En tiedä mitä tehdä, kun oma tyttis viettää kaikki aikansa treeneissä ja peleissä, treenit kolmesti viikossa ja siihen tulee kohta pelit päälle. Joka toinen viikonloppu menee peleihin ja myös niin että on yön poissa pelimatkalla. Siihen vielä saunaillat ja yhteiset illanvietot.....en jaksa enää. Olen miettinyt että kysyn minä vai pelaaminen ja jos näyttää siltä että valitsee mielummin pelaamisen , niin sitten mun puolesta suhde täytyy varmaan lopettaa. Enkä kuitenkaan haluaisi koska rakastan häntä todella paljon. Olen vaan niin kyllästynyt tähän. Onko muilla vastavia kokemuksia? Lisäksi harrastuksissa paljon lesboja mikä tietysti ruokkii mustasukkasuutta... Ahdistaa. :(
Tyttöystävä valitsee harrastukset/pelaamisen
42
631
Vastaukset
- qacu
Kai tiesit ennen seurustelua tutustumisvaiheessa, mitä harrastaa, kuinka paljon ja minkälaisen osuuden rakas harrastus ottaa sen arjesta?
Vaihtoehtoja on. Joko sopeudut asiaan ja vietätte yhteisen aikanne aina laadukkaasti, tai heität suhteen menemään. Yksi vaihtoehto myös puhua yhdessä ilman syyllisyyttä kasaavia valituksia ja sopikaa pitävänne toisiinne yhteyttä, hänen ollessa matkoilla.
Miksi pitää valita jokotai, jos muita vaihtoehtoja ei vielä ole kokeiltu.
Olet ehkä epävarma ja luot mahdollisesti mielikuvia, mitkä ei välttämättä ole edes todellisia. Vähän härskiä vaatia valitsemaan tuollaisten välillä. Luulisi, että valitsit olla ainakin luotettavan ihmisen kanssa.- pelileski
ei ollut tätä harrastusta kun tapasimme, se on tullut kuvioihin puolen vuoden sisällä... en vaan kestä ajatusta että tämä "harrastusporukka" vie kaiken ajan ja huomion.. ties mitä pelimatkoilla tapahtuu
- 6+8
Aika ilkeetä olisi laittaa valitsemaan... Saa kai hänellä harrastus olla, täytyyhän ihmisellä muutakin elämää olla kuin pelkkä parisuhde.
Mulla ja naisellani on kummallakin treenit 3-4 krt viikossa, lisäksi pelit lähes joka viikonloppu. Niin ja asumme melkein 200km päässä toisistamme :D Harvoinhan me ehditään nähdä, mutta kyllä se suhde kestää kun oikean ihmisen on löytänyt. Kyllähän ikävä on kova ja siitä yhteenmuutostakin on tottakai puhuttu, mutta toistaiseksi tilanne on tämä, kun kumpikaan ei halua joukkueestaan vielä lähteä. Joskushan se "urheilu-ura" kääntyy laskuun, sitten on hyvin aikaa viettää sitä perhe-elämää. Toisaalta tietysti helppoa meille, koska kumpikin ymmärtää miten tärkeää pelaaminen on toiselle, eikä tulisi mieleenkään laittaa valitsemaan.
Eikä siellä treeneissä mitään naisia katsella, pelaamiseenhan siellä keskitytään. :) Käsitin, että asutte jopa samassa kaupungissa, joten mikä siitä nyt niin vaikeaa tekee? - pelileski myös
Munkin tyttis pelaa. Joskus tuntuu kurjalta kun vapaaillat menee noissa mainitsemissasi illanvietoissa, mut toisaalta hän on sen ikäinen, ettei montaa kautta enää pelaa. Harrastus on tärkeä, eikä sitä auta kuin hyväksyä se. Tounen on onnellinen pelatessaan. Itse en ole pelikavereista yhtään mustasukkainen. Parisuhde on vapaaehtoinen, ja jos hän mieluummin seurustelisi jonkun muun kuin mun kanssa, niin eiköhän hän sit tekis sen. Hei elämää.. :)
- ljnlj
Mieti millaisen parisuhteen haluat. Jos sitä ei ole mahdollista saavuttaa nykyisellään, nykyisen kumppanisi kanssa, siirry eteenpäin.
