espoon liiketalousinstituutti

tatti

millainenkas paikka se on opiskella?
onko kukaan täältä aloittamassa nyt tänä syksynä?
läsnäolopakko ykkösvuonna?

9

649

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alma

Mä aloitan Espoonlahdessa YO-pohjaisen matkailuvirkailijan koulutuksen. Mille linjalle olet itse menossa?

• herkkis

juupsis puupsis, merkonomilinjalle olen menossa, mulle tuo liiketalousinstituutti on sellainen hätävaravaihtoehto ja aion ensi vuonna pyrkiä jälleen yliopistoon lukemaan hissaa. mutta mieluummin opiskelen tässä vuoden, kun olen jo puolitoista vuotta pitänyt välivuotta. ;)

• female20

Eli minä olen aloittamassa näköjään espoon liiketalousinstituutissa... Sen piti olla mulle varavaihtoehto, mutta nyt näyttää vähän siltä, että sinne minä menen... Vielä ei ole ihan varmaan, voin vielä päästä varasijalta... Taitaa nää yo-pohjaiset linjat olla aika monelle se varavaihtoehto... Missä asut?

• Alma

Niin on se mullekin varavaihtoehto AMK:lle, toivottavasti ei kuitenkaan mikään huono sellainen :)

• tatti

espoossa, tuomarilan ja kauniaisten välissä. :)

joo, täytyy todella toivoa ettei menis hukkaan tämä vuosi. mä tykkään itse kuitenkin mieluummin opiskella kuin vaan tehdä töitä paikassa josta en kuitenkaan tule ikuna uraa luomaan. mä pistin paperitkin kouluun menemään vasta elokuun alussa, kun kuulin etteivät mua yliopistoon vielä huolineet ja sain peruutuspaikan. jäin 1,4 pisteen päähän yliopiston pääsykokeissa.
        mille linjalle sä aiot? toivottavasti en ole ihan yksinäni siellä yo-pohjaisella merkonomilinjalla...

• female20
        tatti kirjoitti:

espoossa, tuomarilan ja kauniaisten välissä. :)

joo, täytyy todella toivoa ettei menis hukkaan tämä vuosi. mä tykkään itse kuitenkin mieluummin opiskella kuin vaan tehdä töitä paikassa josta en kuitenkaan tule ikuna uraa luomaan. mä pistin paperitkin kouluun menemään vasta elokuun alussa, kun kuulin etteivät mua yliopistoon vielä huolineet ja sain peruutuspaikan. jäin 1,4 pisteen päähän yliopiston pääsykokeissa.
        mille linjalle sä aiot? toivottavasti en ole ihan yksinäni siellä yo-pohjaisella merkonomilinjalla...

yo-pohjaiselle merkonomilinjalle olen tulossa... Muutan Vantaalle viikonloppuna, enkä tunne pk-seutua kovinkaan hyvin... En itseasiassa edes tiedä missä koulu sijaitsee... Tai no olen kartalta katsonut, mutta en ole juurikaan käynyt espoossa... Mä jäin 2,5 pisteen päähän Vantaan evtekistä (liiketalous) ja Hyvinkäältä yhden pisteen päähän... Tosin on vielä ihan pieni mahdollisuus päästä... Mutta kyllä maanantaina espooseen ilmestyn... =)

• Alma
        Alma kirjoitti:

Niin on se mullekin varavaihtoehto AMK:lle, toivottavasti ei kuitenkaan mikään huono sellainen :)

...sain nimittäin suureksi yllätyksekseni sittenkin opiskelupaikan AMK:sta! En todellakaan IKINÄ olis uskonut, en nimittäin ollut millään hirveen hyvällä sijalla jonossa :)

• minä

ainakin siel on ihan sairaan hyvännäkösii muijii!

• jkl

Voikunpa pojista voisi sanoa samaa.. !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2233
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1554
    4. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      118
      963
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      893
    Aihe