Olen 23 ja melkein koko ajan on sellainen olo keuhkoissa että en saa henkeä, että ilma ei vaan mene sinne keuhkoihin. Ja jos menen saunaan tai ulos talvella (äkillisesti kuumaan tai kylmään ilmaan) hengitys salpautuu kokonaan ja joutuu haukkomaan henkeä... Pienenä hengitykseni rohisi kuulema kokoajan, hengitin todella raskaasti. Voiko tämä olla merkki jostain vakavasta? En millään haluaisi mennä lääkäriin kun siellä kohdellaan valitettavan usein sellaisella "vittuako tuut tänne valittamaan" asenteella...:/
hengitys salpautuu kokonaan
3
345
Vastaukset
- joo en oo kukaa
jos poltat tupakkaa niin lopeta. itellä väheni sillä nuo ongelmat niin paljon ettei enää haittaa elämää. mä kokeilin kaverin ventoline astmalääkettä niin siitä oli apua niin ties lääkäristä mennä semmosta vaatimaa
- Köh-köh
Hei
Täällä palstalla tuskin saat oikeaa diagnoosia. Jos lääkäri paikkakunnallasi on olemassa, niin kehottaisin kuitenkin tarttumaan härkää sarvista.
Itse menetin mieheni, jolla oli tuollaiset oireet. Mutta sinä olet niin nuori, ja kun aikaisessa vaiheessa puututaan asioihin, niille voi vielä tehdä jotain.
Kipin-kapin lääkärille!- 6611
osanottoni miehesi menetyksestä.
kerro kuitenkin mihin miehesi kuoli ,jos samanlaiset oireet,siitä voi aina jollekin olla apua.
olen myös samaa mieltä ,jotta lääkäriin on syytä mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021