millainenkas paikka se on opiskella?
onko kukaan täältä aloittamassa nyt tänä syksynä?
läsnäolopakko ykkösvuonna?
espoon liiketalousinstituutti
9
745
Vastaukset
- Alma
Mä aloitan Espoonlahdessa YO-pohjaisen matkailuvirkailijan koulutuksen. Mille linjalle olet itse menossa?
- herkkis
juupsis puupsis, merkonomilinjalle olen menossa, mulle tuo liiketalousinstituutti on sellainen hätävaravaihtoehto ja aion ensi vuonna pyrkiä jälleen yliopistoon lukemaan hissaa. mutta mieluummin opiskelen tässä vuoden, kun olen jo puolitoista vuotta pitänyt välivuotta. ;)
- female20
Eli minä olen aloittamassa näköjään espoon liiketalousinstituutissa... Sen piti olla mulle varavaihtoehto, mutta nyt näyttää vähän siltä, että sinne minä menen... Vielä ei ole ihan varmaan, voin vielä päästä varasijalta... Taitaa nää yo-pohjaiset linjat olla aika monelle se varavaihtoehto... Missä asut?
- Alma
Niin on se mullekin varavaihtoehto AMK:lle, toivottavasti ei kuitenkaan mikään huono sellainen :)
- tatti
espoossa, tuomarilan ja kauniaisten välissä. :)
joo, täytyy todella toivoa ettei menis hukkaan tämä vuosi. mä tykkään itse kuitenkin mieluummin opiskella kuin vaan tehdä töitä paikassa josta en kuitenkaan tule ikuna uraa luomaan. mä pistin paperitkin kouluun menemään vasta elokuun alussa, kun kuulin etteivät mua yliopistoon vielä huolineet ja sain peruutuspaikan. jäin 1,4 pisteen päähän yliopiston pääsykokeissa.
mille linjalle sä aiot? toivottavasti en ole ihan yksinäni siellä yo-pohjaisella merkonomilinjalla... - female20
tatti kirjoitti:
espoossa, tuomarilan ja kauniaisten välissä. :)
joo, täytyy todella toivoa ettei menis hukkaan tämä vuosi. mä tykkään itse kuitenkin mieluummin opiskella kuin vaan tehdä töitä paikassa josta en kuitenkaan tule ikuna uraa luomaan. mä pistin paperitkin kouluun menemään vasta elokuun alussa, kun kuulin etteivät mua yliopistoon vielä huolineet ja sain peruutuspaikan. jäin 1,4 pisteen päähän yliopiston pääsykokeissa.
mille linjalle sä aiot? toivottavasti en ole ihan yksinäni siellä yo-pohjaisella merkonomilinjalla...yo-pohjaiselle merkonomilinjalle olen tulossa... Muutan Vantaalle viikonloppuna, enkä tunne pk-seutua kovinkaan hyvin... En itseasiassa edes tiedä missä koulu sijaitsee... Tai no olen kartalta katsonut, mutta en ole juurikaan käynyt espoossa... Mä jäin 2,5 pisteen päähän Vantaan evtekistä (liiketalous) ja Hyvinkäältä yhden pisteen päähän... Tosin on vielä ihan pieni mahdollisuus päästä... Mutta kyllä maanantaina espooseen ilmestyn... =)
- Alma
Alma kirjoitti:
Niin on se mullekin varavaihtoehto AMK:lle, toivottavasti ei kuitenkaan mikään huono sellainen :)
...sain nimittäin suureksi yllätyksekseni sittenkin opiskelupaikan AMK:sta! En todellakaan IKINÄ olis uskonut, en nimittäin ollut millään hirveen hyvällä sijalla jonossa :)
- minä
ainakin siel on ihan sairaan hyvännäkösii muijii!
- jkl
Voikunpa pojista voisi sanoa samaa.. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637