Tytöille hiusgalluppi

jäbä

tos oli juttu kaljuista miehistä ni laitanpa sellasen gallupin että millasista HIUKSISTA tytöt/naiset tykkää?
Kiharat, suorat vai siltä väliltä?

12

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mindieh

Muhun iskee tummat, suorat hiukset jotka vaik geelil laitettu.. Ois aika unelma =)

• jaa..

Mä pidän lyhyist hiuksisst tai siis ei ihan mut sillee et ne ois vaaleet ja juurikasvu näkyis vähä!

• ihkubeibe;)

kiharat,pitkät ja vaaleet huom.luonnonvaaleet tai sit tummat iha sama kuha on kiharat ja pitkät!!!!!!!!!!!semmonen jäbä on ihQu!!!!!!!;)

• devoi

Värillä ei ole väliä, kunhan on oma. Semmotteet hiukkasen ylikasvaneet ja pörrössä. Suloista. :)

• Kaakeli

...jätkästä yleensä. Eilenki huomasin yhen aivan IHANAN jätkät serenassa, ja se oli sellanen siilitukka/kalju. x)) TOSI SÖPÖ!!
        Ja taas oli siellä sellassiiki kundei joilla oli sellaset aika pörröhiukset ja edestä pystys x)
        söpön näköstä!

• .h.

Mitä pidemmät, sen paremmat. :)

• Sawa

Mulle menee ihan kaikki. Ei tukalla ole väliä, vaan ihmisellä Ei myöskään seksi ole tärkeintä !

• poika

Höpö höpö..

• Sawa
        poika kirjoitti:

Höpö höpö..

Sorry vaan, mutta mun tapana ei ole valehdella. Sä et vaan tiedä sitä, koska sä et tunne minua. Jos katsos tuli mieleen, jotkut ihmiset ei ehkä harrasta valehtelua. Ei vaan voi mitään. Jos kerta niin nyppii, että joku ei rajoita kaikkea, vaan on AVOIN uudelle, voit jättää kommentoimatta !!!
        [email protected]

• tyttö-88

pinet kiharat parhaat!!

• ~tyttö88~

joo kikkurat on suloset! mutta se riippuu ihmisestä mikä sopii kellekkin, mulla ei oo välii minkä väriset. Mutta sellaset sekaset on kivannäköset, varsinkin tummissa ja sitten sellaset vähän pidemmät, mitä on hyvin vaikea selittää...sopii vaaleisiin taas tosi hyvin.

• nejti

unelmahiukset on poikakaverini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe