Nyt pitäs ostaa uusi kamera, jolla saa tarkkoja kuvia. Megapikseleitä sais olla 12 <
Hinta ois max. 200 €.
Oisko suositella mitään?
Paras kameramerkki?
3
377
Vastaukset 3
- with Canal u get
"Nyt pitäs ostaa uusi kamera, jolla saa tarkkoja kuvia."
vaikea sanoa, että saatko tarkkaa kuvaa millään kameralla.
millä tahansa nykykameralla saa tarkkoja kuvia jos osaa edes auttavasti.
"Oisko suositella mitään? "
osta canon, sillä osaa apinatkin - archiebancker1
En tiedä olenko oikeassa mutta olen käyttänyt ainakin kymmenen erillaista kameraa ja tullut siihen lopputulokseen,että itselleni sopi parhaiten sonyn videokamera jolla voi ottaa myös yksittäiskuvia.
ja todelliset pixelit määrää laadun.elikkä kameran kenno. - ffffffffffffffffffff
12 M on käytännössä lähellä maksimia, mitä halvassa pikkukamerassa kannattaa pikseleitä olla. Sitä suuremmasta määrästä on vain haittaa.
Canonin Ixukset ovat perinteisesti pärjänneet hyvin halpisluokassa.
Kuvan laatuun vaikuttaa hyvin merkittävästi se, mitä löytyy kameran takaa. Lisäksi pitää huomioida, että tuossa hintaluokassa on turha kuvitella saavansa erinomaisia kuvia hämärässä. Ja pitkää zoomia noilla hinnoilla kannattaa harkita vai erittäin hyvien alennuksien kera (=alkuperäinen hinta >300e)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459