mietin tässä että kuinka terveellistä se on mennä uimaan kuukautisten aikana? Tampoonia käyttäessäni olen äkkiä käynyt uimassa ja sitten vaihtanut tampoonin toiseen, mutta entä jos menee ilman mitään...jos ollaan mökillä saunassa (siellä siis ilman tampoonia) ja sitten uimaan, ja siellähän ei edes ole kunnollista suihkua vaan saavista vettä. Voiko tulla joku tulehdus tai jotain kun ei uinnin jälkeen pääse kunnolla suihkuun? Varmaan aika tyhmä kysymys mutta valaiskaa...
Kuukautiset ja uinti!
1
380
Vastaukset
- Muori
Ei se vagina ole sellainen imupumppu, että se vetäisi itseensä kaikenlaista... Kuukautisveri ja spermakin valuvat sieltä jo ihan painovoimankin takia ulospäin, ja mahdolliset bakteeritkin huuhtoutuvat hyvin herkästi normaalien eritteiden mukana ulos.
Tietenkään mihinkään kuralammikkoon ei kannata vasiten mennä seisoskelemaan. Sellainen järvi missä vesi näkyy edes jotenkuten läpi, ja on sillätavalla puhdasta ettei siinä ole mutaa eikä mitään höytyvää, on ihan ok, ei sen jälkeen tarvitse pelätä mitään. Pienellä vuodolla olen itsekin käynyt uimassa ilman mitään, ja isommalla tamppoonin kanssa, enkä edes ole hätäillyt vaan uinut ihan niin paljon kuin huvittaa. Ikinä ei ole tullut mitään, ja sentään jo yli 20 v kuukautisia ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875