En enää jaksaisi olla yksin

yksi ilo

Haluaisin kovin tietää miltä rakkauselämäni tulevaisuus näyttää? Jonkinlaisia ihmissuhteita on ollut ja elämässäni on tälläkin hetkellä useampia miehiä, jotka haluaisivat ryhtyä lemmenleikkiin kanssani... En vain oikein tiedä. Sydämeni tietää kyllä, mitä haluaa. Mutta haluaako hän?

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

lemmenleikit ja oikea rakkaus eivät käyttäydy aina samalla tavalla.
      sinä olet heittänyt lapsen kengät jo kauan sitten pois jaloistasi, et ole naivi.

sinua houkutellaan myös etelään, mutta matkaseura on sinulle hieman oudonpuoleista. ehkä on parempi, ettet lähde. kun sitten tahdot oikeasti sitoutua ja olet valmis, sinä saat myös lapsen omaan kotiisi. miehellä on koti jo valmiina.

on mahdollista, että yksi lapsi on jo olemassa. sitä lapsuudenkotia sinun ei kannata surra, sillä se teki jo hyvän tehtävänsä. äitisi roikkuu siinä vieläkin.

mutta miehistähän sinä halusit tietää. tämä tuleva kotisi on rakennettu niin naisen perinnön kautta, kuin työlläkin.
      taas minä sekosin.
      tällä miehellä, jonka kanssa sinä olet onnellinen, on jonkinlainen "merkki" kasvoissaan. se ei lähde pyyhkäisemällä pois. se on lähellä silmää.
      ja tämä talo on sitten uudistettu täysin, siinä ei ole paljoakaan muistuttamassa vanhoista ajoista. siellä teidän on hyvä olla.

t. Keskiyö

• yksi ilo

Hei Keskiyö,

Kiitos vastauksestasi!

Olet oikeassa... en ole enää lapsen kengissä. Ja siihen vaikuttaa se, että olen kokenut elämässäni varsin paljon niin iloa ja onnea kuin surua ja tuskaa. Lemmenleikit eivät todellakaan minua houkuta vaan kaipaan vierelleni ihmistä, joka haluaisi oppia tuntemaan minut. Syvimmät ajatukset, ne kauneimmat ja ne vaikeimmat. Kumppania, sielun ystävää ja rakastettua samassa paketissa. Ja minusta tuntuu, että olen valmis. Valmis"antamaan itseni" toiselle "paljaana", vailla ehtoja.
        Minua on jo pyydetty matkalle. Useaan otteeseen. Ja olen siitä määrätietoisesti kieltäytynyt, koska en koe että tämän miehen tarkoitusperät ovat aidot. Hän nimenomaisesti haluaisi kanssani vain lemmenleikkiin. Lisäksi en ole hänestä kiinnostunut. Ystävä haluan olla, en muuta.

Jäin miettimään, mitä tarkoitit sillä että miehellä on jo koti valmiina? Olen itse juuri ostanut itselleni oman kodin, jota kovin haluaisin vielä remontoida ja laittaa...
        Ja mitä sanoit jo olemassa olevasta lapsesta; minulla on todellakin jälkikasvua, mutta ei vain yhtä vaan useampi. Sitä jäin vain miettimään mitä tarkoitit lapsuudenkodilla, jossa äitini roikkuu vieläkin.

Kiitollisena,
        Yksi ilo

• Hei

sinä olet aito tunteissasi, se oikein huokuu riviesi välistä.
      aivan hyvä, ettet ole lähtenyt reissuun, olisit vain joutunut alistumaan matkakumppanisi suunnitelmiin. olisit pudonnut väliin omine toiveinesi. hyvä näin.

sinä olet kokenut paljon ollaksesi nyt se ihminen, mikä sinun pitääkin olla. pääset hyvää vauhtia perille. et voi olla "ystävä" tälle miehelle, hänellä on aivan muut suunnitelmat varallesi. päästä hänestä ajoissa irti, on neuvoni.

mitä se haittaa, vaikka olisi kaksi kotia? laita vain omasi kauniiksi, on sinulla aikaa.
      sitä paitsi hinnat ovat nousemassa, eli toinen teistä nettoaa sitten mukavasti.
      lapsesta tarkoitin sitä, että yksi lapsi ainakin tulee asumaan teidän kanssanne.

äitisi, niin, hän elää paljon muistoissaan. jos saisin toivoa, niin teidän olisi hyvä viettää kahdenkeskistä aikaa. äitisi joutui tekemään paljon kompromisseja, joista ei ole koskaan puhuttu.

t. Keskiyö

• yksi ilo

Kiitos jälleen!

Matkallani ihmiseksi, joka olen, olen oppinut olemaan pelkäämättä itseäni. Sillä tarkoitan sitä, että otan tunteet vastaan ja elän ne läpi. Tunteita ei voi kieltää. Ne eivät sinua "tapa"; kasvattavat ja vahvistavat kyllä. Ja kaikki ne kokemukset joita sydämessäni kannan tekevät minusta juuri sen mitä olen. Nöyrä elämälle. Mennyttä en kannata murehtia, sille ei voi enää mitään. Tulevaa on turha surra, koska se tulee sellaisena kuin on tullakseen, joka tapauksessa. Ja vaikka kaipaankin vierelleni elämän kumppania, olen onnellinen. Onnellinen siitä, että minulla on sisäinen rauha, sopusointu itseni kanssa.

Ja mitä sanot äidistäni.... Lapsuuden perheeni on niin ikään kokenut paljon. Koti oli meidän lasten silmin onnellinen, tasapainoinen ja meillä oli rakastavat vanhemmat. Jollakin tasolla tiedän, että äitini on joutunut tekemään kompromisseja ja olemme niitä joskus sivunneet keskusteluissamme. Mutta vain ohi mennen. Suurin taakka äidilleni lienee kuitenkin yhden lapsen menettäminen, joka toki oli meille kaikille raastavaa. Mutta äiti on aina äiti, ja lapsen menettäminen on kamalinta mitä voi kuvitella vanhemmalle tapahtuvan.
        Saat toivoa, että viettäisin aikaa äitini kanssa ja sanojesi siivittämänä aion myös tehdä niin!

t. Yksi ilo

• Hei

no nyt minä olen TOINEN ILO !
      tulee ihan tippa silmään tuosta kirjoituksestasi, sinä ymmärsit mitä tarkoitin.

t. Keskiyö

• yksi ilo

Hei taas Keskiyö!
        Pakko sinulle kertoa tämä!

Näin tämän sydäntäni lämmittävän miehen tänään ja oli ihan pakko tutkia hänen kasvojaan.En tiedä onko hän mies, josta kirjoitit, mutta hänellä todellakin on "merkki" siis arpi oikeassa silmäkulmassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      319
      4133
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      315
      2555
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2240
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      79
      1881
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      413
      1644
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1419
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1270
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1228
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1202
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1153
    Aihe