Ladisteja hengissä?

komukainen

Vieläkö Suomessa on ladisteja hengissä? Jos on ja Lada vielä kiinnostaa niin Baltian maista saattaa saada joskus tulevaisuudessa Grantaa. Se on sellainen Kalinan näköinen pikkukinneri. Hienoimmassa mallissa on vakiona jopa penkinlämmitys eli ei sovi ihan kaikille puristikommunisteille, jotka karttavat hilavitkuttimia.

http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lada-granta-tulossa-lansimaihin

22

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niva etsinnässä

      Täällä ainakin on yksi perus-auto-mies.
      Ei kiinnosta elektronikka ja muovi-autot ollenkaan.
      edes ei se kalina...Mutta lada c voisi mennä kyllä....
      - Konttiperä lada ja niva, ja volga ovat autoina paljon kiinnostavampia.

    • niva man

      DELTA-AUTO nyt heti maahantuontiluvat kuntoon. Uusille Ladoille on taatusti kysyntää,myös uusille nivoille. Ei mitään järkeä olla tuomatta.

      • ladamiäs

        Viimeksi Ladaa myytiin parhaimmillaan 1kpl/kk. Sen jälkeen ladisteista on ainakin puolet kuollut tai seniileinä vanhainkodissa. Ainoatakaan uutta ei ole tullut pariinkymmeneen vuoteen. Eipä taida Delta-Auto innostua.


      • Deltan mies
        ladamiäs kirjoitti:

        Viimeksi Ladaa myytiin parhaimmillaan 1kpl/kk. Sen jälkeen ladisteista on ainakin puolet kuollut tai seniileinä vanhainkodissa. Ainoatakaan uutta ei ole tullut pariinkymmeneen vuoteen. Eipä taida Delta-Auto innostua.

        Yksi auto vuodessa tai edes kuukaudessa ei kannata. Yksi auto päivässä voisi olla bisnestä mutta siihen tarvittaisin jotain muuta kuin mitä Ladalla on tarjottavana. Poliittisista syistä ei enää autoja osteta.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Viimeksi Ladaa myytiin parhaimmillaan 1kpl/kk. Sen jälkeen ladisteista on ainakin puolet kuollut tai seniileinä vanhainkodissa. Ainoatakaan uutta ei ole tullut pariinkymmeneen vuoteen. Eipä taida Delta-Auto innostua.

        Minkä hiivatin takia tarvitsee Delttaa tähän enään sotkea kun siitä ollaan päästy vaivalla eroon. Kokonaa uusi liike välittään Ladaa, varmasti olisi toisellainen ote ja myynti luvut kuin viimeksi oli Deltan aikaan.


      • ex-deltalainen
        Kanto. kirjoitti:

        Minkä hiivatin takia tarvitsee Delttaa tähän enään sotkea kun siitä ollaan päästy vaivalla eroon. Kokonaa uusi liike välittään Ladaa, varmasti olisi toisellainen ote ja myynti luvut kuin viimeksi oli Deltan aikaan.

        Sinähän voit itse tehdä sen. Hankit tilat ja laitteet, koulutat henkilökunnan ja sitten myyt Ladoja niin paljon, että saat riittävän suuren asiakaskunnan jokaisen toimipisteen alueelle.

        Autoja pitää myydä koko maan mittakaavassa niin paljon, että koko maan automyynnistä saadaan vähintäinkin muutama prosentti. Se tarkoittaa tuhansia myytyjä autoja vuodessa. Huomaatko jo, miksi kukaan ei sellaista tee? Montako potentiaalista asiakasta Suomessa Ladalle on? Kymmeniä? Ostetaanko eläkkeistä uusia autoja?

        Deltan Ladamyynti laski aikanaan kuin lehmän häntä. Uusia asiakkaita ei todellakaan enää tullut ja asiakkaiden keski-ikä alkoi jo 15 vuotta sitten kutosella. Myynti kuoli pois samaa tahtia kuin kommunismi Suomessa.


      • Lada-nainen
        ex-deltalainen kirjoitti:

        Sinähän voit itse tehdä sen. Hankit tilat ja laitteet, koulutat henkilökunnan ja sitten myyt Ladoja niin paljon, että saat riittävän suuren asiakaskunnan jokaisen toimipisteen alueelle.

        Autoja pitää myydä koko maan mittakaavassa niin paljon, että koko maan automyynnistä saadaan vähintäinkin muutama prosentti. Se tarkoittaa tuhansia myytyjä autoja vuodessa. Huomaatko jo, miksi kukaan ei sellaista tee? Montako potentiaalista asiakasta Suomessa Ladalle on? Kymmeniä? Ostetaanko eläkkeistä uusia autoja?

        Deltan Ladamyynti laski aikanaan kuin lehmän häntä. Uusia asiakkaita ei todellakaan enää tullut ja asiakkaiden keski-ikä alkoi jo 15 vuotta sitten kutosella. Myynti kuoli pois samaa tahtia kuin kommunismi Suomessa.

        Kuules ex-deltalainen! Älä viitsi parjata Deltaa, joka valitettavasti teki meille ladisteille oharit. No enivei, just käytin Samarani Deltalla remontissa, jota pajan pojat eivät sittenkään äkänneet. Deltalla olen aina saanut hyvää palvelua ilman, että olen räpsytellyt ripsiäni tiskillä. Vaikka on se niin suloista, kun minä blondina kyselen että mikä ihmeen vika siinä Ladassa nyt on? Ja Delta-mies selittää niin kärsivällisesti!


    • Skamara

      Delta auto teki kaikkensa ettei kukaan olisi ostanut Ladaa.Ja onnistui.

      • ladamiäs

        Siihen ei Deltan apua tarvittu. Tuote hoiti sen itse.


    • hintalaatusuhde

      tuotteen hinoittelu vei asiakkaat
      - ladan pitää oll ahalpa - sit se myy

      • ruti noff

        Kuinka halpa pitää Ladan olla, että ostaisit?


      • Yeleinen tarve !
        ruti noff kirjoitti:

        Kuinka halpa pitää Ladan olla, että ostaisit?

        - kyllä mua kiinnostaisi edullinen auto ja yksinkertainen uusi auto,
        uuden hinta esim 5000 - 10 0000 e. Nyt itse ajelen 200 e hintaisella käytetyllä.

        - daciaa myydään halvimmillaan 9800 e
        ( tosin on kuulemma vaikeaa sada sitä perumallia halvalla kun myjät tyrkyttää lisävarusteita ja sitten auto kallistuu liikaa... ei kuulemma saa perusmalli.a.. heh heh..)
        ja dacia menee hyvin kaupaksi euroopassa ! Niin hyvin että vw aikoo markkinoille vastaavalla.
        Vw aikoo tehdä auton 5000 e hintaan, ja siitä muunnoksena farmarin 6000 e hintaa ja tila-auton 7000 e hintaan.

        Kysyntää on. Ja ihmiset haluaa autoja, joita ei tarvitse erittäin kalliilla huollattaa !! ( siis ei liian monimutkaista tekniikkaa !! ).

        Suomessa elintaso laskee kovaa vauhtia, kaikissa kaupngeissa on jo nyt kokoomus-Leipäjonot. Ja vihreä massa-työttömyys on päällä.
        Kokoomuksen toivotalkoot ja kepun työreformi ovat toteutuneet täysin määrin.
        Halpoja liikumavälineitä siis tarvitaan !


      • ruti noff
        Yeleinen tarve ! kirjoitti:

        - kyllä mua kiinnostaisi edullinen auto ja yksinkertainen uusi auto,
        uuden hinta esim 5000 - 10 0000 e. Nyt itse ajelen 200 e hintaisella käytetyllä.

        - daciaa myydään halvimmillaan 9800 e
        ( tosin on kuulemma vaikeaa sada sitä perumallia halvalla kun myjät tyrkyttää lisävarusteita ja sitten auto kallistuu liikaa... ei kuulemma saa perusmalli.a.. heh heh..)
        ja dacia menee hyvin kaupaksi euroopassa ! Niin hyvin että vw aikoo markkinoille vastaavalla.
        Vw aikoo tehdä auton 5000 e hintaan, ja siitä muunnoksena farmarin 6000 e hintaa ja tila-auton 7000 e hintaan.

        Kysyntää on. Ja ihmiset haluaa autoja, joita ei tarvitse erittäin kalliilla huollattaa !! ( siis ei liian monimutkaista tekniikkaa !! ).

