Onko Raumalla ammattitaitoista pyöräliikettä? kun toi oma fillari tarttis jotain avustusta, opiskelut alkaa ja pitäis päästä kivuttomasti kärsimään koulunpenkille.
Pyörän korjausta?
7
1817
Vastaukset
- Osku
Pyöräliike Sillvan Oy
Puh. 02
Valtakatu 4, 26100 RAUMA · Kartta
--------------------------------------------------------------------------------
Suomisen Pyörä Ky
Puh. 02
Kuninkaankatu 32, 26100 RAUMA · Kartta- Leevi
oletko käyttänyt kummankin palveluja?
Monesti olen törmäillyt tökeröön käytökseen kotipaikkakuntani pyöräliikkeissä. - ReDrum
Leevi kirjoitti:
Monesti olen törmäillyt tökeröön käytökseen kotipaikkakuntani pyöräliikkeissä.Suosittelen Silvania
- Osku
Leevi kirjoitti:
Monesti olen törmäillyt tökeröön käytökseen kotipaikkakuntani pyöräliikkeissä.Suomisen palveluksista ei ole huomautettavaa. Olen käyttänyt usein ja palvelu pelaa asialliseen hintaan.
- Leevi
Osku kirjoitti:
Suomisen palveluksista ei ole huomautettavaa. Olen käyttänyt usein ja palvelu pelaa asialliseen hintaan.
Erään raumalaisen nuoren pyöräilijän kanssa, että minun kohdalla tätä kilpapyörää huoltaisi silvan ehkä paremmina?
- Angel
Aina tyytyväinen Sillvanniin.
Mikä pyörämerkki?- Leevi
Pyörä on jo korjattu. En suosinut sillvania koska eräs opiskelu toverini osasi kertoa sieltä lähteneen ammattitaitoisen ja ystävällisen remonttimiehen muihin hommiin...omistajaa? (vanha pieru) ei suositellut omien kokemustensa perusteella palvelun ollessa epäystävällistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058