Neuvoja kaivataan (rotan lopetus) !

RatPanic

Elikkä olisin nyt viemässä kuukauden päästä kahta rottaani eläinlääkäriin lopetettavaksi mut en tiedä yhtään miten toimia.
Paljonko ensinnäkin rottien lopettaminen pk-seudulla maksaa ja minne olisi hyvä mennä?
Olen myös miettinyt sitä, että mitä oikein sanon siellä.. Pitääkö kertoa miksi rotatlopetetaan ja vaaditaanko siihen joku pätevä syy?
Mun rotilla kasvaimet, toisella jo todella suuri kokoinen.
Toisen rotan selkä on myös ihan verillä (en tiedä miksi) :(
Saattaakohan eläinlääkäri haukkua minut pystyyn jos katsoo että rottia hoidettu "huonosti" tai muuta...

Auttakaa! :(

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RatPanic

      Niin ja voiko alle 18 vuotias viedä rotat lopetettavaksi vai pitääkö olla aikuinen mukana?
      Tolla toisella rotalla tosiaan pahan näköinen koko selkäpuoli - verisiä jälkiä täynnä ja turkki harottaa ihanku olis karvaa lähtenyt :(

    • Sedä

      Kesyrottayhdistyksen suosittelemat eläinlääkärit:
      http://kesyrottayhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=69&Itemid=73
      Mua ei ole ainakaan lääkärit alkaneet haukkua, ja kyllä kasvaimet on ihan pätevä syy. Tuo verinen rotta kyllä pitäisi ainakin hoitaa ennen kuin kuukauden päästä, sitä ehkä kutittaa, tai sit kasvain aiheuttaa jotain kipuja jotka saa sen raapimaan. Hinnoista kannattaa ihan rohkeasti kysyä soittamalla sinne lääkäriin :)

      • Sedä

        Niin ja olen itse käynyt viemässä rottia alaikäisenä eikä multa oo ikää kyllä kyseltykään. Voit kyllä soittaessa kysyä sitäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe