri Only 75g (Suklaajoulukalenteri)
-Palapelijoulukalenteri 🧩- Anonyymi
Sekä Veikkauksen joulukalenteriarpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Veikkauksen joulukalenteriarpa.
Ei voittoa tuossa Veikkauksen joulukalenteriarvassa 😏
- Anonyymi
😋🎁
- Anonyymi
Ei minkäänlaista ollut koskaan kun en tykkää suklaasta enkä karkeista, myöskään kosmetiikkakalenterit ei käy tai jotku puurokalenterit.
Sellaisen voisin huolia jos olisi erilainen olutpullo joka lokerossa, mutta eihän niitä kaupasta löydy..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai joku tällainen:
https://kauppa.omapanimo.fi/products/oma-panimo-olutjoulukalenteri-24-pienpanimo-olutta?variant=42169627771068No vaikka joku tuollainen, mutta ei niitä täällä ole kaupoissa. Ainuttakaan en ole nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka joku tuollainen, mutta ei niitä täällä ole kaupoissa. Ainuttakaan en ole nähnyt.
Niin. Ei.
- Anonyymi
Mikäs joulukalenteri teillä tänä vuonna on ja onko montakin? :)
- Anonyymi
Minulla on se vanha kunnon 24 pullon kaljakori. Ostaa joka joulukuun päivä yhden sellaisen jouluun asti, riipaisee pois, ja kas, jouluna tulee Jeesus tai Mononen (hauturitoimisto). Jos ei kumpikaan tule, niin sitten pullokorit kilisten palautuspisteelle, ja niillä rahoilla laulaa vielä vuodenvaihteen yli.
Näin meillä Kontulassa (HKI).
- Anonyymi
Onko teillä Veikkauksen joulukalenteriarpaa? 🎄
- Anonyymi
enpä ole mokomista perustanut koskaan muuten kuin lapselle ostanut silloin kun hän oli pieni. Nykyään vain partiolaisten joulukalenteri lapsenlapsen harrastuksen tukemiseen.
- Anonyymi00015
Ok. Se on sinun mielipide.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561