Elämä on liian lyhyt surkuttelulle ja tyytymiselle..- pelileski
6 8: nostan sulle todella hattua, että suhteenne kestää kaiken tuon, vielä kun asutte noin kaukana toisistanne.Olen kateellinen, teillä tuntuu olevan täydellinen luottamus toisiinne, voisinpa sanoa itse samaa... Me asutaan samassa kaupungisa, toistaiseks vielä omissa kodeissa. Jotenkin mulla vaan on sellanen käsitys, että nais joukkue peleissä, joissa on paljon lepakoita myös syödään kuormasta ja pidetään toisenlaista peliä, mutta ehkä olen sitten väärässä ja kun en edes näitä pelikavereita tunne, oman mielikuvan olen muodostanu.. kyllä yhteiset illanvietot ja pelimatkat sen takia epäilyttää enkä tykkää ajatuksesta. En varmaan voi pyytää valitsemaan, joko opettelen elämään tän asian kanssa tai pakenen suhteesta..jälkimmäistä en halua
- pelileski
pelileski kirjoitti:
6 8: nostan sulle todella hattua, että suhteenne kestää kaiken tuon, vielä kun asutte noin kaukana toisistanne.Olen kateellinen, teillä tuntuu olevan täydellinen luottamus toisiinne, voisinpa sanoa itse samaa... Me asutaan samassa kaupungisa, toistaiseks vielä omissa kodeissa. Jotenkin mulla vaan on sellanen käsitys, että nais joukkue peleissä, joissa on paljon lepakoita myös syödään kuormasta ja pidetään toisenlaista peliä, mutta ehkä olen sitten väärässä ja kun en edes näitä pelikavereita tunne, oman mielikuvan olen muodostanu.. kyllä yhteiset illanvietot ja pelimatkat sen takia epäilyttää enkä tykkää ajatuksesta. En varmaan voi pyytää valitsemaan, joko opettelen elämään tän asian kanssa tai pakenen suhteesta..jälkimmäistä en halua
sinulle "pelileski myös", ymmärrän että harrastus on hänelle tärkeä, mutta luulisi että myös meidän suhde on, siksi välillä on olo, että harrastus on se tärkein. Sanoit ettet ole mustasukkainen pelikavereista, tunnetko heitä yhtään? Itse en ole tavannu ja siksi varmaan mustasukkasuus iskee. Onko sulla käyny koskaan mielessä puuttua pelaamiseen tai yrittää rajoittaa jotenkin? Mä olen jotenki umpikujassa tän asian kansa ja miettiny mitä vaihtoehtoja mulla olisi.En halua olla se kiukutteleva ja mököttävä tyttis aina kun treeni/pelipäivä koittaa.
- pelileski myös
Olen tavannut joukkuelaisia muutaman kerran nopeasti, mutta en juuri tunne heitä. Luotan kuitenkin tyttöystävääni, joten en pidä heitä uhkana. Enkä pitänyt ennen heidän tapaamistaankaan, vaikka joskus omaan korvaan ne kimppasaunat särähtävätkin. Mutta "kulttuuriero" se on siinä missä moni muukin asia. Pettämisestä ja niistä rajoista olemme kuitenkin yhtä mieltä, eikä mieleeni tulisikaan valittaa noista asioista. Onhan sitä nähnyt elämässä jo yhtä ja toista.. En ole koskaan halunnut rajoittaa pelaamista, vaikka sen paljous olikin aluksi yllätys ja vaati totuttelua. Mutta opettelin katsomaan sitä niin, että hän voi hyvin harrastaessaan ja on sitten kaksin verroin iloisempi kotiin tullessaan. Nyt kun asutaan jo yhdessäkin, niin asia häiritsee minua aina vaan vähemmän. Itse olen puolestani löytänyt niin ikään uusia harrastuksia, ja suhde voi oikein hyvin. Tietenkin tämä olisi raskasta, jos mustasukkaisuutta olisi, mutta so far so good.
