hengitys salpautuu kokonaan

fnrlsöht

Olen 23 ja melkein koko ajan on sellainen olo keuhkoissa että en saa henkeä, että ilma ei vaan mene sinne keuhkoihin. Ja jos menen saunaan tai ulos talvella (äkillisesti kuumaan tai kylmään ilmaan) hengitys salpautuu kokonaan ja joutuu haukkomaan henkeä... Pienenä hengitykseni rohisi kuulema kokoajan, hengitin todella raskaasti. Voiko tämä olla merkki jostain vakavasta? En millään haluaisi mennä lääkäriin kun siellä kohdellaan valitettavan usein sellaisella "vittuako tuut tänne valittamaan" asenteella...:/

3

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo en oo kukaa

jos poltat tupakkaa niin lopeta. itellä väheni sillä nuo ongelmat niin paljon ettei enää haittaa elämää. mä kokeilin kaverin ventoline astmalääkettä niin siitä oli apua niin ties lääkäristä mennä semmosta vaatimaa

• Köh-köh

Hei

Täällä palstalla tuskin saat oikeaa diagnoosia. Jos lääkäri paikkakunnallasi on olemassa, niin kehottaisin kuitenkin tarttumaan härkää sarvista.
      Itse menetin mieheni, jolla oli tuollaiset oireet. Mutta sinä olet niin nuori, ja kun aikaisessa vaiheessa puututaan asioihin, niille voi vielä tehdä jotain.
      Kipin-kapin lääkärille!

• 6611

osanottoni miehesi menetyksestä.
        kerro kuitenkin mihin miehesi kuoli ,jos samanlaiset oireet,siitä voi aina jollekin olla apua.
        olen myös samaa mieltä ,jotta lääkäriin on syytä mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe