Hei!
Olen hankkinut pleikkari 2:sen ja pelannut sekä FF X:n ja FF X-2:n lävitse ja haluaisin nyt pelata aikaisemmin ilmestyneet FF:yt.
KYSYMYS: Voinko siis pelata ps2:lla niitä ykkösen FF-pelejä, jos hankin ykösen muistikortin ps2:een? Vai voiko niitä ykkösen pelejä pelata ollenkaan ps2:lla? Tai voiko niitä ykkösen pelejä tallentaa kakkosen muistikortille...?
Jos joku ihana ihminen viitsii valaista asiaa, niin lähetän mega super ihania haleja ja suukkoja hänelle!!!
Kaunis Kiitos.
Voisiko joku viisas valaista asiaa...
8
402
Vastaukset
- Nostrovia
ps1:n pelit toimii moitteetomasti ps2:lla, mutta ykkösen pelien tallentamiseen tarttet ykkösen muistikortin eli ykkösen pelejä ei voi tallentaa kakkosen muistikortille, eikä toisin päin.
- Tietämätön
Kiitti hirmuisesti. Ja vieläpä nopeasta vastauksesta. Pelastit juuri minun perjantain.
Elikkä hankin siis sen ykkösen muistikortin ja sen voi asentaa myös kakkoseen.? - Nostrovia
Tietämätön kirjoitti:
Kiitti hirmuisesti. Ja vieläpä nopeasta vastauksesta. Pelastit juuri minun perjantain.
Elikkä hankin siis sen ykkösen muistikortin ja sen voi asentaa myös kakkoseen.?ykkösen muistikortti toimii ps2:sa.
- Tietämätön
Nostrovia kirjoitti:
ykkösen muistikortti toimii ps2:sa.
On se vaan kiva juttu, että joku viitsii vastata nopeasti ja etenkin asiallisesti. Tänne kun ei oikein tohdi laittaa edes kysymyksiä, ilman että saa hirveää sälää niskaan.
Mutta kuten todettua, perjantai pelastui, ja lompsa tulee kevenemään... :)
Toivottavasti sinunkin perjantai (Nostrovia) tulee kulumaan iloisissa merkeissä! - Nostrovia
Tietämätön kirjoitti:
On se vaan kiva juttu, että joku viitsii vastata nopeasti ja etenkin asiallisesti. Tänne kun ei oikein tohdi laittaa edes kysymyksiä, ilman että saa hirveää sälää niskaan.
Toivottavasti sinunkin perjantai (Nostrovia) tulee kulumaan iloisissa merkeissä!Juu oleppa hyvä vain
- huoh
Tietämätön kirjoitti:
Toivottavasti sinunkin perjantai (Nostrovia) tulee kulumaan iloisissa merkeissä!huoh, uus-avuton... Vastauksen tähänkin oisit löytäny nopeiten PS2:n manuaalista
- Susanna (tietämätön)
huoh kirjoitti:
huoh, uus-avuton... Vastauksen tähänkin oisit löytäny nopeiten PS2:n manuaalista
... kaivella manuaalia esille, ETENKIN, kun kysymyksen kysyessäni olin töissä?! Kun kerran on helpompi tapa (ja tässä tapauksessa nopeampi), kysyä joltakin esim. netissä.
Vai miksi nämä keskustelupalstat sitten on tehty????
Mahtanetkohan edes tietää, mitä uus-avuttomuus tarkoittaa??? - O.o
Susanna (tietämätön) kirjoitti:
... kaivella manuaalia esille, ETENKIN, kun kysymyksen kysyessäni olin töissä?! Kun kerran on helpompi tapa (ja tässä tapauksessa nopeampi), kysyä joltakin esim. netissä.
Vai miksi nämä keskustelupalstat sitten on tehty????
Mahtanetkohan edes tietää, mitä uus-avuttomuus tarkoittaa???ihan rauhallisesti susanna..^_^'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787