- yksilölaji
Kuulostaa vähän siltä, että ongelma ei ole tyttösi/naisesi harrastus, vaan oma mustasukkaisuutesi? Sinua ei siis ehkä häiritsisi, jos hän olisi nypläämässä pitsiä kahdeksankymppisten mummojen kanssa saman ajan viikossa? Ainakin tällaisen kuvan sain viesteistäsi.
Oma puoliskoni käy suunnilleen tuon 3 kertaa viikossa joko salilla tai lenkillä. Toki välillä tulee ajateltua, että olisihan sitä illalla voinut jotakin yhdessäkin tehdä... mutta koska hän on yleensä paljon paremmalla tuulella tultuaan liikkumasta, suon sen hänelle ihan ilomielin. Vaikka minulla ei tietystikään ole "huolta" pelikavereista, kun niitä ei ole. - pelileski
"pelileski myös" joo, mustasukkasuus tässä vielä vähän sotkee kuvioita, oon yrittäny olla miettimättä, mutta joskus vaan pakostakin miettii.. Katotaan nyt miten paljon tää harrastus tulee jatkossa viemään aikaa ja miten meidän yhteinen aika saadaan sovitettua. En tietenkään haluais että suhde kaatuu tän takia.
- pelileski
niin, no ei varmaan mummojen kanssa nypläys haittais mua ollenkaan :D joten omaa epävarmuutta tässä on ja pelkoa toisen menettämisestä
- yksilölaji
Olisiko mahdoton ajatus, että lähtisit joskus pelimatkalle mukaan, vaikka kannustusmielessä? Tai hakisit kumppaniaisi treeneistä? Tai jotakin, niin voisit tutustua muihin joukkuetovereihin.
- 35 + 6
No kyllä se nypläyskin häiritsisi jos se veisi kaiken ajan yhteisestä ajasta. Miksi toinen haluaa seurustella jos yhteistä aikaa ei ole yhtään? Miten parisuhdetta voi hoitaa jos ei ole yhdessä tai vietä yhteistä aikaa??
Oletko kysynyt onko puolisollasi edes halua viettää yhteistä aikaa ja jos se urheilu on alkanut vasta seurustelun alkamisen jälkeen.
En itse ainakaan halusaisi surustella jonkun kanssa joka ei koskaan ole paikalla. - katkera ikuisesti
Todellakin siellä missä on lepakoita pelaamassa, syödään kuormasta ja vikitellään toisten puolisoita. Valitettavasti. Kokemusta on.
- ...
Kuule, lepakon voi löytää ihan mistä lajista tahansa tai ihan mistä muusta harrastuksesta tai työstä tahansa. Jos haluaa löytää toisen tai pettää niin se voi tapahtua ihan missä vaan, ei vain pelijengissä, vaan myös ravintoloissa, kaduilla, työpaikalla, kulttuuririennoissa, netissä.. ihan missä vaan.
Salilla, missä itse käyn, niin siellä käy aika paljon vakkareita ja useimmat käyvät siellä 5-7 kertaa viikossa ja useimmat vielä useamman tunnin päivässä.
Itselläni esim. opiskeluun menee aivan tuhottomasti aikaa, joten tästä syystä en oikein osaa kuvitella seurustelevani sellaisen kanssa, joka ei ymmärrä laisinkaan miten paljon opiskelu vaatii. Jos joku laittaisi minut valitsemaan opiskelun tai hänen väliltä, niin kyllä valitsisin sen opiskelun. Siitä en kenenkään takia luovu, ihan samanlaista se voi olla harrastustenkin suhteen.
Se, vaan, että et viissiin itse ole kamalan urhelullinen, niin et oikein sitten ymmärrä tyttistäsi, joka pitää taas urheilusta? Monessa lajissa, jos tosissaan pelaa tms. niin se tosiaan vaatii useampana päivänä treenit ja plus kisamatkat siihen päälle. Esim. eräässäkin tanssissa, missä esiinnytään, niin harjoitukset on suunnilleen joka ilta plus sen lisäksi joka päivä ainakin muutama tunti itsekseen kotona harjoitusta ja siihen vielä esiintymiset päälle .Sama se on sählyssä, fudiksessa, ihan missä vaan. Se harrastus voi olla muukin kuin urheilu, mutta jos teillä kahdella on ihan erinlaiset mieltymykset, ettekä ymmärrä toistenne mielytymyksistä yhtään mitään plus ei ole luottamusta ollenkaan, niin ei hyvää tule.