        Suomessa elintaso laskee kovaa vauhtia, kaikissa kaupngeissa on jo nyt kokoomus-Leipäjonot. Ja vihreä massa-työttömyys on päällä.
        Kokoomuksen toivotalkoot ja kepun työreformi ovat toteutuneet täysin määrin.
        Halpoja liikumavälineitä siis tarvitaan !

        Harmi kun Neuvostoliitto ei enää tuota halpoja ja huonoja autoja maailman kommunisteille. Uuteen Ladaankin aikovat laittaa jopa penkinlämmittimet eli ei sekään enää kelpaa.


      • ladaa peliin...
        ruti noff kirjoitti:

        Harmi kun Neuvostoliitto ei enää tuota halpoja ja huonoja autoja maailman kommunisteille. Uuteen Ladaankin aikovat laittaa jopa penkinlämmittimet eli ei sekään enää kelpaa.

        Suomen kokoomus-suunitelmataloudessa ollaan aikaan saatu Leipäjonojen saristot Suomeen.

        Nyt suurelle tarvittaisiin köyhälle väelle auto.
        Kun toivotalkoot on vieny kulutusvarat !


    • niva man

      Uusi neliovinen nivakin olis hyvä.

      • halpaniva

        pidempi akseliväli siinä , niin on varmaan mukavampaa ajaa kuin lyhyellä...

        Mullekin kelpaisi hyvin.


      • Kai on eu hyväksytty
        halpaniva kirjoitti:

        pidempi akseliväli siinä , niin on varmaan mukavampaa ajaa kuin lyhyellä...

        Mullekin kelpaisi hyvin.

        Varmaan saa jostain muusta eu maasta ?? Olen nähny esim saksassa noita 4 ovi nivoja tuoreitakin. Siellä ymmärtävät halpojen autojen päälle !


      • ymmärtävät
        Kai on eu hyväksytty kirjoitti:

        Varmaan saa jostain muusta eu maasta ?? Olen nähny esim saksassa noita 4 ovi nivoja tuoreitakin. Siellä ymmärtävät halpojen autojen päälle !

        Mutta eipä niitä sielläkään kukaan osta.


      • laatua idästä
        ymmärtävät kirjoitti:

        Mutta eipä niitä sielläkään kukaan osta.

        aika paljo menee kun hinta on sopiva ja ominaisuudet hyvät !


    • Lada-nainen

      Olen aivan varma, että uusille Ladoille tai sen sisarmalleille olisi nyt kysyntää. Tuolla joku edellä kertoi kiinnostuneensa edullisesta ja yksinkertaisesta autosta. Hyvin tiivistetty se, mitä autolta edellytän.
      Minkä hemmetin takia maksaisin itseni kipeäksi kaikenlaisista hilavitkuttimista, jotka hyytyy pakkasessa ja joita pajan pojat eivät pysty korjaamaan. Aivan tolkutonta.
      Suomessa autosta on tullut aivan järjetön kapistus. Vähemmälläkin pääsee eteenpäin ja pysyy muun liikenteen mukana.
      Itse olen Lada-nainen henkeen ja vereen. Ajelen Samaralla, ja veikkaan että joka kerta kun tulen ulos autosta, niin taatusti leuat loksahtaa. Semmoinen Lada-nainen minä olen.
      Pidetään vaan pojat Ladan lippua korkealla. Eikä sotketa enää politiikkaa autoiluun. Sen ansiosta Lada-kauppiaalla menisi varmasti paremmin nyt kuin ennen.

      • ladamiäs

        Kun ei ollut kysyntää niin ei ollut. Eikä tule koskaan olemaan. Enää kukaan ei suostuisi ajamaan niin vaarallisella ja heikkolaatuisella autolla, mitä Lada on. Onhan se huono laatu kuitenkin malli mallilta aina edelleen huonontunut.


      • halpaa tarvitaan !
        ladamiäs kirjoitti:

        Kun ei ollut kysyntää niin ei ollut. Eikä tule koskaan olemaan. Enää kukaan ei suostuisi ajamaan niin vaarallisella ja heikkolaatuisella autolla, mitä Lada on. Onhan se huono laatu kuitenkin malli mallilta aina edelleen huonontunut.

        Hinta ratkaisee !! vain se hinta ratkaisee !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe