nuohooja

tyytyväinen

Onko kommentoitavaa ? Itse olen sitä mieltä että palvelu on loistavaa ja osaa asiansa. Siistikin on . Pelkkiä ruusuja herralle :)

19

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinenmyös

      Kyllähän nuo tuntuvat asiansa osaavan.

    • 66666666666666666666

      Kukas tuo nykyisin on / lienee vaihtunut / ei nuo kehut siihen sovi mikä meillä viimeksi kävi ?

    • legalizedwriter

      Piirinuohousjärjestelmä on vain yksi pieni hauskuus järjenvastaisessa holhousyhteiskunnassamme. Eihän se monenkaan ihmisen oikeustajuun oikein sovi, ja muistinpa asiaan liittyen taannoisen uutisen Nakkilasta, jossa yksinäinen Robin Hood taistelee tuulimyllyjä vastaan. Eikun siis Don Quijote, tietenkin. Nakkilasta on kenenkään hyvin vaikea keksiä mitään hyvää sanottavaa, mutta tuollaiset pienet asiat piristävät.

      http://www.satakunnankansa.fi/lehdessatanaan/1194785084836/artikkeli/villi nuohooja valtasi nakkilan piirinuohoojan reviirin.html

      .

    • En valita

      Kuluttajana en näe mitään haittaa piirinuohoojajärjestelmässä. Ainakin omalla kohdalla se on toiminut ihan hyvin.

      Eikö nuohous jotenkin kilpailuteta, eli "yhteiskunta" toimii yksityisen ihmisen parhaaksi?

      Sekavaksi homma menee, jos erehtyy villiltä nuohoojalta nuohouksen ostamaan, ja JOS lakia tulkitaan niinkuin se on kirjoitettu, eli että vain vain piirinuohoojan nuohous on virallinen.

      Hormejaanhan saa itsekin nuohota vaikka joka viikko, mutta virallisen nokikolarin pitää silti käydä määrävälein.

      • legalizedwriter

        Ei tuolla järjestelmällä ole mitään tekemistä kilpailutuksen kanssa. On melko erikoista, ettei ihmiset saa itse päättää, että mistä palvelunsa ostavat. Sama pätee teksikyydeissä, alkoholikaupassa, rahapeleissä jne... Suomi Finland jess!

        Autokatsastuksessa alku oli kankeaa, mutta nyt on havaittavissa vihdoinkin kilpailun tuoma hyöty, ja halvimmillaan kiesinsä saa leimattua vajaat n. 20e halvemmalla kuin täällä rakkaassa kotikylässämme. Homma kannattaa hoitaa muiden asioiden lomassa vieraalla paikkakunnalla ja tutkia hintoja internetistä.


      • legalizedwriter
        legalizedwriter kirjoitti:

        Ei tuolla järjestelmällä ole mitään tekemistä kilpailutuksen kanssa. On melko erikoista, ettei ihmiset saa itse päättää, että mistä palvelunsa ostavat. Sama pätee teksikyydeissä, alkoholikaupassa, rahapeleissä jne... Suomi Finland jess!

        Autokatsastuksessa alku oli kankeaa, mutta nyt on havaittavissa vihdoinkin kilpailun tuoma hyöty, ja halvimmillaan kiesinsä saa leimattua vajaat n. 20e halvemmalla kuin täällä rakkaassa kotikylässämme. Homma kannattaa hoitaa muiden asioiden lomassa vieraalla paikkakunnalla ja tutkia hintoja internetistä.

        Pian asiaan saattaa hesarin mukaan olla luvassa muutos. Ja kuten jutussa kerrotaan, niin nykyisessä natsijärjestelmässä nuohouksen hinnan määräävät kunnat...

        http://www.hs.fi/kaupunki/Nuohous voi avautua kilpailulle/a1360559824257


        .


      • pasi T.
        legalizedwriter kirjoitti:

        Pian asiaan saattaa hesarin mukaan olla luvassa muutos. Ja kuten jutussa kerrotaan, niin nykyisessä natsijärjestelmässä nuohouksen hinnan määräävät kunnat...

        http://www.hs.fi/kaupunki/Nuohous voi avautua kilpailulle/a1360559824257


        .