Se on tietty hieman eri asia, että miksi sitä luottamusta ei ole.. Onko tyttis sellainen, jolla on taipumusta aina pettää ihan jokaista vai onko se sun tyttis ihan kunnollinen ja sinä olet ihan vainoharhaisen mustasukkainen. Onko se tyttyis käyttäytynyt niin, että OIKEASTI antaisi aihetta että käy vieraissa ja onko hän puhunut, että käy vieraissa vai onko se vaan sun mielikuvitusta. Onko hän jäänyt pettämisestä kiinni, onko pettänyt aikaisemmissa suhteissa vai onko sanonut sulle, että hän pettää sua? Sellaisen kanssa ei pitäisi edes olla yhdessä..
- pelileski
kiitos sinulle kannustuksesta "katkera ikuisesti" :( Ilmeisesti sun tyttis löysi uuden harrastus piireistä? Mikä oli laji mitä pelasi?
- blaah blaah
On kai ymmärrettävää, että urheilullinen ihminen haluaa samanlaisen kumppanin. Jos sä olet sohvaperuna, voit sanoo gudbai vaikka heti. Sitä paitsi teidän suhde kuulostaa ihan alkutekijöissä olevalta, ei luottamusta, ei yhteistä tekemistä, ei kohta mitään muutakaan.
- yksilölaji
Onko joukkueessa oikeasti lesboja vai onko kyse vain jostakin "kun ne pelaa sitä ja sitä lajia, niiden on pakko olla lesboja"?
- pelileski
On siellä kuulemma useampi.
- yksilölaji
Olen täsmälleen samaa mieltä ...:n kanssa.
- pelileski
yksilölaji kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä ...:n kanssa.
sinulle nimimerkki .... ei ole tyttiksellä taipumusta pettää, eikä ole siitä jäänyt kiinni, on kyllä kanssani ihan tosissaan ja rakastaa mua, että siinä mielessä ei pitäisi olla hätää, mä sit varmaan oon vainoharhanen. Ja enempi pelko on siinä että rakastuu toiseen, niin että siis ihan tunteella mukana, ei pelkkä pano.
Ja en ole itse kovin urheilullinen, että siksi en varmaan ymmärrä miten tärkeää toiselle on liikunta harrastus. - Entäpä onko sinulla
pelileski kirjoitti:
sinulle nimimerkki .... ei ole tyttiksellä taipumusta pettää, eikä ole siitä jäänyt kiinni, on kyllä kanssani ihan tosissaan ja rakastaa mua, että siinä mielessä ei pitäisi olla hätää, mä sit varmaan oon vainoharhanen. Ja enempi pelko on siinä että rakastuu toiseen, niin että siis ihan tunteella mukana, ei pelkkä pano.
Ja en ole itse kovin urheilullinen, että siksi en varmaan ymmärrä miten tärkeää toiselle on liikunta harrastus.Entäpä onko sinulla taipumusta pettämiseen? Ei tietenkään tarvii vastata mutta kysymys tuli mieleeni, koska yllättävän usein ajatus pettämisestä kalvaa nimenomaa ihmisiä, jotka itse ovat epäluotettavia ja jotka helposti ajattelevat että muutkin ovat.
Meillä ihmisillä on taipumus kuvitella, että toiset ovat samanlaisia ajatusmaailmaltaan kuin itsekin. Tietenkin niitä syitä on monia miksi kokee epävarmuutta.
Pelkäät että hän rakastuukin johonkuhun toiseen. Tässä on sellainen paradoksi, että tuolla pelolla ja pyrkimyksellä rajoittaa toisen itsenäisyyttä, on aika takuuvarma keino ajaa toista pois suhteesta. Pidemmän päälle tuollainen käy raskaaksi ja jossain vaiheessa saattakin alkaa ajattelemaan, että jonkun toisen kanssa tai vaikkapa yksin olisi paljon helpompaa.
Jossain laulussa lauletaan jotenkin että kun rakkaus ei riitä jne... Mielestäni rakkaus ollessaan aitoa riittää kyllä aina, mutta jos luottamusta ei ole voi se aitokin rakkaus nääntyä.
Luottamus on kaikkein tärkeintä parisuhteessa.
Olla luottamuksen arvoinen ja osoittaa luottamusta toiseen, jolloin jaksetaan hamaan loppuun asti.
- urheilija86
Nuorempana urheilin ihan tosissani, ihan kilpatasolla. Silloin oli treenejä ja pelejä tosi usein, koska huipulle tottakai tähdättiin :) Nykyisin ihan vain oman kunnon ylläpitämiseksi urheilen ja siksi kyllä tuollainen treenimäärä kuullostaa tosi paljolta. Ja jos kyse on tyttöystäväsi mukaan pelkästä harrastuksesta, eli ei ole tosiaan tämän joukkueen kanssa harrastamansa lajin maailmanmestaruuskisoihin menossa, niin aika kovat kyllä ovat harjoitusmäärät. Harrastuksia mielestäni saa ja pitää olla, mutta jos haluaa samaan aikaan seurustella, täytyy jostakin myös karsia. Kuullostaa siltä, että tyttöystäväsi pitää sinua itsestäänselvyytenä ja ei kyllä kovin reilulta naiselta vaikuta...
Miksi ei voisi olla vaikka, että käy treeneissä kaksi kertaa viikossa? Ja ei jokaiseen saunailtaan pakko ole osallistua, ryyppäämistähän ne melkein pelkästään ovat ja tottakai, jos joukossa on lesboja...Niin, voi sattua ja tapahtua. Ja kerta harrastus on suhteellisen uusi tyttöystävällesi, voi olla että hän on siinä alkuhuumassa ja haluaa päästä sisään paremmin joukkueeseen osallistumalla kaikenmaailman kissanristiäisiin. Ja on siinä sivussa ehkä vähän unohtanutkin, että seurustelee.
Mustasukkaisuus on mielestäni ihan tervettä, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Aloittaja voisi miettiä, että mitä tyttöystävä sanoisi, jos sinäkin harrastaisit yhtä paljon, etkä aina olisikaan häntä kotona odottamassa kun hän tulee treeneistä....Mielestäni on reilua esittää ehdotus tai edes miettoä sitä, että hän vähentää treeneissä käyntejä. Tai edes niitä saunailtoja, nekun eivät ainakaan mitään urheilullisia taitoja edistä.- treenailijatar
Paljon treeniä - 3 viikossa ja joka toinen vl? Eihän toi riitä mihinkään. Ite olen ihan tavallinen treenailija. Käyn salilla, uimassa, lenkillä ja joogassa. Treeneihin menee joka päivä 1-2 tuntia.
- ...
treenailijatar kirjoitti:
Paljon treeniä - 3 viikossa ja joka toinen vl? Eihän toi riitä mihinkään. Ite olen ihan tavallinen treenailija. Käyn salilla, uimassa, lenkillä ja joogassa. Treeneihin menee joka päivä 1-2 tuntia.
Minulla menee normaaalisti 1-3h/päivä 6-7 krt viikossa ja niin ihan harrastustasolla =)
Olen ehdottomasti kanssa kalenterin kannalla. Laittakaa kalenteriin ylös milloin on mitäkin ja milloin vietätte yhteistä aikaa. Aloittaja voisi itselleen myös hankkia sopivaa harrastusta tai jotain muuta mieleistä tekemistä siksi ajaksi kun tyttis on harrastuksissa. - huhkimaan vaan
... kirjoitti:
Minulla menee normaaalisti 1-3h/päivä 6-7 krt viikossa ja niin ihan harrastustasolla =)
Olen ehdottomasti kanssa kalenterin kannalla. Laittakaa kalenteriin ylös milloin on mitäkin ja milloin vietätte yhteistä aikaa. Aloittaja voisi itselleen myös hankkia sopivaa harrastusta tai jotain muuta mieleistä tekemistä siksi ajaksi kun tyttis on harrastuksissa.Suomalaiset on käsittämättömiä sohvaperunoita. Ihminen on luotu liikkumaan ja tommonen päivittäinen minimissään 1 tunti liikuntaa on vaan just tarpeeksi. Jokainen, joka arvostaa mielenterveyttään ja kroppansa hyvinvointia liikkuu ihan mielellään mahdollisimman paljon ja aina kun siihen on tilaisuus. On myös kiva liikkua porukalla ja jakaa liikunnan ilo.
