Ajattelin pyrkiä lukion jälkeen lukemaan tampereen yliopistoon hallintotieteitä, ja maisteriohjelmaan ottaa julkisoikeuden. Mihin ammatteihin kyseisetä koulutuksesta voi sijoittua?
Mitä ammatteja hallintotieteistä?
7
383
Vastaukset
- Jeppys
Päälliköksi ja johtajaksi erilaisiin organisaatioihin. Hyvä valinta.
- 292
Ikuiseksi parasiitiksi julkiselle sektorille.
- Sultrym
Ne parasiitit hommaa sullekin ne tukiaiset joilla ilmeisesti elät.
- 292
Oi kerro, sinä viisas ihminen, millä tuilla minä elän?
- hallintojuristi
hallintojuristiksi.
hoitelet keissejä oikeudessa esim hallinnon puolesta.
mistä tiedän tämän? Siitä kun itsellä vastaava tausta.- 33v
Eikö juristiksi valmistuminen vaadi ihan oikeustieteellistä tutkintoa? Milloin sinä, nimimerkki "hallintojuristi", olet valmistunut?
- hwrhwrh
Hallintojuristiksi ei voi valmistua Utasta. Vain oikiksesta voi saada juristin pätevyyden. Proffa on kyllä kertonut että julkisoikeuden opiskelijat kilpailevat juristien kanssa työmarkkinoilla, mutta silti palkkaisin otk.n tai otm.n.
Olen siis Utalainen hallintotieteilijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822453Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411401Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56929
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72926- 61775
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 41761