hengitys salpautuu kokonaan

fnrlsöht

Olen 23 ja melkein koko ajan on sellainen olo keuhkoissa että en saa henkeä, että ilma ei vaan mene sinne keuhkoihin. Ja jos menen saunaan tai ulos talvella (äkillisesti kuumaan tai kylmään ilmaan) hengitys salpautuu kokonaan ja joutuu haukkomaan henkeä... Pienenä hengitykseni rohisi kuulema kokoajan, hengitin todella raskaasti. Voiko tämä olla merkki jostain vakavasta? En millään haluaisi mennä lääkäriin kun siellä kohdellaan valitettavan usein sellaisella "vittuako tuut tänne valittamaan" asenteella...:/

3

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo en oo kukaa

jos poltat tupakkaa niin lopeta. itellä väheni sillä nuo ongelmat niin paljon ettei enää haittaa elämää. mä kokeilin kaverin ventoline astmalääkettä niin siitä oli apua niin ties lääkäristä mennä semmosta vaatimaa

• Köh-köh

Hei

Täällä palstalla tuskin saat oikeaa diagnoosia. Jos lääkäri paikkakunnallasi on olemassa, niin kehottaisin kuitenkin tarttumaan härkää sarvista.
      Itse menetin mieheni, jolla oli tuollaiset oireet. Mutta sinä olet niin nuori, ja kun aikaisessa vaiheessa puututaan asioihin, niille voi vielä tehdä jotain.
      Kipin-kapin lääkärille!

• 6611

osanottoni miehesi menetyksestä.
        kerro kuitenkin mihin miehesi kuoli ,jos samanlaiset oireet,siitä voi aina jollekin olla apua.
        olen myös samaa mieltä ,jotta lääkäriin on syytä mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11228
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5338
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2587
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2266
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1791
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1695
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      35
      1347
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1289
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1106
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      116
      1021
    Aihe