Sun ap. kannattais miettiä ihan ensiksi miksi laiminlyöt itseäs. Sen jälkeen tulee muu.
- kalenteriin
Jollain suomi24:n heterosuhdepalstoista oli vasta samantapainen aloitus siitä kuinka puoliso on koko ajan harrastuksissa (satuin lukemaan alkua kun oli nostettu tuonne yläreunaan), eli jos nyt yhtään kiinnostaa kohtalotoverit niin se löytynee jostain... Vaikka suomi24:n yleisen tason tuntien siellä ei varmaan mitään järkevää neuvoa ollut sielläkään. :)
Minulle tuli mieleen, että voitko ajoittaa omat harrastus- tms. menot samoille illoille kuin toisella on menoa (jos ei ole harrastuksia, niin aloita joku; esim. uuden vuoden puolella alkaa taas kansalaisopistojen jne. kursseja), niin jäisi vähemmän aikaa potea yksinäisyyttä ja mustasukkaisuutta.
Harjoitus- ja peliajat ovat kaverillasi varmaan hyvin etukäteen tiedossa, voitteko sopia vastaavasti etukäteen sen milloin vietätte yhteistä aikaa? No, en tiedä onko sekään hyvä asia jos seurustelusta tulee kalenteriin merkittävä velvollisuus, mutta itse tykkään kiireisinä aikoina että kaikki sosiaalisetkin menot ovat kalenterissa, ja loppuaika on omaa aikaa.
Jos puolestaan menee siihen että toisella on aina jotain muuta (harjoitukset, peli, ei-tänään-kun-eilen-oli-harjoitukset/peli), niin sitten on ehkä aika alkaa lukemaan rivien välistä... Tai jos pelejä ei esim. saa käydä katsomassa.- saaaaakoskettaaaaaa
Samat ongelmat ne näyttää olevan lepakkopiireissäkin.
Aloittajalle vain vinkkinä, että hanki oma elämä. Jos ahdistaa liikaa, niin irroittaudu hänestä mieluummin kuin ripustaudut häneen.
- 12+2
aloittaja: Onkohan kyseessä kenties pesäpallo?
- pelileski
ei ole
- VIRGO___
Varmaan jostain mustasukkaisuus/omistushaluisuudesta on kyse taas vaihteeks...
Eikö parisuhteessa voi olla muuta kuin 24/7 yhdessäoloa?
Mitä enemmän sä vaadit toiselta aikaa, niin näköjään ajat sitä vaan pois päin.
Suhteessa pitää olla ilmaa. Jos oot oikeesti noin mustasukkanen, niin ehkä sun pitäis miettiä toisenlaista suhdetta sulle sopivaks?
Ellette pysty sopimaan yhteisestä vapaa-ajasta keskenänne. Aloita vaikka säkin joku harrastus, tai jotain tekemistä? Jos sulla on liikaa vapaa-aikaa, ja odotat kotona tylsistyneenä ja mustiksena kumppanias päivän jälkeen, niin ongelma on sussa. Ota etäisyyttä, ja tee omia juttujas myöskin!
Korostan vielä, että jos kyseessä on vapauden haluinen kumppani, niin hän vaatii rinnalleen samanlaisen. Jos toinen osapuoli on liian riippuvainen, niin silloin on ehkä vääränlaiset arvomaailmat kyseessä, ja tottakai siitä ongelmia syntyy.
Jos AP:lla on jotain faktaa esittää pettämisjutuista niin kertokoot. Sitten voi jatkaa tätä aihetta. Eikä pelkästään, että "urheilu menee kaiken edelle". - Ihmettelen vaan
Itse käyn kuntosalilla 4-6 kertaa viikossa ja vesijumpassa 1-2 kertaa viikossa. Sen lisäksi teen koiralenkkejä päivittäin 1-2 kertaa yhteensä n. tunnin-1.5 tunnin ajan. Kumppanini lähtee joskus mukaan, joskus ei eikä asiassa ole ollut mitään ongelmaa.
