Kaksoselle paras. en ole eläessäni tavannut ns. sielunkumppanuutta muun kuin vesimiehen kanssa(itse kaksosnainen)..Kaikenlaisia suhteita on vuosien mittaan kertynyt, olen silti vielä nuori, eikä ole muissa suhteissa löytänyt sitä samanlaista tunnetta kuin vesimies miehen kanssa!
Olen seurustellut kahden vesimies miehen kanssa. Toisen kanssa ajauduimme irti toisistamme. Hän soitti kahden vuoden jälkeen ja kertoi vieläkin kaipaavansa, tunsin samoin. Kummatkin olimme tuolloin suhteessa ja yhteydenoton jälkeen rakastelimme 2 kertaa, sen jälkeen peli oli selvä, emme tule näkemään enää,sillä rakastamme kumppaneitamme (hänellä skorpioni minulla härkä).
Ja se toinen vesimies. Tapasimme ennen kuin aloin seurustelemaan nykyisen mieystäväni kanssa. hän lähti rauhanturvaajaksi ja sen jälkeen aloin seurustelemaan toisen kanssa. tämänhetkinen suhteeni härkämiehen kanssa ei tyydytä ja ajattelen vieläkin vesimiestäni joka on tulossa takaisin reissultaan..Hän on minulle kuin tehty: hyvännäköinen, älykäs, keskustelutaitoinen, sympaattinen, vapauttaan rakastava (kuten minä).
Kirjoitin nyt vaan jos jotain kommentia kaksos-vesimies suhteista. Vaikea uskoa ainakaan mitään kammottavaa tarinaa. Nämä merkit hoitavat ihmissuhteensa "järjellä".
vesimies miehet
2
738
Vastaukset
- Vähän humalassa (kaksonen)
Enpäs nyt oikein usko, että vesimiehiestä olisi kaksosille haastetta (yleistäen). Jos uskoisin omiin kokemuksiini vesimiehistä, niin joku ihme pinnallisuus/epäromanttisuus/epäseksuaalisuus/ heitä vaivaa. Älyllinen tasokin on heillä melko huono! He toistavat kuluneita vitsejä, jotka olivat kehnoja jopa eka keralla kuultuna!
- kaksoneN
olen kanssasi täysin samaa mieltä kaksosen ja vesimiehen uhteensopivuudesta!!!mulla on käynyt samoin,vesimies on vienyt sydämeni täydellisesti,ja vaikka kuinka yritän hänet korvata jollain,ei se onnistu.olen myös tutustunut ja "seurustellut" useiden miehien kanssa,mutta vain tämä on saanut minut aivan sekaisin.olen ihan hulluna häneen,jos suoraan sanon. :) mulla on kans vähän saman tyylinen vaihe kuin sulla,mä vaan odotan hänen vapautumistaan armeijan harmaista niin kuin kuuta nousevaa...
tämä kyseinen veskari on samanlainen kuin sun kuvailemasi vesimies:hyvännäköinen,älykäs,keskustelutaitoinen,sympaatinen,vapautta rakastava,mutta myös loistavan huumorintajun omaava ja kulkee pilke silmäkulmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731