        Kannattaa legali lopettaa ne tietokonealan leikkityöt ja hakeutua oikeisiin töihin, jotta ei tarvi täällä vinkua kerran vuodessa maksettavasta  naurettavan pienestä nuohousmaksusta.


      • legalizedwriter
        pasi T. kirjoitti:

        Kannattaa legali lopettaa ne tietokonealan leikkityöt ja hakeutua oikeisiin töihin, jotta ei tarvi täällä vinkua kerran vuodessa maksettavasta  naurettavan pienestä nuohousmaksusta.

        Kyse on periaattesta ja ihmisen oikeuksista, eikä suinkaan mistään roposista.


    • Pahalta näyttää

      Nuohouksen avaaminen kilpailulle on taas yksi askel Suomen jakamisesta ulkolaisen päätöksenteon mielivaltaan.

      Muutamassa vuodessa ulkolaiset nuohousfirmat ovat vallanneet markkinat ja suomalaisille jää vain maksajan osuus.

      • 66666666666666666666

        Hähää meinaakkos että nuohooja on puhtaanakin musta .


    • kampuratakajalaka

      Minkäslainen yksikköhinta on muilla ollut ? käsitin ensin, että nyt on pelastuslaitoksen hintaan lisätty vaan alvi, mutta se oli vielä erikseen. Eli 0,847 plus alvi.

      • tietoa1

        0.847 on jo alv sisällä,ennen hinta ilmoitettiin yksikköhinta alv.


    • Ammattimiestävailla

      Kuka on nykyään Harjavallassa piirinuohooja? Pelastuslaitoksen sivuilla oli, että Jesse Nieminen? Kun hän viime vuonna kävi nuohoomassa, sanoi hän, että piirinuohoojan paikka olisi auki/haettavana...onko hänet siis valittu tehtävään?

    • rööriyöntimo

      satalinnasta löytyy ammattitaitoisia nokikep.. eiku kolareita.kaikki hormit nuohotaan 17 vuotiaan ammattitaidolla.

    • Karrikasmaa

      Uskon myös että juhlapaikanhakijoiden joukosta löytyisi ammattitaitoa. Ovat jo parikymppisenä teknikoita, insinöörejä, opettajia, lääkäreitä...
      Olisi silkkaa tyhmyyttä sivuuttaa tuollainen osaaminen...

    • Ammattimiestävailla

      Lopettakaa nyt v*ttu tuo lässytys noista mamuista joka h*lvetin topicciin. Muakin v*tuttaa niiden olemassa olo äärimmäisen paljon ja en haluaisi nähdä/olla tekemisissä yhdenkään kanssa, mutta jos kysytään suora kysymys täysin muusta aiheesta ja sinulla ei ole siihen liittyvää vastattavaa niin älä tule sönkkäämään mitään, nulikka.

      • Karrikasmaa

        Olet siis rasisti. Se ei ole hyvä asia! Minua ei harmita juhlapaikanhakijat ollenkaan, vaan päinvastoin, toivon heitä tänne lisää. Jos on saatavilla käyttöön noin valtava osaaminen ja ammattien kirjo, ihmettelen miksei sitä valjasteta käyttöön palvelemaan yhteiskuntaa?!? Mikä tuossa juhlapaikanhakijoiden työllistämisessä oikein mättää??


      • Ammattimiestävailla

        Ehkä sanavalintani oli väärä. Olisi voinut käyttää sanoja täällä olo olemassaolon sijaan...No sano nyt sit vaikka rasistiksi jos mieli tekee vaikka ei minulla ko. porukkaa rotua silmällä pitäen mitään vastaan ole. En vaan halua olla missään tekemisissä kuten en sinunkaanlaisten kanssa, siinä mitään rasistista ole.


    • jessenuohoaahyvin

      nuohooja tulee vaikka et täältä sitä löytäisikään ja jos itse haet piirinuohoojan paikkaa silloinkin tämä on väärä sivu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe