Apuja

närästykseen!

Olen 29v 2 lapsen äiti! Odotan juuri kolmatta lastani. Nyt ongelmana on närästys, joka on tullut odotusaikana. Tuntuu,että kaikki mitä suuhun laittaa alkaa närästämään! Onko kellään samanlaista ongelmaa/kokemuksia? Ottaisin apuja/hoitokeinoja mielellään vastaan!
Kiitoksia jo etukäteen!

8

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mei

Oletkos kokeillut juoda Gefilus-piimää? Siinähän on jotain vatsalle hyviä bakteereja, ja mulla se ainakin on auttanut närästykseen. Toki jos närästys on todella kovaa, kannattaa apteekista hakea vaivaan lääkettä. Lääkärin reseptillä saa (jos osaa sitä lääkäriltä pyytää ;)) erittäin tehokasta nestemäistä närästyslääkettä, jota saa raskauden aikanakin käyttää ihan säännöllisesti. Joten jos närästys on ihan hirveää, niin kannattaa valittaa neuvolassa / lääkärissä! :)

• minä

Saako Samarinia juoda?????

• Mutsi56
        minä kirjoitti:

Saako Samarinia juoda?????

Odottavan äidin pitäisi välttää liikaa suolaa, samarinissa ja kivennäisvesissä on suolaa. Suola lisää turvotusta ja nostaa verenpainetta. Voisi yrittää ruokavalion muuttamista. Voimakkaat mausteet ja grillatut ja paistetut ruoat närästyttivät minua. Raskauden loppuvaiheeseen monesti joka tapauksessa kuuluu närästys.

• Tia

Itse käytän Rennietä närästykseen.

• ari

...kun miehet tulevat tänne suosittelemaan omia lääkeitä!

• maria

rennietä meni minullakin paketti tolkulla. auttaa ja maistuu ihan suht hyvällekin.

• zombie

PeeHoo purutabletit (saa apteekista ilman reseptiä). Turvallisia ja toimivia.

• oikein pahalta

...niin kuorettomia pähkinöitä tai manteleita syömällä olo helpottuu. HUOM! Kuorettomia ja pieniksi pureskelemalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe