Mielen purkautumiskeskus! :)

*Femalewoman

Tänne laittakaa ajatuksianne kaikesta, vaikka elämästänne tai tän hetkisestä tunteista; mikä vit*tuttaa, ahdistaa, ottaa pattiin tai sitten iloisia, positiivisia ajatuksia, ihan mitä vaan...!
Koska kirjoittelu on kivaa ja se helpottaa, niin miksi ei purkautua tänne(kin), tää vois olla just sellainen "mielen purkautumiskeskus" kaikesta, ihan mistä vaan.
Katsotaan keräytyykö tänne mitään vai ei, luulis kaikilla jotain ajatuksia tai tunnetiloja olevan, eikö?!;)

41

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullo poistaa

Viinalla tällaiset asiat hoidetaan.

• työttömän arkea

Olen ollut jo 7 vuotta työttömänä. Usein päivät menee kiljua ryypätessä. Alkon tuotteisiin ei oikeen raha enää riitä.

Kilju laittaa vatsan sekaisin ja kun eilen kävin ärrällä pärähti paskat housuun. Haju oli melkoinen mutta siitä huolimatta ostin topan smarttia.

• yasmine-90

Mulla on hermot ollu kireellä jo pidemmän aikaa, enkä oo paikallistanut syytä.
      Vit¤%##taa kaikki niin yritä siinä olla sit ystävällinen esmes kaupan kassalla.
      Joulu antaa iloa mutta myös stressiä. Yks mikä to-del-la vit%¤##aa on ihmisten pska puheet ja varsinkin jos niitä us-ko-taan extempore ja varsinkin jos siitä kuulee jälkeenpäin, itseä tai lähimpiä koskien, Nurmeksen yleinen vaiva?
      No jos ensi vuosi toisi mukavia juttuja tullessaan meille kaikille! Toivoa sopii=)

• ymmärrän täysin

Oikeassa olet, Nurmeksessa harrastetaan pahan puhumista oli aihetta tai ei. Ja enkä yhtään ihmettele jos hermot on kireellä kun olen seurannut kassa työntekijöiden työtä.
        Voi olla pitkä jono ja kaikille pitäs olla ystävällinen. Toivon voimia Sinulle!

• Jeesus on Herra
        ymmärrän täysin kirjoitti:

Oikeassa olet, Nurmeksessa harrastetaan pahan puhumista oli aihetta tai ei. Ja enkä yhtään ihmettele jos hermot on kireellä kun olen seurannut kassa työntekijöiden työtä.
        Voi olla pitkä jono ja kaikille pitäs olla ystävällinen. Toivon voimia Sinulle!

http://youtu.be/VFZ-vtz842M

• Noin 5 sekunttia

Onkko kaikki inkkarit tullu kotiin talvivaaran kipsialtaasta.

• aihå0giaheå0gh0åeg

Aloittaja voi purkautua ihan vaan keskenään....jookosta?

• tyylilyyli 10

Tänään vastaantulijan hymy piristi päivääni! Ei oo humpuukia se että hymy päivässä pitää mielen virkeänä:)) Ei kaikkien tarvii olla hapan naamoja vaikka elämä potkiikin.

• selvä peli
        tyylilyyli 10 kirjoitti:

Tänään vastaantulijan hymy piristi päivääni! Ei oo humpuukia se että hymy päivässä pitää mielen virkeänä:)) Ei kaikkien tarvii olla hapan naamoja vaikka elämä potkiikin.

Taidan olla humalassa ja näet harhoja.

• pitis
        tyylilyyli 10 kirjoitti:

mul on niin mytsi olo et jos smailaa tuntuu et toikin vittuilee.

• jupelisjuu

Hmmm sitä paskaa puhutaan joka paikassa, asuitpa sitten nurmeksessa tai jossain muualla...
      Antaa ihmisten puhua,ei joka asiasta tarvii hernettä vetää nenää tai yleensäkkää ei kannata välittää moisesta touhusta..

• sisäpiiri

Johtuisikohan tämä jurnutus Nurmeksessa siitä,että asioista päättävät eivät toimi avoimin kortein.Asukkaat haluaisi tietää asioista mitä ollaan päättämässä ja milloin ollaan päättämässä.Sisäpiirisuhmurointi ja oman edun liika tavoittelu ei luo tasapuolista kehitystä.

• sat.säl.

Jäsen ja bonus kortit suhmuroi keskenään asiat se on demokratiaa olevinaan

• Uskova35

Rukoillaan tänään Jumalaa & Jeesusta kaikessa ja annetaan kaikki kunnia Hänelle kenelle se kuuluu!! Siunausta sinun päivääsi joka luet tätä nyt.