Kun kerran asutaan yhdessä niin mielestäni kumpikin tarvitaan omaa tilaa ja sitä saa esim. näin harrastamalla, mutta myös muilla tavoin. Kun asioista on puhuttu ja niistä on sovittu se on ok.- pelileski
hohhoijaa..on nyt lukenu näitä kommentteja ja totean vaan että mua tää asia häiritsee liikaa vaikka monen mielestä on ihan ok että kumppani on treenien ja pelien takia paljn pois kotoa. Ehkä olen sitten vaan epävarma, itsekäs ja vainoharhanen idiootti. Oon varma jos tilanne ois päinvastanen ja tyttis odotteli mua kotiin iltasin ja viikonloppusin, ei olis tyytyväinen. Mielestäni hän on tässä kyllä jonkin verran itsekäs.Seurustelusuhteessa pitää myös tehdä kompromisseja ja välillä voi joutua luopuman jostain itselle tärkeästä asiasta.
- saaaaakoskettaaaaaa
pelileski kirjoitti:
hohhoijaa..on nyt lukenu näitä kommentteja ja totean vaan että mua tää asia häiritsee liikaa vaikka monen mielestä on ihan ok että kumppani on treenien ja pelien takia paljn pois kotoa. Ehkä olen sitten vaan epävarma, itsekäs ja vainoharhanen idiootti. Oon varma jos tilanne ois päinvastanen ja tyttis odotteli mua kotiin iltasin ja viikonloppusin, ei olis tyytyväinen. Mielestäni hän on tässä kyllä jonkin verran itsekäs.Seurustelusuhteessa pitää myös tehdä kompromisseja ja välillä voi joutua luopuman jostain itselle tärkeästä asiasta.
Miten vain, sinuna kyllä riutuisin omalla elämällä. Anna toisen pelata ja pelaa itsekin.
Oletko koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa rakkaudesta?
Mielestäni lesbot pääsääntöisesti eivät ymmärrä parisuhdetta ja sen merkitystä, kuten sinun kumppanisi ap. Kuten et sinäkään ole ollut ihan kartalla, kun himoissasi ja sokeana olet suhteen aloittanut.
Sun tyttis ei todellisuudessa arvosta sinua ja niitä paljon puhuttuja tunteita pätkän vertaa!
Sinuna en roikuisi himassa ressuna, vaan olisin poiss niin paljon kuin mahdollista. Aina kuin mahdollista. - klrjwejr
saaaaakoskettaaaaaa kirjoitti:
Miten vain, sinuna kyllä riutuisin omalla elämällä. Anna toisen pelata ja pelaa itsekin.
Oletko koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa rakkaudesta?
Mielestäni lesbot pääsääntöisesti eivät ymmärrä parisuhdetta ja sen merkitystä, kuten sinun kumppanisi ap. Kuten et sinäkään ole ollut ihan kartalla, kun himoissasi ja sokeana olet suhteen aloittanut.
Sun tyttis ei todellisuudessa arvosta sinua ja niitä paljon puhuttuja tunteita pätkän vertaa!
Sinuna en roikuisi himassa ressuna, vaan olisin poiss niin paljon kuin mahdollista. Aina kuin mahdollista.Joo, kosto on just hyvä juttu. Se vie asioita mahtavasti päin positiivista. Viis siitä mitä se maksaa itselle.
- pelileski
olen todellakin ja olen tälläkin hetkellä...eipä tähän muuta voi sanoa
- vastakohdat
Todennäköisesti urheilullisesta ihmisestä on aika vaikea olla ei-urheilullisen kanssa, joka mieluummin katsoisi telkkaria kylkikyljessä kaikki illat, ja päinvastoin.
- urheilija itsekin
Täällä tuntuu monella olevan mielipide, että on ihan ok jos tyttöystävä on kokoajan poissa? ymmärrän kyllä jos molemmilla on menoja ja harrastuksia mutta jos ei aikaa ole yhtään..
Käyttekö yhdessä missään ja vietättekö ns laatuaikaa? vai onko pelikaverit siinäkin mukana?
Itse tykkään ja olenkin joskus sanonut pelikavereille, etten pääse johonkin treeniin tai rientoon kun haluan välillä olla kotona puolisonkin kanssa.
Jos ette asu yhdessä tilanne on tietenkin hanakalampi kun ei aina pääse viereen nukkumaan ym.
ei muuta kun tsemppiä ja puhukaa asiasta. - räxä
3 kertaa viikossa ja pelimatka joka toinen viikonloppu ei ole vielä paljon mitään! Teillehän jää vapaailtoja ja viikonloppuja ihan mielin määrin! itse suosittelen kans että menisit katsomaan pelejä, kyllä jopa sinne pelimatkalle yleensä pääsee mukaan.
ootko edes puhunut tyttöystäväs kanssa tästä? ei silleen että minä tai pelaaminen, vaan sanot että teillä on niin vähän aikaa ja että oot mustis sen takia kun et itse pääse paikalle vahtimaan. Etkö todellakaan voi luottaa häneen? kai ne joukkueessa tietää että hän on varattu, jos kun hän ei varmaan siellä ole ihan i skåpet.
En suosittele että hän rajoittaa pelaamistaan, ihmiset tarvii myös kavereita ja misei lepakko kävisi hänelle kaverina siinä missä heteronaisetkin?
ps onko kyseessä kenties salibandy tai jääkiekko?- onko edes rakkautta?
Joo eipä toi harrastus mielestäni liikaa vie aikaa. Tuossa riittää itsenäisille aikuisille ihan riittävästi yhteistäkin aikaa jos vaan haluaa.
Minusta aloittajan ongelma ei ole ajanpuute, vaan kuten aloittaja itsekin sanoi, on epävarma. Tuo epävarmuus olisi oikea asia alkaa hoitaa kuntoon. Muuten se seuraa mukana koko elämän ja tulee aina vastaisuudessakin tarpeettomana mustasukkaisuutena vastaan oli sitten kumppanilla aikaa tai ei.
Eli aloittajan pitäisi nyt itse alkaa kasvamaan. Rakkaus ja parisuhde ei ole omistamista vaan rinnakkain elämistä, jossa molemmat osapuolet hyväksyvät toinen toisensa sellaisina kuin ovat pyytettömästi. - VIRGO___
onko edes rakkautta? kirjoitti:
Joo eipä toi harrastus mielestäni liikaa vie aikaa. Tuossa riittää itsenäisille aikuisille ihan riittävästi yhteistäkin aikaa jos vaan haluaa.
Minusta aloittajan ongelma ei ole ajanpuute, vaan kuten aloittaja itsekin sanoi, on epävarma. Tuo epävarmuus olisi oikea asia alkaa hoitaa kuntoon. Muuten se seuraa mukana koko elämän ja tulee aina vastaisuudessakin tarpeettomana mustasukkaisuutena vastaan oli sitten kumppanilla aikaa tai ei.
Eli aloittajan pitäisi nyt itse alkaa kasvamaan. Rakkaus ja parisuhde ei ole omistamista vaan rinnakkain elämistä, jossa molemmat osapuolet hyväksyvät toinen toisensa sellaisina kuin ovat pyytettömästi.Voiko tämän täydellisemmin kukaan vastata?
- vuorotyössä
Ymmärrän täysin aloittajaa. Teimme avopuolisoni kanssa hetken aikaa molemmat vuorotyötä. Pelkästään työn ja pakollisen vanhemmilla vierailun vuoksi meni helposti puoltoista viikkoa, että olimme yhtä aikaa kotona hereillä pidempään kuin tunnin. Jos tuo tunti vielä olisi mennyt hänellä harrastamiseen, pääni olisi räjähtänyt ikävästä ja harmista!
Joidenkin elämässä urheilu sopii aikatauluun yhtäaikaa hyvän parisuhteen kanssa siten, että tuo kolme kertaa viikossa jokatoinen vkl onnistuvat. Meidän elämässämme siihen ei olisi ollut tilaa. Jos vielä olisi pitänyt menettää pelireissujen takia lusikassa nukkuminen niin helvettiähän se olisi ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360