Onko millaisia kokemuksia muilla Citalopramin (tai muiden vastaavien lääkkeiden) lopetuksen yhteydessä esiintyvistä raivokohtauksista / v*tutuksesta?
Muut vieroitusoireet eivät minua haittaisi, kun vaan ei olisi noita.. :/
Lääkitystä on nyt siis vähennetty, ja tänään on ensimmäinen päivä ilman.
Lääkitys on määrätty paniikkihäiriöön.
Muut vieroitusoireet eivät minua haittaisi, kun vaan ei olisi noita.. :/
Lääkitystä on nyt siis vähennetty, ja tänään on ensimmäinen päivä ilman.
Lääkitys on määrätty paniikkihäiriöön.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Mulla tuli tuon lääkkeen takia juurikin hermostuneisuutta, kilahtelin pienistäkin asioista ja mielialat vaihteli surullisesta iloiseen aika ripeään tahtiin. Aina kun vähennettiin tuli noita, mut sitten kun söin 5mg enää ja unohin parina päivänä ottaa, alkoi vähitellen tulla kamalan kuuma, hikoilutti, tärisin, jatkuva surullinen olo (ei kuitenkaan sellanen masentunut) ja hermostuneisuus ja vitutus... Istuin lopulta kylmässä komerossa, kun muualla oli aivan liian kuuma ja kaverit ihmetteli hermostuneita viestejä mitä lähetin. Nuo vain paheni siihen asti että muistin ottaa. Lääkärille sanoin vierotusoireista ja hän suostui vielä puolittamaan tuon 5mg:n ennen kuin lopetetaan kokonaan ja vähentämisen jälkeen taas hermostuneisuutta ja mielialanvaihtelua muutama viikko samoin kun lopetin kokonaan mut tais kestää vähän pitempään sillon....