• selvä peli

Oletko syönyt taikasieniä?

• pitis

Jos jumala on kaikki tietävä niin kerro mistä johtuvat sodat.

• jyvät

-Uskova 35-Isännäthän näkyy tuovan viljaa alttarille siunattavaksi.Milloin lienee Jukolan vuoro.Minun mielestä pysyköön jyvät varastossa ja jauhot leivässä.

• sääliksi käy

Huomaa, että jyväjutut kertoo lujasta humalatilasta!

• kuka tietää

Mielen vai kielen

• selvä peli

Mietin, kuka mieleltään sairas näitä aiheita tehtailee, merkkejä jo toista sataa vaikka ketjulla lukijoita vasta reilu sata.

Huomaa, että kirjoittajat täysin humalassa.

• olen huomannut

Tai sitten lukijamäärä päivittyy hitaasti? Joskus olen huomannut että plussia ja miinuksia rupeaa " vilisemään " kerralla kymmenenkin, sekoaako kone jos samaan aikaan moni laittaa miinuksia tai plussia? En tiedä.

• MISTÄPIERUHOUSUTSAIS

Pieruhousujen suosio yllätti valmistajan
      13.11.2012 11:53 10
      STT–AFP
      TOKIO. Japanissa pieremistä ei tarvitse enää hävetä. Seiren-yhtiö on nimittäin kehittänyt myyntihitiksi nousseet alushousut, jotka eliminoivat täysin kaasupurkausten hajun.

Housut ovat kuulemma erityisen suosittuja japanilaisten liikemiesten keskuudessa, vaikka alun perin yhtiö suunnitteli myyvänsä housuja lähinnä sairaaloihin ja vuodepotilaiden käyttöön.

"Yllätykseksemme niitä ostavatkin aivan tavalliset ihmiset. Erityisen suosittuja ne ovat sellaisten liikemiesten keskuudessa, joilla on runsaasti tapaamisia päivän mittaan", selvitti yhtiön edustaja Nami Yoshida.

Yhtiö on panostanut tuotekehitykseen, ja sen valikoimiin kuuluvat tätä nykyä housujen lisäksi muun muassa jalkahien hajun häivyttävät sukat sekä kainalohien neutralisoivat t-paidat.

• tilausosoite?

HALUISIN PIERUHOUSUJA. NIISTÄ MAKSAISKIN.

• no osta
        tilausosoite? kirjoitti:

HALUISIN PIERUHOUSUJA. NIISTÄ MAKSAISKIN.

No osta, ei ne mitään laitonta tavaraa ole.

Et kai ole se kuuluisa pierunainen?

• keskustelija

*Hohoijaa* huokaus. Taasko näitä pieru juttuja? No tapansa kullakin en vain jaksa ymmärtää mikä siinä kiinnostaa mutta ei mun tarviikkaan. Aina palstalla muuttuu sen alkuperäinen tarkoitus, ootteko huomanneet? Mutta ihan kivahan näitä on lukea siitä huolimatta. Päivän jatkoja vain kaikille!

• selvä peli

Huomaa, että olet humalassa.

• hermot meni
    • selvä peli

Olet humalassa!

• aihgha

Älä tyrkytä omia tapojasi.

• tommyn4
    • Ei joulu hömppää

Joulu on muuten kivaa aikaa mut tympii helvatasti kaikki ruoka ym. hössötykset!!
      Jouluruokaa, joulusiivousta, joulu sitä, joulu tätä.
      Mikäs se onkaan joulun todellinen tarkoitus? Muistetaanko sitä enää ollenkaan...?
      Lahjoja on kiva antaa ja lapset tuovat iloa, mutta kohtuus pitäis olla kaikessa siinäkin.
      Itse en panosta ruokiin tai ylihömppään koristeluun; aattoilta on vain yksi ilta ja sit se on tyyliin ohi.
      Mitä mieltä te muut olette?

• liika on liikaa

Jouluhössötys mennyt liiallisuuksiin. Kun Jouluaatto on ohi niin tuntuu että Joulukin on ohi. Nyt meinaan selvitä vähemmällä, jottei hermot palaisi.

• "jouluton"
        liika on liikaa kirjoitti:

Jouluhössötys mennyt liiallisuuksiin. Kun Jouluaatto on ohi niin tuntuu että Joulukin on ohi. Nyt meinaan selvitä vähemmällä, jottei hermot palaisi.

Empä ole jouluun valmistautunut, ei mitään mielenkiintoa hössöttää yhden päivän takia. Kuka sitä haluaa niin tehköön ruokia ja laittakoon jouluvaloja ym.

• kenenköhän tilille sosiaali viranomaiset toimeen tulotuet laittaa.? eivät ainakaan minun tilille. espoossa on 10% työttömyydellä n.30-35 000 työtöntä viime toimeen tulotuesta eivät laittaneet minun tililleni n400€. 25 toimeen tulotuen asiakkaalta rahastaa riihikuivaa veroista vapaata tuloa jo mukavasti vuosi tasolla. kutsuvat sitä korrutioksi.

• humanoid.

En tiiä hössötyksestä 3,hernekeittopurkilla meinaan joulun pärjätä enkä ole sossun
      asiakas .

• masisi nr1

Minulla on masennus, ja kaikki asiat on huonosti. En saa iloa enää mistään irti.

Olen luopunut yrittämisestä ja odotan kuolemaa :(

• VITTU KU VITUTTAA

KAIKKI VITUTTAA!

• saippuasarja

Pitää oppia nauttimaan pienistä asioista,ei elämä missään ole sellaista kuin TV-saippuasarjoissa.Ei ole tietysti hyvä,jos aina ei ole rahaa,mutta jos on paljon mania,niin tulee vielä suurempi huoli,että kuinka se säilyisi ja lisäksi iskee ahneus,kuinka sitä saisi jostakin ryöstettyä lisää.Ollaan vain mitä ollaan.

• helppo homma

Onnellisuuden tunne on vain kemiaa aivoissa. Löydä oma hassuttelusi ja uskalla myös hassutella.

• e r ektio

Priapismi, priapismus eli kestoerektio (kreik. πριαπισμός) on siittimen tai klitoriksen pitkään jatkuva erektio, joka ei yleensä liity kiihottumistilaan. Priapismi on yleensä kivulias.[1] Mikäli tila jatkuu yli neljä tuntia, paisuvaiskudos voi vaurioitua pysyvästi hapenpuutteen takia. Priapismia voivat aiheuttaa jotkin yleissairaudet, masennuslääkkeet[2][3] sekä erektiohäiriölääkkeiden tai anabolisten steroidien väärinkäyttö.[4] Priapismi katsotaan pikaista hoitoa vaativaksi tilaksi. Aikainen hoito voi pelastaa siittimen tai klitoriksen ja sen toimintakyvyn.

Priapismi on saanut nimensä kreikkalaisesta hedelmällisyyden jumalasta Priapoksesta.[5]
      Sisällysluettelo

1 Syitä
      2 Hoito
      3 Priapismi naisilla
      4 Lähteet

Syitä

Jotkin masennuslääkeaineet kuten tratsodoni [6] ja essitalopraami [7] voivat aiheuttaa priapismia. Sairaus voi myös liittyä leukemiaan tai sirppisoluanemiaan. Erektiohäiriön tapaan joidenkin yleissairauksienkin epäillään olevan syynä priapismiin. Syy voi olla myös itse erektiohäiriön hoito ja esim. sen lääkkeiden yliannostus.
      Hoito

Mitä nopeammin priapismi hoidetaan, sitä helpommin se laukeaa. Kotihoitona voidaan kokeilla kylmää suihkua, kyykistelyä tai portaissa liikkumista. Jos näillä ei ole vaikutusta, on hakeuduttava pikaisesti lääkäriin.[5] Sairaalassa kivulias erektio hoidetaan ruiskuttamalla paisuvaiseen 10 mg etilefriiniä, jolla tilanne yleensä laukeaa. Jos tämä ei auta, imetään siittimessä paikallaan seisova laskimoveri pois tai tekemällä leikkaus laskimoiden välille. Jos verta ei poisteta, se hyytyy paisuvaiseen.[8] Noin joka toisella hoito ei kuitenkaan tehoa toivotulla tavalla. Tällöin tila johtaa paisuvaisen hapenpuutteesta seuraavaan kudoksen arpeutumiseen ja impotenssin eli erektiohäiriön pysyvään muotoon. Mahdollista on myös kuolio, joka johtaa siittimen amputointiin.[9]
      Priapismi naisilla

Priapismia voi esiintyä myös naisilla, tilaa kutsutaan "Klitorismiksi" (latinan clitorismus ja kreikan κλειτορίς kleitoris -ισμός ismos). Tällöin on kyse klitoriksen jatkuvasta ja kivuliaasta kiihoitustilasta. Sanaa käytetään myös klitoriksen epänormaalista suurentumisesta. Klitorismi on priapismin tavoin kivulias tila.[10] Klitorismi voi johtaa pysyvään orgasmikyvyttömyyteen.

• hos ei anna

Nyt on mielet purkautuneet mitäs sitten ?
      Oisko jo kielen vuoro orjentoitua jouluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3484
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      420
      2834
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2771
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1837
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1477
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1360
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1107
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1093
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      86
      1000
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      890
    Aihe