Siis miten mandariinipuuta hoidetaan
- Milloin kastellaan ( kuinka monta kertaa viikossa / kuukaudessa)
- Lannoitetaanko
- Lämpötila( itteläni on ilmalämpöpumppu joten asteita voi säädellä miten vaan)
- Talvihoito
- Voiko kaupasta ostetun mandariinin siemeniä kasvattaa
- Millasta multaa tarvii
- Kuinka iso ruukku
Mandariinipuu- Miten hoitaa?
1
622
Vastaukset
- Pumpkin
Minulla on muutama mandariinipuu ja pari appelssinipuuta (sellainen ongelma kyllä nykyään etten ennää muista mitkä oli mitäkin) kaikki varmaan noin vuoden vanhoja. En ole lannoittanut ollenkaan välillä piristykseksi kahvin jämiä vedellä laimennettuna, muttei muuta. En ole kovin tarkka kasvien hoitaja joten kastelen aina kun muistan, viimeistään kun multa on hyvin kuivaa. Omat puuni on kaupan mandariinin siemenestä kasvanut. Lämpötilasta ei kyllä juuri tietoa, itsellä kesät talvet on ikkunalaudalla. Ja no ruukulla ei kai kummemmin ole väliä. Vaihdan isompaan aina kun siltä näyttää tai jos kasvi alkaa yht,äkkiä voimaan huonosti eikä millään saa piristettyä ruukunvaihto on ns viimeinen keinoni :P on se jokusen kasvin pelastanutkin :) mutta toivottavasti auttoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842