Rakastunut lastenhoitaja

eräs iskä

Kurjenpolven päiväkodissa lastenhoitaja S L sanoi eilen minulle, että hän on rakastunut minuun ja haluaa minut itselleen. Olin yllättynyt. Tykkään toki ko. naisesta, mutta minä kuitenkin elän avoliitossa lapseni äidin kanssa. Nyt on pääni sekoitettu ja olen vaikeassa valintatilanteessa. Mietin vaan tuota päiväkodin henkilökunnan etiikkaa. Voiko joku työntekijä mennä sanomaan noin?

8

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkeli......

jos mulle kävisi noin, olisin heti valmis. edellyttäen että nainen on siedettävän näköinen. mä tosin olen ero iskä...

• lastenhoit.

Tuosta etiikasta. Jos päiväkodin työntekijä aiheuttaa lapsen perheen hajoamisen, niin se ei ainakaan minun mielestäni ole oikein. Tosin, eikö siihen aina vaadita kaksi...

• toinen lh

Jos sinun avoliittosi on noin heikolla pohjalla, että yhden ihmisen sanomisten perusteella olet valintatilanteessa, niin ei voi muuta sanoa kuin, että onpa suhteesi löyhällä pohjalla. Missä rakkaus?

• summerix

Tuon on pakko olla provo. Eikös tämä SL ollut täällä jo kertaalleen tapetilla, mutta kah! viestiketju on poistettu. Että näin tällä kertaa =)

• kjlpiu

pääsitkö jo haistelemaan tämän ihastuksesi pieruja? sitähän täällä fantasioit vähän aikaa sitten..

• Ninja87

Olen myös melko varma, että tämä aloite ei ole totta! Joku haluaa pilata vain kyseisen SL:n maineen. Tiedoksesi, että pahimmillaan olet pian oikeudessa kunnianloukkauksesta...

• ööööh..

Olet vaikeassa valintatilanteessa?! Kuinka niin??

• Vibke

Kyllä minulle on monikin ilmoittanut ihastuksensa ja kiinnostuksensa vuosien mittaan. Ei se silti ole minua valintatilanteeseen pistänyt. Valintani mieheni suhteen olen tehnyt jo aikaa sitten ja nämä ihastukset olen ottanut kohteliaisuutena vastaan.

Olen ilmoittanut olevani imarreltu, mutta samalla suorasti ja ystävällisesti myös sen, että itse olen varattu, enkä millään muotoa kiinnostunut mistään "ylimääräisestä" säätämisestä.

Kotiin mentyä vielä olen miehelleni usein maininnut näistä asioista ja mies on naureskellen suhtautunut asiaan, tyyliin "mukavahan se on, että toisillekin kelpaisi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      374
      2675
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2120
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1166
    Aihe