Moi!
Oon varaamassa kaverini kans reissua ja kauhee valinnanvaikeus iski! Kokemuksia? Kaipaamme upeita rantoja, vilkasta biletystä ja halpaa shoppailua. Ollaan kaksi sinkkutyttöä ja tänniä pitäs saada pintaan, mutta ihan pahimmat turistirysät ois kiva kiertää, tai että olisi ympärillä myös niitä vähemmän tuhottuja paikkoja. Thaimaa, Malesia vai Bali? Vai joku muu? Mentäs helmi-maaliskuun aikana. Kiitti :)
Thaimaa, Malesia vai Bali?
2
566
Vastaukset
- tätäehdotan
Thaimaa o varmaan tuoho aikaa vuodesta paras ja ehkä muutenki paras. Malesia ei nii kummonen ole ja balilla saattaa sadella helmi maaliskuussa vielä aika paljon vettä. Thaimaassa ei tuoho aikaa pitäs sataa oikeestaa ollenkaa ja lämpöä piisaa. Menkää vaikka krabiin ja lähtekää sieltä veneellä phukettiin ja pysähtykää phi phillä ja koh lanta saarella muutamaks päiväks nii eiköhä siinä oo ihan hyvä seikkailu ja sopivissa määrin vähän hiljasempaa rantaa ja bailuja.
- Malesian ystävä
Malesia on aivan ihmeellinen maa, edellinen kirjoittaja ei ole tainnut siella kaydakaan, kun sanoi ettei ole kummoinen.
Halpaa, vaan luulen etta teille bilettajille tama Thaimaan turistirysa sopii paremmin, kulttuuria kun ei etsita. Suomalaiset ei nay tuntevan Aasiasta muuta kuin Thaimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578